September tanker 2020

Jeg lagde det meste af tøjet fra det ene tøjstativ sammen, men så trak dynen altså for meget :joy:[quote=“HolmeInc, post:60, topic:238727, full:true”]

Vandt dynen eller den gode samvittighed? :wink:
[/quote]

2 Synes om

I morgen får vi fancy lem op, så vi kan slippe for at skulle åbne og lukke havedøren hele tiden :hoho:

Den er selvfølgelig med fancy app til - mindre kan ikke gøre det :tihi:

Gæt hvis chip, der igen igen er død… Han fik ny for max 3 år siden.

9 Synes om

Muffe? :hoho:

Der mangler en bobtail i samlingen :tihi::tihi:

1 Synes om

Hvor får I den sat i?

Her :hoho:

7 Synes om

Jeps… Godt han ikke skal med til udlandet igen. Jeg synes skift af chip og pas er ved at være dyrt :person_facepalming:

Der mangler altid en bobber :heart:

2 Synes om

:hoho: Ganske ironisk sådan en mandag i corona’ens tid…

11 Synes om

Hun er så god. Hun lagde fornyligt denne op. :hoho:

Marens Blog

8 Synes om

Ja, den så jeg godt. Og morede mig også over den igen, nu her da jeg så dagens streg - hvem skulle have troet vi endte her, da hun lavede kalenderen sidste år…

1 Synes om

I går afleverede jeg min bærbare til sidste led i den meget langvarige reparationsproces. Heldigvis besluttede manden i butikken at åbne låget for lige at se indeni, for hvad fandt han der? Mit NemID-nøglekort :yikes:

Selvfølgelig kan det ikke stå alene, men når de også får koden til computeren, er det jo ikke til at vide, hvad man kan finde, hvis man ved, hvor man skal kigge.

2 Synes om

Hvem var det herinde, der købte hunde tyggeting til katten og hvad var det?
Frank og jeg fører en konstant krig mod hinanden omkring rimeligheden i, om han må bide i ALT! :expressionless:
Og ja, det er længe siden han er færdig med tandskifte, det ved han åbenbart bare ikke :dokdok:

Jeg har købt de der tynde tyggepinde. Det hjalp Alexander da han i en periode mente huset var til generel gumling.

Men det var ikke mig der havde den oprindelige post, kan desværre ikke huske hvem det var

1 Synes om

De der snoede hud nogle?

Ja

jeg har også købt alverdens tørret hundegodbidder på zooplus. Dem deles både hunden og Ralf om :+1:
Det er alt lige fra tørret lunge til ører, sener osv osv osv - alt naturligt, som jeg ved bare passerer i systemet uden en masse tilsætning :slight_smile: (fordi hunde og katte har forskellig tærskelværdier af, hvad de kan tåle af div tilsætningsstoffer så tør jeg ikke mikse det for meget med præfabrikat)

2 Synes om

Vi har brugt tørrede sener og de der hudpinde med kød omkring :slight_smile:

1 Synes om

Jeg køber meget de der tørre kyllinge etc. fileter, og nogle gange strimler. Ligeledes har de (til kat faktisk) tørrede kaninører, hvor der er lidt mindre pels og meget mere duft i, som vores også er vilde med at gnave i :slight_smile:

2 Synes om

Chili elsker dem her. Men hun er godt nok kun få minutter om det, så det kan nok ikke holde ham beskæftiget i længere tid ad gangen, hvis han kan lide dem.

Sidder og ser en af de bedste film der nogensinde er lavet :heart: The Godfather. Med en fantastisk Marlon Brando og mis i de første minutter… I like it a lot :blush:

3 Synes om