Septembertanker

Jeg bliver så glad når træning lykkes efter mange gange, jeg har igemmem alle år prøvet og fortælle beimis støvsuger gør ikke noget, men efter 15 år er det lykkes :thumbup:

De sidste to måneder når jeg har tændt støvsuger har beimis sat på bordet eller i vinduet og holdt øje med mig. Men i dag sad beimis på loftet Jeg gik ned og støvsuger neden under, hvem tro I kom ned og hjalp. Ja beimis han sad kun to meter fra mig og støvsugeren :blush: og fulgte med rundt på to meter afstand

Med venlig hilsen beimis ejer

8 Synes om

Jeg er egentligt en ret ordentlig bilist, men her til morgen er jeg godt nok prøvet :triumph:
Der er bare ingen grund til at holde tilbage for biler man kan skimte i horisonten, selvom man kører i en gammel forknoklet Opel.
Slet ikke når det i forvejen kan være svært i morgentrafikken at komme ud fra sidevejen.

6 Synes om

Der er bestilt syn af bilen i morgen :bil:
Jeg har ingen forhåbning om at den slipper gennem nåleøjet i første hug … blot et håb om at listen af ting der skal bringes i orden, ikke byder på ubehagelige (dyre :yikes:) overraskelser :bebe:

6 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds:
For den heldige fe falder ned i din bil

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Ellers har jeg en fiiiiine nysynet Inga …

2 Synes om

Ingefær syltet squash som man normalt sylter græskar. De er prøvesmagt og nuiijj de er gode.
Nu skal de lige trække et par uger eller tre.

Alt for meget lage som er virkelig tyk af indkogt sukkervand - min øllebrød denne vinter bliver sødet med ingefær sirup :slight_smile:

3 Synes om

:flushed:

Var der meget galt?

1 Synes om

Rust :surrender: … det var også det jeg frygtede mest :flushed:
Ham der skal reparere (hvis det kan svare sig), kigger på synsrapporten i aften og prøver at danne sig et billede af, hvor slemt det står til … :bebe:

5 Synes om

Ja, det er godt nok noget skidt - men selvfølgelig ikke den store overraskelse på så gammel en bil :frowning:

Håber, det kan reddes uden alt for store omkostninger, så du kan tage yderligere 2 år med den.

3 Synes om

:flojte: Inga er galvaniseret = 0 huller :troste:

2 Synes om

Men så har hun vel andre svagheder … og noget siger mig, at Inga har flere år på bagen, end Fifi?

1 Synes om

det er vel ikke alderen der trykker …eller jow…Inga er …gammel, men hun har altså kun rullet 85500 …svagheder…no, og umiddelbart får hun ikke bøvl med syn - udover småting - de næste 4-6 år

2 Synes om

Hjælper ikke en “bib” på rust
Men … :kram: uanset om det var forventet det var der eller ikke, er det ikke sjovt

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg havde en 10% rabatkode (personlig) til ZooPlus, som udløb i morgen, så jeg har sendt en bestilling afsted … spørgsmål, om der overhoved er nok penge tilbage til bilreparation :cool:
#havdineprioriteringeriorden

9 Synes om

Står der, at du ikke må køre i den, før den er repareret? Jeg håber, at det ikke bliver alt for dyrt. Sidste gange fandt du vist en god mekaniker, der ikke forsøgte at blokke dig for hele din formue?

2 Synes om

Nu for 6 gang på 8 dage, når jeg er gået ud om morgen, er der en sort kat uden for med halsbånd på,med ringeklokke :thumbdown: hvorfor ? Det er da livsfarligt for katten…
Eller er det bare mig der ser syner

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Folk der sætter halsbånd & klokke på deres kat skulle selv have en kobjælde om halsen…

4 Synes om

Der står ‘‘Blablabah …kun kørsel i forbindelse med reparation’’ … er du klar over, hvor mange test-ture der skal køres i den forbindelse?
Det er den samme, der har sagt ja til opgaven … jeg havde ellers fået at vide, han ikke længere gad rode med biler, men min charme er åbenbart svær at modstå
Han kigger på bilen om en uges tid og giver mig en vurdering … :bebe: :kryds: :bebe:

11 Synes om

Jeg sidder og ser klima-program på dr.dk … og så dukkede denne kat op på skærmen :heart:
Åh, hvor jeg savner Bølle-Bjørn :broken_heart:

16 Synes om