Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Det ta’r designet desværre ikke hensigt til … :tihi:

4 Synes om

:flag: Tillykke med de fine resultater :flag:

Fedt med alle de publikummer, men jeg tænker det er det der er fordelen ved et dyrskue - at der kommer mange, for de er der jo alligevel… er det korrekt?

4 Synes om

Mange tak :bouquet::slightly_smiling_face:

Formentligt, men på et tidspunkt i går blev de lukket ind i mindre grupper. Både pga varme men også fordi ingen kunne sparke sig frem :face_with_hand_over_mouth: Køen udenfor var måske 20 meter lang, så tænker også det må være af interesse, for nogen i hvert fald :wink:

6 Synes om

Biodiversiteten fejler ikke noget i Bælum :face_with_hand_over_mouth:

Kønsrollerne er dog lidt så som så… det er Flappe, der “ordner” vasketøj :smile:

16 Synes om

Du må have fat i en “gammeldags” pegepind med kroge i den ene ende :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Hmm, skvalderkål og en kat = diversitet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men når det er sagt, så er mange insekter og larver glade for skvalderkål, så de er sikkert glade. Lige som her på min matrikel :roll_eyes:

2 Synes om

Det hele tæller :face_with_hand_over_mouth:
og ja, luften er tyk af insekter derude :thumbup:

2 Synes om

Stort tillykke med resultaterne på Roskilde dyrskue :flag:

Både til Frank og Flappe :star_struck:

1 Synes om

Nogen kan sortere :face_with_hand_over_mouth:

12 Synes om

Sjovt, de er også begyndt at sortere Portaen fra her … mon de har ændret på sammensætningen?

2 Synes om

De må have set Broder Salsa

6 Synes om

De tre musketerer :crazy_face:

16 Synes om

Godt nok er mine katte af og til alternative, men så syge i skallen er de alligevel ikke :joy:

3 Synes om

Speedos burde snart være fortid :crazy_face:

18 Synes om

En stille stund i haven :smiling_face_with_three_hearts: Her er hverken regn eller torden

19 Synes om

Det er rent copy/paste fra FB, for jeg kan ikke andet lige nu :face_with_hand_over_mouth:
Drengene og jeg har været på Landsskuet i Herning. En dag, der har taget en drejning, jeg ikke i min vildeste fantasi havde forestillet mig!
Begge drenge blev nomineret. Flappe slog en anden smuk siameser samt en ABY. Det var virkelig et flot panel, og jeg var meget glad :smiling_face_with_three_hearts: Frank skulle igen igen møde Danmarks mest vindende ABY, så den var let afgjort, troede jeg…. Men det er øjnene der ser katten og Frank tog NOM :flushed: What the beeep! Helt skørt men nøj, en følelse :smiling_face_with_three_hearts:
Dagen gik og sceneshowet gik i gang. Flappe blev slået af en ABY og så var hans dag slut. :smiling_face_with_three_hearts:
Men Frank…. Blev BIS og gik videre i BOB panelet :flushed: Min dag endte med søde blide Frank, der aldrig vinder andet end hjerter, blev BOB 1!!! :clinking_glasses::partying_face::1st_place_medal::trophy::heart: Jeg er så ufattelig stolt af at have en hjemmelavet kat med sådan en titel. Større bliver det nærmest ikke :smiling_face_with_three_hearts:
Nu er jeg landet i Bælum, men jeg svæver stadig rundt efter en smadder hyggelig dag i gode venners selskab og med en slutning jeg aldrig havde drømt om :smiling_face_with_three_hearts:

IMG_5870

Og ja jeg tudbrølede :crazy_face:

27 Synes om

WAUW stort tillykke! :puuuuust: :flag: :puuuuust:

1 Synes om

Stort TILLYKKE!!! :puuuuust: :partytime:

1 Synes om

Stort tillykke :partying_face:

1 Synes om

Stort Tillykke :flag: