Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Så er der altså ægte forår, når der tisses i haven :smile:

17 Synes om

Kvalitetstid mens vi venter på vaskemaskinen er færdig :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Godt nok ikke her på matriklen, men jeg har lige fået et nyt billede af Franks far Peter (Brians søn) :smiling_face_with_three_hearts:
En kraftkarl på 5,8 kg :face_with_hand_over_mouth: Det var ikke helt løgn, da Ad de Bruijn sagde han også hørte til “The Big Boys Clup” :heart:

18 Synes om

Et billede på (synes jeg) optimisme… Flappe har slet ingen vedhæng, og Frank har glemt at tage bukserne af :smile:

13 Synes om

Bukser eller ej - han er da også vældig langt fra mål…

3 Synes om

Han er ved at trampe hende op :face_with_hand_over_mouth:

4 Synes om

Den gamle havgasse har nedlagt den uvorne Ulla T :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Kan man drukne i kat? :gruble:
Tjooooo :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Den bedste måde at drukne på :hjerte:

3 Synes om

Sugieh vil gerne hjælpe med madlavningen i dag :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Bromance :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Sofaen har aldrig været bedre :joy:

Vi har købt nye til lillestuen, så den er lige i transit inden lossen :woozy_face:

14 Synes om

Det kan lykkes at fange hende både (halv)vågen og rolig :smiling_face_with_three_hearts:

Den dreng altså… :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Så smuk :heart:.

@_DK_Sugieh

2 Synes om

Sugieh har været på VIC-tour i det gode vejr :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg ved ikke om det virker, men fosøger mig med et par små klip fra FB HER

Hun rullede næsten selen af ude på fliserne, men det er også mest proforma den sidder der. :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Og så er der den fertile, der står lidt højt i tomgang :face_with_hand_over_mouth:

14 Synes om

Super intermistisk hegn :slightly_smiling_face: De elsker det :clap:t2:

13 Synes om

Jeg elsker altså min mand :smiling_face_with_three_hearts:
Han havde været ude og skyde sin riffel ind, og da han så hvad jeg havde lavet…
Nu har kattene direkte adgang fra lillestuen. En noget større indhegning, og både de og jeg elsker det :smiling_face_with_three_hearts:
Stadig kun midlertidig sat, men der bliver bestilt stolper, beton og klemmer i næste uge :clap:t2:

15 Synes om

14 Synes om

Så kan Flappe og Co. vel få krudtet af så det ikke går så hårdt ud over møblementet :tihi:

3 Synes om