Seneste billede af din kat - juni 2013

iPad foto, gad vide om det kommer med…

[QUOTE=Blabl;1080502]Mosier er glad for at have fået sin hængekøje tilbage. :lovelove:

Slaggy havde taget min træsko på. Jeg nænnede ikke at fortælle hende, at det var på den forkerte pote. :tihi: :hjerte:

[/QUOTE]

Jeg er bare så vild med Mosiers udtryk/ansigt! :hjerte:

[QUOTE=danpia;1080509]iPad foto, gad vide om det kommer med…

[/QUOTE]

Bengaler er så flot en race! :savle:

Af princip er jeg sikker på at det er fordi det er en Chesterfield :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;1080498]
Han er lidt et luksus dyr ja, men se lige hvor god plads søde Helmut har i forhold til Gismo, han må næsten folde sig selv på midten. G[/QUOTE]

Ja, det er jo næsten helt synd for Gismo med lidt plads :wink:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1080487]:hjerte: Amina i haven til en lille fotosession :hjerte:
[/QUOTE]

Nuii hvor er hun en dejlig lille linselus :hjerte:

[QUOTE=Horusac;1080605]Af princip er jeg sikker på at det er fordi det er en Chesterfield :slight_smile:

Ja, det er jo næsten helt synd for Gismo med lidt plads ;-)[/QUOTE]

Han havde sit mas i dag med at finde en måde at ligge på. Ærgrede mig SÅ meget over mobil eller kamera ikke var i nærheden. Han lå hen og op af hjørne, med hoved og poter ud over så langt de kunne nå, og helt lang i kroppen og med strakte bagben. Det så bare så herligt ud. :smiley:

DET er fisme et godt billede!!! Hold da op!

Shosanna SNORK sover :smiley:

[QUOTE=Horusac;1080469]Helmut er ikke helt så heldig som Gismo, han har nemlig kun en stol :

Men han har fundet ud af hvor man er sikker på opmærksomhed:

[/QUOTE]

Hold op det er dejligt at se billeder af “min” Blåbasse! :hjerte:
Han er skøn som altid kan jeg se :slight_smile:

Skal hilse fra hans Blå bror Heino - nussede ham sidste weekend :slight_smile:

/Mette

Cæsar leger jordegern! :høhø: (+ nysgerrige, flottemis Fnuggi :))
… se venligst bort fra at jeg sidder og ser lidt retarderet ud i baggrunden. :stuck_out_tongue:

Billedet er taget af Julia der sad i vindueskarmen, med vinduet på vid gab.
Det var alligevel ret spændende. :smiley:

[QUOTE=Tea;1080987]

Cæsar leger jordegern! :høhø: (+ nysgerrige, flottemis Fnuggi :))
… se venligst bort fra at jeg sidder og ser lidt retarderet ud i baggrunden. :stuck_out_tongue:

Billedet er taget af Julia der sad i vindueskarmen, med vinduet på vid gab.
Det var alligevel ret spændende. :D[/QUOTE]

Nårh søde Cæsar :hjerte: & enig, Fnuggi er flot! En kat der virkelig bør opleves live! :hjerte:

[QUOTE=Tea;1080987]
Cæsar leger jordegern! :høhø: (+ nysgerrige, flottemis Fnuggi :))
… se venligst bort fra at jeg sidder og ser lidt retarderet ud i baggrunden. :stuck_out_tongue:

Billedet er taget af Julia der sad i vindueskarmen, med vinduet på vid gab.
Det var alligevel ret spændende. :D[/QUOTE]
Hov, der var da egentlig også lige en Arthur bag Fnuggi! :smiley:

Taaak! :smiley:
Det er sjældent jeg hører rosende ord om Fnuggi - udelukkende fordi folk sjældent får lov at møde ham.
Men de der tre dages kattenus, har virkelig hærdet ham. :høhø:

Jeg er bare glad for at folk får lov at møde min smukke tossemis. :hjerte:

Jeg var ved at ryge ud af vinduet da Cæsar lavede det stunt der. -LOL

Ja og så Arthur der fik chili i måsen kort efter, og slet ingen godbidder fik fordi at han ville HÅNDfodres og ikke spise med pøblen. Fine fornemmelser har han!

[QUOTE=Tea;1080994]Hov, der var da egentlig også lige en Arthur bag Fnuggi! :smiley:

Taaak! :smiley:
Det er sjældent jeg hører rosende ord om Fnuggi - udelukkende fordi folk sjældent får lov at møde ham.
Men de der tre dages kattenus, har virkelig hærdet ham. :høhø:

Jeg er bare glad for at folk får lov at møde min smukke tossemis. :hjerte:[/QUOTE]

Så får du lige lidt flere, for da jeg kun havde set dine billeder, havde jeg klart forventet at det var Cæsar jeg ville været mest imponeret over. Men Fnuggi fik jeg jo både lov til at røre & se, rigtigt set, for det er altså en af de katte der skal ses live & ikke på billeder! Han er virkelig lækker! Var han fremme alle tre dage? :slight_smile:

Tak! :smiley:
Nej, det var klart fredag da du var der, han var friskest.
Jeg ved ikke, det var nok Sagas catnip, men fredag var han helt ustyrlig. :høhø:

Som sagt, har de her tre dages kattenus virkelig gjort noget ved dem.
Fnuggi er frembrusende og Halo kan opføre sig helt pænt! :surrender1: :thumbup:

Fnuggi er skøn. :hjerte:

Jeg har altså noget med sorte katte… Og ko-katte… :tihi:

Den catnip i fik i fredags, er denne her : :slight_smile:
http://www.ebay.co.uk/itm/XXX-STRONG-dried-CANADIAN-Fine-grind-CATNIP-cat-toy-refill-nip-treat-/220926110209?pt=UK_Pet_Supplies_Cats&var=&hash=item337038ea01

Tak :slight_smile:

Det er et ok billede, der bør beskæres i højre side så det bliver symmetrisk.
Det er pokkers ærgerligt at jeg mistede fokus på Jums næse.

[QUOTE=PiaR;1081062]Tak :slight_smile:

Det er et ok billede, der bør beskæres i højre side så det bliver symmetrisk.
Det er pokkers ærgerligt at jeg mistede fokus på Jums næse.[/QUOTE]

En beskæring ville måske gøre det endnu flottere :wink: Men synes bestemt ikke det gør noget med næsen :slight_smile: Jeg er helt væk i det billede. Man kan sidde og se ham ind i hans øjne og drømme :smiley:

:mis::mis::mis::mis:

Min mor fik den her fine stol i går… helt gratis !!

Og jeg er helt sikker på, at den er til mig - for det er da et kradsetræ og en hule, ikke ??

[B]Silke-pige

[/B]