Septembertanker

Aaaahrg :besvimer:
Står med en færdigbygget lasagne med grøntsager fra egen have. Den skulle blive god frysermad. Men ovnen er kun lunken og nu helt død :blegne: :ked:
Jeg har heldigvis en 3-brænder gasgrill, så det må prøves :s: Krydser fingre :kryds:

3 Synes om

:crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Med venlig hilsen beimis ejer

Kunne den ikke evt gå i fryser sådan ubagt

2 Synes om

Det kan man godt :hopla: -lave lasagne på grill :ok: (indirekte varme fra de to yderste blus)

lasagne3

Jeg er bare glad for at det hele ikke måtte smides ud :sweat:

14 Synes om

Hvor ser den dog dejligt lækkert ud :yum:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Det kan man sikkert godt :ok: Jeg havde slet ikke tænkt tanken.

1 Synes om

:joy: Herman er forkølet og har tilsyneladende lært noget. Han har i hvert fald tørret næse på Sigga 3-4 gange i dag. Hun har taget det med ophøjet ro selv om hun ser noget skeptisk ud, når han hør det :grin:

11 Synes om

Det eneste jeg ikke har prøvet på grill i stedet for i ovn - er kringle :hoho:
Men ellers så kan man lave næsten alt på grillen, som man ville lave i ovnen.
Man kan sikkert også godt bage kringle - jeg har bare ikke gjort forsøget endnu :ups:

2 Synes om

Joy synger lange sange om månelys og kys på kinden og så lidt ekstra…
Yibiiiiiiiii så min taktik med at tage dem med på udstilling i Søften har båret frugt på 50% af mine avlspiger :wink:

:rundtosset: :rundtosset: :rundtosset: :rundtosset:

12 Synes om

Så er du igang med at arrangere ægteskab :wink:

Er selv SÅ killingeskruk, men bliver nødt til at vente til der er lidt mere styr på PhD og aflevering. Duer simpelthen ikke at gøre begge dele samtidig, medmindre jeg selvfølgelig vil køre mig selv godt og grundigt ned :grin:

3 Synes om

Det ægteskab har været arrangeret siden nytår… Dog lader jeg hende lige tage dette løb uden at komme en tur ud i verden. Det er sikkert ligemeget, men tænker lige at hormonerne skal have lov til rigtig at træde i karakter. Men næste løb ryger hun afsted, dig med det forbehold at jeg skal over efter Born d. 1 okt. men mon hun går i løb så hurtigt efter hinanden, det tror jeg ikke.

Og killingeskruk - jeg tester helt uden for skala :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy:

1 Synes om

Nu skal man jo passe på med hvad man skriver… du ved nemesis, karma og alt det der :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Synes om

Det kan man nemlig sagtens. Jeg bager aldrig en lasagne først, hvis den skal i fryseren :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Aha! Sugieh er slet ikke tyk! Hun er slet og ret i voksealderen :sunglasses:
I Ølstykke vandt drengene 4 kg RC til Maine Coon. Det er blevet blandet sammen med min almindelige blanding og jeg har netop taget den gamle i at sortere Big time :smile:
Så nu er fruefiguren slet ikke fruefigur længere…. Nope, hun er Mang Ku :joy::joy::joy:

16 Synes om

bare så du ikke bliver ked af at du har valgt uddannelse fremfor katte i løb, får du denne lydprøve. Skru nu endelig op, så du rigtigt kan nyde fløjtetønden…

1 Synes om

Rikke sendte mig denne her i aften :joy:

Andrea bliver VED med at flyve over på den forbudte lampe i dag😩 Da jeg så var efter hende før og skældte ud, råbte hun imens hun fløj, “så er det i seng”🤣🤣🤣

(Lampen er forbudt fordi Andrea bider i ledningen og det kunne jo ende galt)

11 Synes om

Hmm, den gøje er vist ligeså fræk som dine katte

:klappe: :klappe: :klappe:

2 Synes om

Ja, det er vist noget af det samme :joy:

2 Synes om

Hvis bare mine skrigemaskiner lød lige så sødt :joy:

Lithia er stoppet med at brøle idag (det er full blown brøl), Lathania gik igang 2 dage senere end Lithia og hun er også på max lige nu. Så jeg bytter gerne de her to skrighalse ud med den der fine lille fløjten. Jeg er faktisk misundelig på det lydniveau … gid mine var så stille. Men det er måske stilhed før stormen? :wink:

3 Synes om

Neeeej hun kurrer mere end hun råber, men nonstop kurren bliver også inerverende i længden.

Hun kommer med nogle brøl indimellem som lyder som jeg tror det lyder når man presser luften ud af en kæmpe ko…men alt overvejende triller hun mere end hun brøler.