Septembertanker

hm…høj pris syns jeg…skal du nok kunne finde billigere vil jeg påstå…

1 Synes om

Aldrig prøvet sådan et pakkekoncept - bliver spændende om det er noget for jer.

“Tør” ikke rejse med selskaber og guides og alt planlagt, tænk hvis jeg ikke bryder mig om det så kan det blive en lang uge

Men hvad cola light og solskin mon ikke det tager toppen af det meste :wink:

Ok tak for information

Med venlig hilsen beimis ejer

Nui et søvnigt vejr… burde plukke hyldebær, men de hænger der sikkert også i morgen :sunglasses: I dag står den vist bare på bettenøt indenfor og job senere :slightly_smiling_face:

2 Synes om

"
Foderskål, SUREFEED White Chip Food Dispenser til kat og hund

Under et år gammel og stadig med garanti (og kvittering). Har virket lige som den skulle og sælges da mine killinger nu kan få samme foder som mine andre katte.

Sikrer, at mad spises af det rigtige kæledyr - Arbejder med alle almindelige lopper - Hvis din kat ikke har lopper, kan du også købe identifikationsmærket SUREFLAP-radiofrekvens - Husk op til 32 chips - Ideel til kæledyr på diæt / vægt overvåges - Den lufttætte skål holder maden frisk."

Sendes på købers regning.

:wink: prøv og læse teksten

:upside_down_face: håber virkelig ikke katten skal havde det der bliver skrevet i annoncen, for så forstår jeg godt hvis ingen vil købe den, håber så meget det er stave kontrol der har lavet fejl, viste så heller ikke man kunne købe lopper :wink:

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Er det det samme som pullerværk?

Nej bettenøt er sådan de små sysler der ikke rigtigt tæller som arbejde :wink:
Vande blomster, ligge tæpper sammen og banke puderne osv :slightly_smiling_face:
Men det er sådan et godt ord, for “alt det andet” man bare går og nusser med :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Mille må virkelig mene jeg er dårlig til at vaske mine arme :joy: Hver gang hun vasker sig og jeg er inden for rækkevidde så får nærmeste arm ca samme tur som hendes pels :joy:

Så jeg vil da slutte weekenden af med dagens andet, rigtige bad, nu hun har givet hendes version skøre kræ :tihi:

9 Synes om

Kom ud på gåtur i dag, godt nok af 3 gang, men kom afsted, var kommet ud af rytme i det, sikke en dejligt vejr det var i dag, :slightly_smiling_face: Men hold op det kan komme mange ting op i hovedet man skal huske, eller kommer til og tænke på

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Af en eller anden grund, har kattene besluttet sig for, at nu sover de i højre side af sengen :gruble:
Heldigvis fylder jeg ikke mere end at de har fin plads, selvom vi alle tre deles om en 90 cm madras, eneste minus er at det er svært at komme op om morgenen når de ligger der :tihi:

Venstre side af sengen står op mod væg og vindue fordi mit soveværelse vist ikke helt er beregnet til en dobbeltseng og et stort klædeskab, så det ville også være noget bøvl at rykke derover :tihi:

8 Synes om

Tjaaa :crazy_face::joy::crazy_face:

6 Synes om

Hver eneste gang jeg oplever sol opgangen, når jeg er ude og gå, syndes jeg det er fantastisk :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om

Jeg har ikke tidligere lagt mærke til at ZooPlus kører kampagner hvor de donerer en %del af salget af visse produkter til specielle formål.

Lige nu har de en kampagne hvor 3% af slaget af Concept for Life går til Dansk Dyreværn Århus.

Er det nyt med den slags kampagner, eller er det blot fordi det nu er DDÅ der modtager at jeg egentlig ser det?

4 Synes om

Her sidst var jeg inde og se på katte mad, vil ikke sige jeg læste det, men registreret at hvis man købte den slags mad støttende man en ting, sprang over det, da det var de slags, vi ikke kan lide :smirk_cat:.

Så hvad præcis de støtte og hvor meget med , bliver jeg dig svar skyldig med, men jeg havde ud af øjenkrogen registreret man støttende noget

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Første skriftlige opgave på studiet er afleveret. Det er spændende at høre om det er godt eller skrot :slightly_smiling_face:

10 Synes om

Skal du ud i praktik undervejs? Vi udbyder også uddannelsen, og praktik plejer jo at være en integreret del af alle vores uddannelser, men jeg har ikke læst nærmere om lige denne her.

Ja der er to praktikker. Den første allerede fra 1 november og 10 uger frem. Den anden ved jeg ikke helt hvornår ligger, men det er 20 uger. Begge i hospitalsregi, jeg kunne godt på sigt forestille mig at der med fordel kunne være praktikker i nogle store lægehuse. Men vi er jo også prøvekludene, så der kommer helt sikkert justeringer ift de efterfølgende hold :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Ja, det er jo lidt spændende - måske både på den gode og den dårlige måde - at være første hold :slight_smile:

1 Synes om

Jeg ser det helt klart som spændende på den gode måde :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Min hjerne føles godt nok lidt ulden her til eftermiddag. Har stort set ikke lukket et øje i nat fordi hjernen har summet uafbrudt siden i går aftes.

Vi var til afstemningsmøde om det kæmpe renoveringsprojekt der skal startes hos os.

Landsbyggefonden krævede at 9 afdelinger i vores boligforening blev lagt sammen til en og at der blev udført nogle specifikke opgaver, ellers ville de ikke støtte med lån.

Efter en stak oplæg og en hulens masse spørgsmål tog vi afstemningen om sammenlægning af afdelingerne. Resultaterne blev læst op pr. afdeling. Alle ja, nogle helt uden nejstemmer eller bare et stort flertal. Så kom de til vores afdeling (den næstsidste): 28 for og 28 imod. Og i følge reglerne om simpelt flertal betyder stemmelighed et nej. Så den sidste afdelings resultater blev slet ikke læst op, mødet blev øjeblikkeligt suspenderet og vores busser hjem blev tilkaldt.

Så nu er alt lidt i limbo. For gad vide hvad der nu sker? Jeg syntes egentlig jeg tog det okay da overraskelsen over resultatet havde lagt sig, men jeg skal da love for at hjernen tog revanche da jeg kom hjem og var alene.

Oh well, vi kigger stadig efter et andet sted at bo uanset, ikke at jeg synes om det, jeg elsker min lejlighed og føler mig som jaget væk fra den og mit elskede lokalsamfund, men det er der jo nok ikke så meget at gøre ved.

Lige nu kan vi i hvert fald kun vente på næste udspil…

8 Synes om