Kender ikke svaret på dit spørgsmål, men måske du kan finde svaret her?
Det er den msn får hver 3. Måned
Okay tak… Var lige nervøs for om jeg skulle til at betale mere til Julius (Katja bor jo hos ham)
Vågne kl. 04.00, med maks 6 timers søvn, møde på arbejde og starte i rask tempo bare halvanden time senere, efterfulgt af indkøb, oprydning og bagning, så er jeg i hvert fald klar til at gå omkuld i min seng
Det kan jeg godt forstå du er, sov godt når du ramer puden, og håber Mille og Jeppe ikke holder dig vågen
Med venlig hilsen
Ren nysgerrighed, for jeg vil på ingen måde påstå at jeg er stærk i de forskellige racer, men er det her en burmeser? @Temple_Bar Du er vel en af dem der ved mest om racen her på KG, hvad tænker du?
Har bemærket at der både står at der ikke er stamtavle, og at personen bekræfter at der er stamtavle.
Det er 100% ikke en burmeser, anmeld den for svindel.
Det ser ud til at man skal være logget ind for at kunne anmelde, og jeg har ikke en bruger på DBA.
Jeg tror bestemt ikke, at det er en raceren burmeser - måske en blanding.
Men det er da en sød kat og jeg håber, den får et nyt, godt hjem.
Jeg har altid sagt til @Temple_Bar, at hvis hun lavede en stribet burmeser, var jeg en køber … selv om det ikke er lykkedes for Mette at lave sådan én, er der åbenbart andre der har knækket koden
Jeg prøver at spørge hvor den har stamtavle henne
Tak, den forstod Jeppe ikke, så han har været virkelig insisterende med sit vend dig om så jeg kan putte
Nu kan jeg så undre mig over, hvor min hjerne fandt på en historie, der involverede at heste og tigre kunne gå i samme indhegning uden problemer, og et æsel ved navn Johnny, der kunne springe både højt og langt og konstant sprang over i den indhegning
Jamen, så er det da bare at slå til her - når nu hende @Temple_Bar tydeligvis bare hænger i bremsen…
Spændende med den indhegningen med tigre og heste og spring æsel
Med venlig hilsen
Den blå avis katte annoncer er noget kedelig læsning syntes jeg? Bare 3 tilfældige jeg hoppede ind på…
trefarvet steriliseret hunkat. Er meget ude, men vil gerne ligge i en god stol efter nattens jagt. Er mest kælen, når hun selv har lyst. Hun må videre fordi der er for mange hankatte og en mår, der æder hendes mad og skræmmer hende.
anden årsag til omplacering:
Min lejebolig har fået nye døre uden mulighed for kattelem.
og naturligvis den obligatoriske
Skønne killinger søger nye familier, gerne børnefamilier med have.
Killingerne er “ønskebørn” og opfostret med modermælk, kvalitetsfoder og kærlighed.
De har fået ormekur hos mig - jeg forventer at de nye familier gerne selv vil sørge for vacciner.
Min budgetkonto til anskaffelse af katte, er desværre brugt for i år …
Inden jeg fandt Kodak, kiggede jeg også dba igennem, selv om jeg godt vidste, det blev for dyrt at købe privat og selv stå for hele pakken.
Hver anden annonce var for enten ½ eller 1/4-del ‘‘racekatte’’ til mange penge, selv om de højst havde fået en ormekur
Jeg elsker den slags drømme, de er så underholdende, og giver absolut ingen mening.
Til trods for at hun bekræfter at der er stamtavle med, skriver hun “der er ikke stamtavle på hende” så det tænker jeg ikke at der kommer noget ud af.
Jeg ved hellere ikke hvorfor i al verden jeg sidder og kikker katte, hvilket jeg gør nu og da, det er jo bare selvpineri, når man ikke skal have flere.