Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

90 års fødselsdag er bare sjovt :smile::clap:t2: Både nytårsaften på tv og i en showhal i Hammel hvor JYRAK blev fejret :partying_face:
Jeg kan med hånden på hjertet sige, det har været et show der er på min top-3. :clap:t2:

  1. Stort show med over 400 katalognumre :clap:t2:.
  2. Flotte goodiebags for venlig deltagelse :clap:t2:
  3. Masser af publikummer med snakketøjet i orden, både helt fremmede og gamle kendinge :smiling_face_with_three_hearts:
    Og så videre :smile:
    Pernille og jeg startede fra Bælum 7.20, hvilket i sig selv er en luksus vi sjældent har :+1:t2:
    Lørdag havde jeg Frank og Flappe med.
    Vi ankom og fik anvist pladser og hele “sjakket” var samlet :smiling_face_with_three_hearts:
    Som mange ved, har vi det sjældent kedeligt, hvilket også har været gældende hele denne weekend :joy:
    Frank skulle til Dorte Kaae, han var desværre ikke sit normale glade jeg, men det tilskriver jeg hans fertilitet. Han opførte sig pænt og fik sit certifikat :slightly_smiling_face::+1:t2:. Det var, hvad jeg kom efter til ham, så alt var godt :slightly_smiling_face::clap:t2:
    Flappe skulle også gerne have et certifikat, for så kunne han kalde sig Suprême Premier. Det fik han OG så rykkede han sørme også en NOM over en aby :flushed::partying_face: Det sker sjældent, så hu hej, hvor var det stort :smiling_face_with_three_hearts:
    Hvad der så viste sig at være endnu mere spøjst og fedt var, at i panelet med hankastrater var det Flappe mod Pernilles peterbald og Kamilla Blua :smiling_face_with_three_hearts: altså… vi ønskede jo i hjertet at vores egen vandt, men… uanset ville det være en af “os” der fik en BIS/BOX kat med hjem :clap:t2::smiling_face_with_three_hearts: og vi har jo lidt aktier i hinandens katte :face_with_hand_over_mouth:
    Pernilles Peterbald endte som BOX og det var så fedt :partying_face::clap:t2::trophy:
    Fortsætter når jeg er færdig med at hive en kokarde fra Ulla, når jeg har fanget hende :crazy_face::joy:
    Nå det tog sin tid og jeg glemte alt om det her :face_with_hand_over_mouth:
    Bedst som vi igen var ved vores bure, kom en gammel ven og ønskede tillykke med mit nye job… og satte en siameserkat fra B&G på vores bord… til mig! :flushed::face_holding_back_tears: Jeg havde selv FIP-raflet på den, men Lykke havde vundet den, og gav den videre til mig :heart: Jeg tabte kæben og det trak lidt vand :crazy_face: Så blev der smækket nogle gode historier på bordet og vi hylede af grin over mine mere eller mindre heldige udtalelser igennem tiden :joy:
    I dag var vi på igen :slightly_smiling_face: kun Frank var med. Igen var et certifikat målet, og det fik han :smiling_face_with_three_hearts: (hvis han nu fik ordnet hende Ulla, så han kunne få en chip igen, ville livet være så meget lettere for ham :wink:)
    Der var så meget st fejre for rigtig mange udstillere, så også idag har vi væltet os i alverdens lækkerier :clinking_glasses::cake::cupcake::cookie::candy::champagne:
    Hele weekenden har stemningen været i top :+1:t2: Vi har hygget og altså hvor er jeg bare tilpas og træt nu :face_with_hand_over_mouth:

Jeg har ingen billeder fra weekenden :crazy_face: jeg har simpelthen ingen fået taget :smile: så det måtte blive hjemme :face_with_hand_over_mouth:

18 Synes om

Stort tillykke med de fine titler :flag: og til og med Frank og Flappe :blush: :flag:

Og sikke en weekend du har haft

1 Synes om

Nu er det helt afgjort, og han har også accepteret at han faktisk er glad for dem :smiling_face_with_three_hearts:
Men det blev stadfæstet i går aftes, da han kom og ville vise mig noget sjovt på FB :smile:

13 Synes om

Der mangler en køje… :face_with_hand_over_mouth:

12 Synes om

nederen når man kommer for sent og alle de gode pladser er taget :roll_eyes: :sweat_smile:

4 Synes om

Til en sia? Jeg troede ikke, de behøvede mere end en i alt?!

6 Synes om

Nej af og til kan man overraskes :smile: Men jeg tror det er af skade de er blevet klogere… det er set før en er ramlet ned i forsøget på liiiiige at kunne være der :joy:
Altid et kontrolleret styrt med vilje naturligvis :sunglasses:

7 Synes om

Ulla T :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Jeg går og er lidt utålmodig. Jeg har både fertil hankat og hunkat og jeg har ikke den fjerneste ide om hun er drægtig :roll_eyes:
I dag har jeg været lidt i redebyggermode, så jeg fandt alligevel grejet frem, så de kan hygge sig med det indtil det forhåbentligt snart skal i brug :smiling_face_with_three_hearts:

Ulla synes det var meget sjovt…

Og så har jeg mens jeg har lavet mad til aften fundet ud af at jeg synes timian lugter af hankattepis :rolleyes:

13 Synes om

En lille kavalkade af dagen… :smiling_face_with_three_hearts:


En hankat med identitetskrise :face_with_hand_over_mouth:


Helt slukket :heart_eyes:


De elsker det, jeg elsker det :star_struck:


Det er i hvert fald en fin seng om ikke andet

15 Synes om

Det er så ydmygende, især når Ulla render i enden af ham og skal se de smarte bukser :confounded:
Det er ikke let at være mand…

18 Synes om

De her par stykker er altså bare :heart_eyes:

21 Synes om

Smukke :hjertekat:

1 Synes om

Sugieh kan altså bare tricket “in your face” :smile:

14 Synes om

De har hængekøjer, hundekurv, nullerputter, tæpper, sofa, huler osv… hvorfor er det så de rene håndklæder der er bedst :dokdok:

16 Synes om

Sådan er det jo!

3 Synes om

Selvfølgelig, de skal jo lugte af dem :smiley:

3 Synes om

Prinsen på ærten

1 Synes om

Man skulle tro, du lige havde fået kat i går, når du stadig kan spørge sådan :wink:

Jaja, jeg har hørt om retoriske spørgsmål :hoho:

2 Synes om

Her kommer så et mere :grin:
Vi har 18 grader og solen smadrer lige ned i indhegningen… alle andre er på græs…
Flappe, narjjj jeg tager den bag glas, der er for koldt endnu :crazy_face:

21 Synes om