Septembers måneds kattebilleder

Jeg går ud fra han ligger godt :klapper:

[QUOTE=Rumle;1199996]Det er vidst længe siden disse to tosser har råbt hej herinde :ups:
My og Åse mener at jeg bare skal forsvinde så de kan ugle sengetæppet lidt mere :høhø:

[/QUOTE]

Så doooooor Åse er blevet :uha:

Dejligt at se de smukke piger igen :hjerte:


Bettefisen da jeg vågnede. :hjerte::hjerte::hjerte:

Kan man virkelig ligge godt sådan? Det synes Krummen åbenbart for det er ikke første gang, han sover i den stilling.

Naboens Sofie … formerly known as ‘‘Tarzan-katten’’ :smiley:

Prinsen lå og nedstirrede mig, da jeg lå i sofaen…

[QUOTE=DK Zaphy;1200623]Prinsen lå og nedstirrede mig, da jeg lå i sofaen…
[/QUOTE]

Hvad er det også for noget dovenskab at ligge i sofaen, når han fortjener godbidder? :tihi:

Jeg tror mere, det er drillepindene, han gerne vil have frem… Vi har lige købt nye, og han er ELLEVILD…:tihi:

Og så fik jeg dårlig samvittighed, så måtte da lige lege lidt med dem…:høhø:

Ellie har godkendt nullerputten. :ok: :slight_smile:

Ivan i æbletræet… Ivan elsker haven, men er stadig kun bevilget ledsaget udgang. :muhaha:

Kvik i et enkelt roligt øjeblik i aften :slight_smile: det er både godt og skidt at komme hjem igen :slight_smile:

Isabella er ved at blive yderst god til at spotte, hvilke ting der stjæler min opmærksomhed og fokus i løbet af dagen :muhaha: Denne viden bruger hun så, således hun kan generobre både min opmærksomhed og fokus :rock:
Et eks.: håndvasken får opmærksomhed=Isabella ligger sig i håndvasken=Isabella bliver centrum igen og verdensordenen er genetableret :høhø:

Så falder der snart ro over det lille hjem :slight_smile:

Havde en fri aften i onsdags, og den blev nydt i verdens bedste selskab :hjerte:

Ovenpå rod, under vasketøjskurven. Typisk kat :hjerte:

Misserne har fået deres egen borg :tihi:

Fed borg…og kommer man en nullerputseng i bundens størrelse derind bliver den endnu federe. Mener det var i en Jysk-reklame der var telte a la Jeres til salg denne uge for kun 100 kr

Det er ikke så tit, jeg smider billeder op af Keiko, fordi han er god til at undgå kameraet, men idag fik jeg fanget ham…:rock:

Haha ja det har du helt ret i :thumbup: vi købte vores i IKEA til 150kr