Septembertanker

Dopey er aldrig “kun” noget som helst :stuck_out_tongue: Med ham får man det hele og lige nu vil han gerne vide, hvad jeg har gjort af hans søster. Nu har hun været væk i MANGE timer og dage og år (han tæller ikke så godt :wink: ) og det er mega mega meget syndt for ham :smiley:

Jeg bytter gerne med Frederik, som bryder ind i mit klædeskab og mine håndtasker, når han keder sig. Han er også lidt for glad for at gnave i ting, når han keder sig eller bliver frustreret…

1 Synes om

I kan låne Magnus til underholdning så, han keeeder sig og mangler nogen at tumle med efter killingerne er flyttet, skulle jeg hilse og sige :hoho:

12 Synes om

Hvordan i alverden gik det min næse forbi i går. Det var internationale chokolade dag i går. Og jeg huskede det slet ikke det er godt nok meget skidt :what2:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Hold fest, hvor ser han dejlig ud! :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Du kan låne Alexander - han vil også gerne tumle men de andre er lidt ’ gå nu væk din fregne’… :wink:

Det hjalp at være stædig :tihi: Tøsen har godt nok siddet meget ved vinduet og ville ind, men vi var stædige, nu har det givet pote i en parring, så må vi håber det også denne gang er nok. ved sidste kuld gav en parring 7 killinger :slight_smile:

9 Synes om

:tihi:Tænk sig en gang selv om det er over 11 uger siden, beimis har været her hjemme. I nat kl cirka 1 var der slåskamp kunne jeg høre langt væk i drømmeland. Gjorde lige som jeg plejer fløj ud af seng. Løbe så godt jeg kunne ned af trappen, bare ud tænde lys i garagen og lade døre stå åben ind til og kalde på beimis imens jeg jeg går efter slåskampe.
For det mest kommer beimis ind.
Først da jeg har løbet lidt rund i køkken have og i haven. Og været ude på marken og gå lidt rundt. Kommer jeg i tanke om beimis er jo ikke i slåskamp mere med andre katte :tihi: :dokdok:.
Vælger og liste ind igen da jeg ser to ræve unger i lysskæret der leger for sjov. Ville lige sikker mig nu når jeg var ude, ikke andre dyr lider under slås kamp

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om

Den slags vaner kan sidde i en i lang tid. Hver gang jeg går ud i mit køkken, forventer jeg at Emina er derude, da det var det rum hun opholdte sig mest i. Men det er snart seks uger siden at hun døde.

5 Synes om

Man bliver så…et-eller-andet, når man søndag har gennemført ormekur til killingerne, mandag har fået vaccineret og neutraliseret og tegnet forsikring, og sådan set føler sig klar til at de må flytte om 1½ uge. Og tirsdag morgen sidder der så et par fede og veltilfredse killinger med små fjer i munden, og der er lidt blodspor på gulvet, men ingen fugl at se nogen steder… Arrrrgh!

4 Synes om

Er killinger (generelt) mere modtagelige/mindre resistente for orm end voksne katte - for her indtages jo dagligt såvel 2- som 4-benet bytte, og jeg kan simpelthen ikke huske, hvornår der sidst har været behov for ormekur?

Ja, resistensen hænger sammen med bl.a. immunforsvaret, og det kan jo ikke så meget endnu hos killinger :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

@Skattekat undskyld ved ikke om det har din interesse , men i aftes var jeg i nærmeste storby og inde i fakta der havde de denne chokolade


Men det var kun den Milk liquorice til 10 kr
Ved ikke om det er dyrt eller billigt i forhold til på øen :woman_shrugging:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Om lidt pakker jeg min kuffert og tager på sommerferie - det er vel på tide. Vi plejer at klare os selv - lande i en stor amerikansk lufthavn, hente en lejebil og trille til et hotel vi selv har valgt. Spise det vi vil, når vi vil og hvor vi vil. Det kan man så ikke lige i øjeblikket, så vi skal i stedet med rejseselskab, hvor der står en guide i den modsatte ende og tager imod os og skal slæbe os på tur de kommende dage. Fast hotel hele ugen, med morgenmad og aftensmad. Og jeg har det lidt som om det er første gang jeg nogensinde skal udenfor kommunegrænsen - jeg ved simpelthen ikke, om vi kan finde ud af at være på ferie på den måde :slight_smile: Men det går vel… Vejrudsigten siger markant lunere end her, og det er vel det vigtigste! Må hellere se om jeg kan finde min badedragt…

15 Synes om

Rigtig god ferie :slight_smile:

Rigtigt god ferie selv om det ikke er ønske ferien, håber i får det bedste ud af den alligevel, :sunny: kan kattene været i en kuffert, eller de får lov at holde fest med fuglene og andet der står på menuen, :mouse: :mouse2: :rat: :hamster: :chipmunk: :rabbit2: :hatched_chick: :bird: :frog: :parrot: :flamingo: :spider: :fish: :tropical_fish: :lizard: som ikke normalt står på menuen :wink:

Med venlig hilsen beimis ejer

skammer du dig ikk ? …bare en lillebitte smule… ? :joy:

Hvorfor - jeg har jo ikke vist mig offentligt i badedragten endnu, men bare vent :slem:

Nogle der kan sige mig om det dur og købe honning i 3 kg spande eller 4 kg :huh:
Der er 4 kg til 290 kr
Men lidt ved hvis man skal have honning forgiftning ud af det :upside_down_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

Du frister en svag sjæl :ups: … jeg må nok lige svinge forbi Fakta (der kommer jeg ellers aldrig), når jeg er i Næstved :yum:

2 Synes om