Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Jeg har lige fået tilsendt dette billede fra min mand :smiling_face_with_three_hearts: Morgenrutinen er netop overstået og de sad så pænt :face_with_hand_over_mouth:
Jeg tænker om han har et hemmeligt album på sin telefon :smile:

23 Synes om

Er det Ulla til højre på billedet?
Der er da helt klart et udtryk der siger, “Jeg kunne da aldrig finde på at gøre noget, jeg ikke må” :engel:

3 Synes om

Jep det er hende og du er ikke fristet af mit udlejningstilbud? :joy:

1 Synes om

Nu har jeg slet ikke noget juletræ, så de hærgende ville blive slemt skuffede :grade:

4 Synes om

Fødselsdagskomsammen for Frank :face_with_hand_over_mouth: En killingekøber gjorde mig opmærksom på kuldets fødselsdag :woozy_face: Jeg er bare en skovl til at huske den slags, og ja… der er ingen af dem, der gør stort ståhej ud af det heller :sunglasses:
I forvejen står den på lidt ekstra lækkert i aften, så det går nok :grin:

17 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

2 Synes om

Dagens status :face_with_hand_over_mouth:

21 Synes om

Min søde og blide Frank :smiling_face_with_three_hearts:

med armen i karmen og krudt i røven :face_with_hand_over_mouth:

22 Synes om

Flappe ser meget fjernsyn, men de må gerne flytte sig inden håndboldkampen :face_with_hand_over_mouth::smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

Fatter faktisk ikke jeg gider… :crazy_face: Jeg er ved at sy et par ender til sturdien, så nettet i enden kan skærmes af for nabokatten, hvis de ikke lige skal kunne se hinanden.
Jeg har slået sturdien op, for at tage mål mm…
Ulla er fuldstændig spangkuk :hyp:

15 Synes om

Det tog sin tid, men det blev vist helt godt. :+1:t2:

16 Synes om

Endnu en god kattespise :woozy_face:
Cacaopulver fra kartofflekagerne vi fik til kaffen :smile:

10 Synes om

Er det Ulla, der forsyner sig?
Hvad siger den ikke så katteglade til det? :tihi:

1 Synes om

Tør I det - mener katte tåler kakao endnu dårligere end hunde…,? :thinking:

2 Synes om

Han sidder lige hed siden af mig :woozy_face: Jeg har opgivet at opdrage de katte, i hvert fald så længe Lars fodrer dem ved bordet :smile:

4 Synes om

Ja det var ikke alverden, men ved godt det ikke er rigtig godt :+1:t2:

1 Synes om

Vi lader op til håndbold i aften :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Jeg har aldrig haft succes med at børste tænder på mine katte… Ulla er imidlertid en undtagelse på næsten alle områder :face_with_hand_over_mouth: Hun vil gerne bruge tandtråd :smile:

18 Synes om

Der var jo engang at en del af Trioen fik en Umbriel og der var stor enighed fra andre (også her på KG) om at Ulla var det perfekte navn… Det mødte dog stor modstand for ejeren (forstå det, hvem der kan :wink: ) anyway, så blev der ikke nogen Ulla dengang.

Langt de fleste herinde ved, hvor længe jeg har ønsket mig en blåmasket pige så den del, der blev valgt fra Annes helt igennem skrupskøre, men sjove liste med killingenavne, taler lidt ind i det; Ilikethis Wet dream. Men der manglede ligesom noget og pludselig var Ulla i spil igen. Det gik der nogle dage med at more sig over. Lad mig sige, ikke alle er lige begejstrede… :sunglasses: :laughing: Jeg forelagde imidlertid Lars at vores (måske) nye hunkat kom til at hedde Ulla. Stoisk rolig og temmelig tør som han er, var eneste kommentar ” Er det så Ulla T?” og ja, det måtte det nødvendigvis ende med.

Derfor vil jeg gerne præsentere vores nye veninde på Agerbjerggård: Ilikethis Wet Dream of Ulla T. :hjerte:

Her er historien om hvordan Ulla fik sit navn @Eva :slightly_smiling_face: T’et er egentligt ikke noget, men Lars refererede til Ulla Terkelsen, som omtales Ulla T, i hvert fald i vores omgangskreds :smile:

12 Synes om

Jeg kan godt huske, at der var en del polemik om kattenavnet Ulla - som ejeren kategorisk nedlagde veto imod. :knotten:

Men du fik så selv lov til at bestemme navne på den killing, du skulle have og det blev så en Ulla (T) :klappe2:

3 Synes om