Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Mjoooooo njaaaaaaa jeg ved ikke lige, hvad jeg skal sige til det :smile:

5 Synes om

På øverste billede her

Åh den er så god

De er så optaget af naturen uden for

Åh en nysgerrig spørgsmål

Er siamesiser en kat der er god til og afprøve om man kan komme på den anden side
Eller kigget de bare på det og acceptere grænsen

3 Synes om

Det er lidt forskelligt. Nogle søger millimeter af for at finde det svage punkt. Andre accepterer grænsen. Mine er ikke ude uden opsyn, for der er ikke låg på eller strøm endnu :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Se det her… Hvad kan man næsten ønske mere :smiling_face_with_three_hearts:

13 Synes om

Mere kaffe?

6 Synes om

Vi har været ude siden lidt i 8 :smiling_face_with_three_hearts: Vejret er fantastisk :sunny:
Men det bedste, hvis Frank skal sige det, er “uden bukser” :smile:

Flappe vil bare gerne bages igennem… :sunny::smiling_face_with_three_hearts:

Ulla har helt sikkert fundet mus…. på den “forkerte” side af hegnet :woozy_face:

“Så tag dog det hegn væk!” :rolleyes:

18 Synes om

Når man nu skal tilbringe nætterne alene i sin ungkarlebolig, så er det godt at få en helt ny Kong, at kanøfle :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Sådan en har jeg også lige bestilt til Delle. Den ser god ud!

1 Synes om

Den holder godt. Den gamle er i hvert fald 7 år gammel. Den er hel endnu, men efterhånden ret ulækker :woozy_face:

3 Synes om

Kong laver noget rigtig godt legetøj :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Havde nær valgt en anden, men opdagede den anden var ca halv str til samme pris, så det blev KONG. Så håber Delle kan lide den og vil slås med den, så mine kropsdele kan få en pause.

Men godt at høre at de er holdbare, for Delle er hård ved sit legetøj (en familie svaghed har jeg ladet mig fortælle).

5 Synes om

:notes::musical_note:Vi kigger på fugle… hvorfor ik… når de sidder i min hæk… :notes::musical_note: :sunny:

19 Synes om