90 års fødselsdag er bare sjovt ![]()
Både nytårsaften på tv og i en showhal i Hammel hvor JYRAK blev fejret ![]()
Jeg kan med hånden på hjertet sige, det har været et show der er på min top-3. ![]()
- Stort show med over 400 katalognumre
. - Flotte goodiebags for venlig deltagelse
- Masser af publikummer med snakketøjet i orden, både helt fremmede og gamle kendinge

Og så videre
Pernille og jeg startede fra Bælum 7.20, hvilket i sig selv er en luksus vi sjældent har
Lørdag havde jeg Frank og Flappe med.
Vi ankom og fik anvist pladser og hele “sjakket” var samlet
Som mange ved, har vi det sjældent kedeligt, hvilket også har været gældende hele denne weekend
Frank skulle til Dorte Kaae, han var desværre ikke sit normale glade jeg, men det tilskriver jeg hans fertilitet. Han opførte sig pænt og fik sit certifikat
. Det var, hvad jeg kom efter til ham, så alt var godt 

Flappe skulle også gerne have et certifikat, for så kunne han kalde sig Suprême Premier. Det fik han OG så rykkede han sørme også en NOM over en aby
Det sker sjældent, så hu hej, hvor var det stort 
Hvad der så viste sig at være endnu mere spøjst og fedt var, at i panelet med hankastrater var det Flappe mod Pernilles peterbald og Kamilla Blua
altså… vi ønskede jo i hjertet at vores egen vandt, men… uanset ville det være en af “os” der fik en BIS/BOX kat med hjem 
og vi har jo lidt aktier i hinandens katte 
Pernilles Peterbald endte som BOX og det var så fedt


Fortsætter når jeg er færdig med at hive en kokarde fra Ulla, når jeg har fanget hende

Nå det tog sin tid og jeg glemte alt om det her
Bedst som vi igen var ved vores bure, kom en gammel ven og ønskede tillykke med mit nye job… og satte en siameserkat fra B&G på vores bord… til mig!
Jeg havde selv FIP-raflet på den, men Lykke havde vundet den, og gav den videre til mig
Jeg tabte kæben og det trak lidt vand
Så blev der smækket nogle gode historier på bordet og vi hylede af grin over mine mere eller mindre heldige udtalelser igennem tiden 
I dag var vi på igen
kun Frank var med. Igen var et certifikat målet, og det fik han
(hvis han nu fik ordnet hende Ulla, så han kunne få en chip igen, ville livet være så meget lettere for ham
)
Der var så meget st fejre for rigtig mange udstillere, så også idag har vi væltet os i alverdens lækkerier





Hele weekenden har stemningen været i top
Vi har hygget og altså hvor er jeg bare tilpas og træt nu 
Jeg har ingen billeder fra weekenden
jeg har simpelthen ingen fået taget
så det måtte blive hjemme ![]()
















