September tanker

Så er det ikke dig der er køber til en Savanna-killing til 25.000 kan jeg regne ud. :slem:

2 Synes om

Jeg har lige været inde på den, nu kommer der en popup om at den er inaktiv

1 Synes om

Jeg sidder også og kigger, men vi må kun have 1 kat her :grin:

1 Synes om

Jeg har tilladelse til to, men som tingene er lige nu, skal jeg ikke have flere. Alvin har heldigvis en stor personlighed. :tihi: Personlig ville jeg ikke turde at have dyr der ikke var tilladelse til, for hvad hvis det blev opdaget, så skulle jeg både mistet dyret og finde et nyt hjem til det øjeblikkelig, og ingen af tingene vil jeg ud i. Det er hårdt nok at miste et dyr når det dør, men det er trods alt en naturlig del af livet. Men jeg ved godt at alle ikke har det på den måde. :slight_smile:

3 Synes om

Det er formentlig løgn. Ormekur er receptpligtig. Så hvis det er gået rigtigt for sig, skal killingerne have været omkring en dyrlæge, som har undersøgt dem. BYBeren skulle altså have betalt for konsultation og recept og ormekuren, for så at spare det sidste lille beløb til vaccinen.

2 Synes om

Du må gerne købe købe ormekur i et andet eu land som ikke sælger ormekur på recept, så det er faktisk ret nemt at købe på nettet og ikke ulovligt at at gøre på den måde

1 Synes om

Det er også ulovligt.
Hvis medicinen kræver recept i Danmark, er det ligegyldigt om den er receptfri der hvor man køber den - der er i så fald tale om ulovlig import.

3 Synes om

Det var jeg egentlig ikke klar over, men det giver jo god mening.

3 Synes om

Det var i en kattegruppe at jeg læste at det var tilladt jvf en besked (billed af et brev der var helt ny) det havde fået fra den styrelse der står for lovgivningen omkring det

1 Synes om

Tror du at du kan genfinde det brev? Lægemiddelstyrelsen har altid haft en meget streng linje hvad det angår - og det er ligegyldigt om det er medicin til dyr eller mennesker.

1 Synes om

Jeg anmeldte den. Så man kan jo håbe det er derfor. Anmelder rask væk for svindel hvis de vinger af i stamtavle og der så ikke er :muhaha:

4 Synes om

Det er jo også total misvisende, også selv om der så står i selve teksten, at der ikke er. For hvis man kun søger på racekatte, vil den jo komme frem. Men ikke hvis man søger på huskatte.

1 Synes om

Denne gang i det mindste placeret som blanding, men de er knagme ikke langhårede…. Men de er jo selvfølgelig flere penge værd med de prætikater end de “rene” huskattekillinger… :cool:

1 Synes om

Jeg har lige ledt efter den, men nej jeg har ikke kunne finde den… Den så meget rigtig ud, og jeg viste min mand den for at se om jeg forstod den rigtig…

Nu er jeg ikke en der døjer med orm, så jeg kan ikke sige at jeg køber det særlig tit. Men den så rigtig og spændende ud (og jeg er træt af at jeg ikke gemte den)

2 Synes om

Dejlige killinger - men burde de ikke være mere langhårede hvis forældrene er norsk skovkat og main coon ?

Fik gjort klar til og sylte grønne tomater i går, skal have dem gjort færdig i dag, lidt øv der ikke var flere, jeg kan ikke selv lide dem, men familien er så vilde med dem.
Så mangler jeg kun rødbeder. Tager jeg det hele af en gang, så er det en del timers projekt, tager jeg det over flere gang, kan jeg gøre det imellem madlavning, men så er det jo flere gang oprydning af rødbeder saft og klister sylte lage :huh:, fordel og ulemper ved begge ting.
Asier har vi ingen af i år. Men de sidste år er de også mislykkes total for mig. Ja skulle jeg falde over en sylte græskar en sted, men de er svære og finde. skal jeg have denne syltet, men det er for andres skyld

Så stopper jeg for i år, med syltning

Med venlig hilsen

4 Synes om

Jeg tog chancen og skrev på en huskat Lucy der ligner Simba, på samme alder.

Hun bliver leveret omkring kl 18.00 :ups:

5 Synes om

Ej øv :roll_eyes:

2 Synes om

Øv også, nu havde du lige glædet dig :kram: . Men må vi ikke håber på, der er fordi Lucy. får lov og blive. Misforstår mig ikke tro hun vil få det så fantastisk hos dig.

Med venlig hilsen

2 Synes om

Nu har hun svaret

1 Synes om