Det ta’r designet desværre ikke hensigt til …
Tillykke med de fine resultater
Fedt med alle de publikummer, men jeg tænker det er det der er fordelen ved et dyrskue - at der kommer mange, for de er der jo alligevel… er det korrekt?
Mange tak
Formentligt, men på et tidspunkt i går blev de lukket ind i mindre grupper. Både pga varme men også fordi ingen kunne sparke sig frem Køen udenfor var måske 20 meter lang, så tænker også det må være af interesse, for nogen i hvert fald
Biodiversiteten fejler ikke noget i Bælum
Kønsrollerne er dog lidt så som så… det er Flappe, der “ordner” vasketøj
Du må have fat i en “gammeldags” pegepind med kroge i den ene ende
Hmm, skvalderkål og en kat = diversitet?
Men når det er sagt, så er mange insekter og larver glade for skvalderkål, så de er sikkert glade. Lige som her på min matrikel
Det hele tæller
og ja, luften er tyk af insekter derude
Stort tillykke med resultaterne på Roskilde dyrskue
Både til Frank og Flappe
Sjovt, de er også begyndt at sortere Portaen fra her … mon de har ændret på sammensætningen?
Godt nok er mine katte af og til alternative, men så syge i skallen er de alligevel ikke
Det er rent copy/paste fra FB, for jeg kan ikke andet lige nu
Drengene og jeg har været på Landsskuet i Herning. En dag, der har taget en drejning, jeg ikke i min vildeste fantasi havde forestillet mig!
Begge drenge blev nomineret. Flappe slog en anden smuk siameser samt en ABY. Det var virkelig et flot panel, og jeg var meget glad Frank skulle igen igen møde Danmarks mest vindende ABY, så den var let afgjort, troede jeg…. Men det er øjnene der ser katten og Frank tog NOM What the beeep! Helt skørt men nøj, en følelse
Dagen gik og sceneshowet gik i gang. Flappe blev slået af en ABY og så var hans dag slut.
Men Frank…. Blev BIS og gik videre i BOB panelet Min dag endte med søde blide Frank, der aldrig vinder andet end hjerter, blev BOB 1!!! Jeg er så ufattelig stolt af at have en hjemmelavet kat med sådan en titel. Større bliver det nærmest ikke
Nu er jeg landet i Bælum, men jeg svæver stadig rundt efter en smadder hyggelig dag i gode venners selskab og med en slutning jeg aldrig havde drømt om
Og ja jeg tudbrølede
WAUW stort tillykke!
Stort TILLYKKE!!!
Stort tillykke
Stort Tillykke