Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Altså man kan jo sige at ejeren ofrede sig for at Ulla kunne hedde Ulla :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Synes om

Så vidt jeg husker, var der ikke meget offer - Ulla blev kategorisk afvist. :angry:
Men jeg kan ikke huske, hvem det var der var vrangvillig med at acceptere navnet?

2 Synes om

host BS host :joy::joy::joy:

1 Synes om

Du kan genlæse historien om den første Ulla her :face_with_hand_over_mouth:

4 Synes om

Jamen hvis hun havde heddet Ulla, så kunne Ulla jo ikke hedde Ulla. Logik for burhøns, NÅ

1 Synes om

Nej, for så havde vi jo haft en Ulla :laughing: Men så skulle hun helt klart have haft et navn ala Ilikethis Not again :rolleyes: :face_with_hand_over_mouth:

2 Synes om

Ulla II

Det er simpelthen det mest fede navn jeg længe har hørt :lol:

5 Synes om

Jamen så godmorgen :woozy_face:

19 Synes om

De ligner ikke nogen, der har planer om at stå op foreløbig :grin:
Men så er der da ro i huset så længe - men nu har de vel fået ladet batterierne godt op, så der er fuld speed på igen. :yikes:

2 Synes om

På show i dag blev der af JYRAKs fotograf Esben, taget et par super billeder sf Flappe :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

Skønne billeder :heart:

Men hans kamera er forkert indstillet. Altså tiden. Eller også har han skrevet forkert, hvis det er noget, han tilføjer bagefter - hvilket nok er mere sandsynligt.

2 Synes om

Jeg har givet det videre og det var en manglende tanke :slightly_smiling_face::+1:t2:

3 Synes om

Her ligger vi… helt flade efter weekenden :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Ulla er i løbetid og dybt forelsket i Lars :joy:

11 Synes om

Her ligger en svært selvtilfreds herre. De to har holdt os vågne det meste af natten med deres eskapader :face_with_hand_over_mouth:
Der er bare det lille men… Frank er stadig chippet :woozy_face: Det er han imidlertid ligeglad med, og hjælper gerne den lille dame :smile:

14 Synes om

:smelter:

1 Synes om

Mandehørmschips (ret stærke) :dokdok:

11 Synes om

Jeg har haft en lidt stram dag, så smed mig på sofaen kl 16 for lige at snuppe 1/2 time.
Jeg vågnede kl 17 til det her :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Jeg vil nødig se hvor lange dine timer er så :see_no_evil:

2 Synes om