Septembertanker

Jeg kan huske @Mette_Mejdahl engang nævnte at hun blev mere skør i hovedet af at gå og lytte til sin europés kurren end orientalernes brægen når de var i løbetid :hoho:

Vi kan selvfølgelig være forskellige alle sammen i hvad vi kan holde ud eller ej. Men jeg foretrækker til enhver tid kurren fremfor lyde i stil med dette 24-7 :slight_smile:

1 Synes om

Altså selvom man godt kan blive træt i hovedet (især om natten) :woozy_face: Så synes jeg alligevel det er lidt fascinerende med det repetoire af toner en rigtig brøler kan komme med :crazy_face:

3 Synes om

:wink: så er jeg endelig færdig med og grave rør ud. Så de sælges for højste bud :wink:

Kan garantere de er holdbar for den ene slags er så fyldt af kalk der ikke engang kunne trækkes en ståltråd igemmen :ok:og vandbesparelser er der også for det er meget lidt vand der kan komme igemmem :ok:

Med venlig hilsen beimis ejer

8 Synes om

Ja, jeg vil bestemt heller ikke bytte! :hoho:

Og straks havde jeg 3 katte stående her :joy:

1 Synes om

har lige afspillet herhjemme også, hende selv og hendes datter kom farende - kæmpestore øjne og ørerne kørte rundt i hovedet - hvad fanden foregår der :joy:

4 Synes om

Det har kun meget lidt med en enkelt stor tigerkat at gøre, men spændende online og ganske billigt foredrag fra Dyrens Beskyttelse, hvis man har fulgt lidt med i elefantsagaen:

De har åbenbart for nylig fået en elefant mere, som er endt med at blive BFF med Lara :heart:

9 Synes om

Jeg er altid nervøs for mine kræ, når de skal i narkose …
Men Ralf er da ligeglad - 9 tænder fattigere i dag og den nye drillepind er allerede slået ihjel :hoho: han er i fuld spræl, på nær munden klør lidt, når han spiser :tihi:
(Og stort blodpanel viste at alt indvendigt er i tip top også! :smiley: )

Jeg pakker bare mine bekymringer væk igen :ups:

19 Synes om

Jeg afspillede den med vilje ikke, der er ro på fløjtetønden efter nonstop brægen siden jeg kom hjem fra arbejde for 2 timer siden.

Det skulle ga nok passe at hun så gik igang igen :wink:

Min dinnerdate i aften var fløjtetønden i søvn på bordet :slight_smile:

14 Synes om

Jeg har lige afspillet begge to for fuld skrue…. Der er ikke et knurhår der bevæger sig :smile: Sugieh løftede lige hovedet for at se om det var værd at gå efter :smile:

5 Synes om

Igor og Gisle var til sundhedstjek hos dyrlægen i dag, og Gisle måtte op på hundevægten :grin: Han er simpelthen for stor - og ikke kun i bredden - til at kunne vejes på de babyvægte man normalt bruger til katte. Sådan en har jeg også selv herhjemme, og jeg får forskellige resultater hver gang jeg vejer ham. Jeg troede så at han havde tabt sig lidt, men det er åbenbart ikke tilfældet :roll_eyes: Nu ligger de begge to helt brak, så det er nok en efterreaktion på vaccinen :syringe:

9 Synes om

Send ham til hundefrisøren … så kommer han hjem et par kilo lettere :wink:

3 Synes om

Det ville være synd. Faktisk fik han ros for sin fine pels - som jeg også havde redt grundigt igennem før vi tog til dyrlægen :slight_smile:

3 Synes om

Det kender vi godt her i huset også, ikke Chili? :wink: Men hvad vejer Gisle så?

1 Synes om

Uha, det er jo lige det. Hundevægten viste 9,1 kg. :yikes:

2 Synes om

På Gunnars og min mark-tur i går aftes (vi har haft stubmarker på alle 4 sider i vel 3-4 uger nu, kan ikke huske hvornår de sidst har stået længe… :thumbup:) fugtes vi et langt stykke med havørnen - den fløj op fra et træ i en af remiserne, og kredsede over området, tilfældigvis i samme retning som vi tog.
Det er dæleme en imponerende fugl - vi ser den jævnligt, men jeg bliver stadig lige fascineret af den hver gang… :eagle:

14 Synes om

Der var sjov video i fugle gruppe på FB hvor ørn sad på hegnspæl - og hestene var sådan ‘og neeeej’ da den lettede :laughing:

For en del år siden da jeg havde killinger var der også et stort ørnetræf - meget højt oppe…men jeg var sådan ‘så går vi ind misser’ :face_with_raised_eyebrow:

5 Synes om

Theodoristen ligger også deromkring og er ikke et gram overvægtig.

Er Gisle overvægtig? Skjules selvfølgelig nemt i hans kæmpe pels, men vægt i sig ville jeg ikke nødvendigvis være bekymret for.

Selvfølgelig er han blød og dejlig med alt hans, men er der for meget af ham eller :yikes: blot fordi han er tung at løfte på?

Her er dagligt rovfugle, der lander og letter - især glenter og musvåger har vi mange af - så Gunnar bemærkede den ikke; derimod udgør gråspurve der basker i hækken en ikke ubetydelig trussel for heste… :scream: :sunglasses:

5 Synes om