Lang historie kort, de har fået en hundekurv fordi den kan stå fast på gulvet og ikke bruges som sommerhat over det hele ![]()
I køkkenet vil de ikke bruge den… nu har den skiftet plads og ![]()
Kattelogik
Jeg flytter ofte på sovepladser, for at få katten(e) til at bruge dem.
Biliggenhed, beliggenhed, beliggenhed
Så er det slut med chip for denne gang.
Så må vi se, hvornår han begynder at finde sin indre hankat frem og kan skyde med andet end løs krudt ![]()
![]()
Ilikethis Wet Dream of Ulla T. Den mest skingrende skøre kat jeg nogensinde har haft
Jeg troede jeg var udfordret med Flappe, men Ulla er oveni sin enorme kækhed også skide klog. Det er nok det mest udfordrende ![]()
![]()
![]()
Flappe er måske ikke så klog?
Jeg har hørt, at hunkatte generelt er bedre udstyret med hjernekapacitet - passer det ?
Hois Ulla gør det åbenbart ![]()
Jo Flappe er klog nok, Ulla er bare klogere ![]()
Flappe bærer nag og husker ganske udemærket ![]()
For et års tid siden var han dårlig og skulle til vet. Vi var ikke hjemme til at kunne køre, så Anne gik ind og hentede ham, tog ham med til vet og kørte ham hjem igen.
Flappe hader Anne af hele sit hjerte
De var før denne hændelse fine venner, men nu sprutter og hvæser han når han ser hende ![]()
Jeg vil vædde mine kattes liv på, hun har været pæn med ham, men dyrlægen ville prikke og det blev så Annes skyld det blev en dårlig dag ![]()
Dejligste Ulla. ![]()
Det lyder som om, at vores to tøsepiger minder meget om hinanden. Jeg har ved G* heller aldrig haft en kat, der var så stor en håndfuld som Nuts. Bindegal, klog og fuldstændigt fantastisk elskelig. Hun kan gøre hvad som helst - og gør det-
og alligevel er vi kronisk fuldstændig på halen over hende. ![]()
Ulla og Nuts. De er det vildeste søsterteam. ![]()
Når lillesøster har taget Flappes plads
må jeg flytte blomster. Flappe gider nemlig ikke sidde ved siden af hende, for hun driller! ![]()
@Lykke skal vi bytte?
Der er i hvert fald én skærebrænder herimellem ![]()
Når jeg går i køkkenet…
Sådan nogle skrigeskinker har jeg også.
Der kan være utroligt meget lyd i halvstore killinger. ![]()
![]()
Arh de gamle kan vel også ![]()
Hvor er de lave i forhold til når Simba “Skriger” nær han er utilfreds med noget ![]()
Jeg er glad for jeg har gode naboer, for min overbo siger han tydeligt kan hører ham ![]()
Ja siam er et par toner dybere end mange katte
Til gengæld holder de sjældent mund ![]()
Da jeg havde hitterne blev jeg lige mindet om, hvordan katte også kan lyde ![]()
Det her er skærebrændere… de går lige i hjernen en
![]()
![]()
men de er i det mindste sultne… ![]()
Oh yes, det var jo helt forfærdeligt som de blev behandlet ![]()
Jeg vil langt hellere hører på Aslans lave piven i forhold til Simbas høje skrig ![]()
Er du gal den kat kan pive højt ![]()
Badeællingerne vil også være med.
De blev stille, da de kunne se, at jeg ikke havde madskålen med ud fra køkkenet. ![]()






