September tanker 2020

Tøjet tørrer hurtigt hvis den bevæger sig

1 Synes om

Tjaaa… har lige været nede og konstatere, hvor meget græs der kan stå på en lille HA - så hvorfor ikke, hestene kan jo alligevel ikke tåle det… :thinking: :rage:
Men der skal vist lidt mere end 1/2 til… :ox::ox::ox::ox::ox:

2 Synes om

Det er svært at modstå islandske kvinder …

3 Synes om

Men man skal vare sig, for de offentliggør de intime detaljer på Snapchat! :slight_smile:

2 Synes om

Vi fortsætter en uge mere med uge konkurrencen. Husk at deltage :smiley:

2 Synes om

Jeg har lige hængt et fjernsyn på måske 40 tommer op på væggen.
Det var tungt!! Jeg havde nok haft glæde af en hjælpende hånd.
Det hænger desværre ikke tilfredsstillede, men det må jeg kigge på i morgen. Armene kan ikke mere i aften. :sweat_smile:

6 Synes om

For F… hvor er jeg træt af at de ikke bare giver besked, når de ikke er int i killingen alligevel ikke mindst, når der står andre og gerne vil på besøg.

Dagen efter besøget var de på besøg hos anden opdrætter og for os er det helt i orden de syntes den killing passede bedre til dem, men de kunne s… da lige have givet besked som aftalt :ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh:

7 Synes om

Buhuuu… Nu kan jeg ikke længere få lov til at skifte over til den gamle version af facebook. Nå man vænner sig vel til det, det plejer man jo. :knotten:

7-9-13 mit er som det plejer :see_no_evil: åh hader nyt!!! Hvorfor ændre noget som fungere ?

1 Synes om

De skriver et eller andet sted at de ændre udseende fra 1 sep.

Jeg har nemlig også forsøgt at ændre

Ja jeg vidste jo godt at det ville ske, men den sidste uge eller mere, har jeg kunne skifte over til det gamle i 48 timer. Det har jeg så gjort hver gang tiden var gået, indtil i dag, for der var muligheden væk.

Jeg har ikke fået den nye version endnu - men fint med mig, lyder ikke til jeg er gået glip af noget

Så er det ved at være sidste chance for at deltage med et billede :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg tror faktisk jeg glæder mig ligeså meget som Mira til hun får knallert kørekort :blush:

4 Synes om

Så skal du ikke køre hende til alt mere? :wink::wink:

min skiftede også lige nu, og den sædvanlige vwj til at skifte tilbage cvar væk, men så var jeg inde i en gruppe, der var muligheden under gruppenavnet

Prøver at hidse mig op til at få lagt tøj sammen, men kan høre at min dyne kalder mig :panik::sos_sos:

Denne minder da meget om KMR

1 Synes om

:klappe:

6 Synes om

Vandt dynen eller den gode samvittighed? :wink: