Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Stort tillykke med skønne Ulla :smiley:

Det var godt vi endelig får en Ulla her på KG :hoho:

2 Synes om

Hvordan kunne jeg overse denne tråd? :hushed:
Sikke nogle dejlige billeder af Pip, Ulla og resten af banden. Her iblandt lille DK Ilikethis Shut the Fuck Up, Pathos, som - hvis alt går vel - bliver mit nye familiemedlem. :smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

Solgt.dk :heart:

20 Synes om

Nuttet.dk :heart_eyes:

Ulla T, 20 dage gammel :heart_eyes:
Det er så ambivalent, for tiden går både alt for hurtig, men i samme åndedrag alt alt for langsom :crazy_face:

billede

25 Synes om

Er det lyset der snyder eller er hun med hvid? Det ser ud som om hun har en begyndede hvid blis i panden?

Snyd og bedrag :wink: Sådan starter masken på langt de fleste siam :slightly_smiling_face: Det er bare tydeligst på de blå og brune :wink: Jeg vil skyde på den er væk i løbet af en lille uges tid.

Det er også tydeligt på Flappe

Chokolademasken arter sig anderledes. Hvor brun og blå slutter i midtlinjen, er det som om chokoladen starter der og breder sig. Jeg har ingen evidens andet end mine egne kuld :wink: (27 killinger, hvoraf de 24 er siamesere. 3 x a, 9 x b, 2 x c, 8 x n, 2 x w 67 og så 3 x OSH c, b og n.)

9 Synes om

Jeg har jo slet ikke nogen erfaring med udvikling af maske, så det er helt sikkert erfaringsrigt for undertegnede :wink:

2 Synes om

En bette Brian :smiling_face_with_three_hearts:


og Kaj og Fritzz :heart:

og en rede fuld af chokolade (kaniner):blush:

17 Synes om

Ulla T og jeg er gået i miljøtræning :sunglasses:
Vi skal vænne os til hinanden, så derfor fik hun et lille visit i dag :smiling_face_with_three_hearts:


Øjenguf :heart_eyes:


Og mere af det :heart_eyes:

Og så lige et billede af Nutty, @Lovehjerte s Pathos og Ulla :smile: De er SÅ bissede :smile::clap:t2::heart:

25 Synes om

I får hende også lige herinde :smile: Jeg kribler og krabler for snart at se med fingre igen :clap:t2::smiling_face_with_three_hearts:

27 Synes om

Hun ser så sød og fræk ud. :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Det er de alle sammen :smile: :heart_eyes:

1 Synes om

Hun er vildt cute - men f*ck, der er godt nok meget øre…! :astonished: :grin:

3 Synes om

Det er for hun bedre kan ignorere Luise :sunglasses:

11 Synes om

Hun kommer i hvert fald ikke når jeg kalder :crazy_face: Men hun vil godt sidde og nusse lidt :heart:

26 Synes om

Jeg har været på besøg hos Ulla T og familie i eftermiddag :heart:
De bliver simpelthen skønnere og skønnere :smile:


Og så skulle der læses post, da jeg kom hjem :smile:

23 Synes om


Jeg begynder at kunne tælle meget forsigtigt ned…. Glæder jeg mig? JAAAAAAAA! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Hun er simpelthen så lækker :grin:

25 Synes om

Jeg kommer lige om snart … er du klar :sunglasses:

24 Synes om

Meget klar! :joy::smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om