Mjoooooo njaaaaaaa jeg ved ikke lige, hvad jeg skal sige til det
På øverste billede her
Åh den er så god
De er så optaget af naturen uden for
Åh en nysgerrig spørgsmål
Er siamesiser en kat der er god til og afprøve om man kan komme på den anden side
Eller kigget de bare på det og acceptere grænsen
Det er lidt forskelligt. Nogle søger millimeter af for at finde det svage punkt. Andre accepterer grænsen. Mine er ikke ude uden opsyn, for der er ikke låg på eller strøm endnu
Mere kaffe?
Vi har været ude siden lidt i 8 Vejret er fantastisk
Men det bedste, hvis Frank skal sige det, er “uden bukser”
Flappe vil bare gerne bages igennem…
Ulla har helt sikkert fundet mus…. på den “forkerte” side af hegnet
“Så tag dog det hegn væk!”
Når man nu skal tilbringe nætterne alene i sin ungkarlebolig, så er det godt at få en helt ny Kong, at kanøfle
Sådan en har jeg også lige bestilt til Delle. Den ser god ud!
Den holder godt. Den gamle er i hvert fald 7 år gammel. Den er hel endnu, men efterhånden ret ulækker
Kong laver noget rigtig godt legetøj
Havde nær valgt en anden, men opdagede den anden var ca halv str til samme pris, så det blev KONG. Så håber Delle kan lide den og vil slås med den, så mine kropsdele kan få en pause.
Men godt at høre at de er holdbare, for Delle er hård ved sit legetøj (en familie svaghed har jeg ladet mig fortælle).
Bare søndag
I morgen smutter vi til vet og får sat en chip i, og så går der ikke længe inden bukserne kan komme af, og vi kan komme til at bo normalt igen
Som i sikkert har læst, var jeg på Roskilde Dyrskue med drengene i går Det var simpelthen bare alle tiders!
Jeg fik snakket med mange, jeg ikke ser så tit, vejet var med os og stemningen høj
Vi stod i et telt kun med katte og ca 10000000 publikummer Men det gik så godt, alle var hensynsfulde og nysgerrige så snakken gik lystigt både mellem udstillere, arrangører og publikum
Frank var faktisk kun med fordi Lars ikke er meget for at håndtere det bukseværk, og et certifikat kan han jo altid bruge
Flappe er godt på vej mod DSM, så jeg håbede på, han kunne være heldig at blive BIS eller BOX.
Men det gik noget anderledes end forventet
For det første fik Frank en NOM han tabte naturligvis til ABY’en Kamiko, men ham er der ingen der kan slå lige nu
Så fik Flappe en NOM og drømmen levede endnu
På scenen slog han en RUS, som er ret pæn. Den slog i hvert fald den smukke SIA hankastrat Flappe før har tabt til og så var han videre til BOB Hu ha det var spændende og panelet var virkelig godt. 4 super flotte katte Men men men… Flappe blev BOB 2! Sikke da en fest! og det bedste af det hele var at stemningen var lige god før som efter præmieringen
Det var en fantastisk dag med hygge, grin, godt humør VARME og flødeskum
Jeg ved ikke hvad jeg ligner, men vi svedte som svin og så skulle jeg holde Flappe strategisk Noget med et uheld med en durumrumme
Stort Tillykke
Det lyder som en dejlig dag! Stort tillykke med det flotte resultat
Tillykke
Jeg bliver jo altid glad, når jeg ser du bruger dine burgardiner
Jamen, hvis ikke der skulle et hønsegardin med til et dyrskue, hvornår så? Desuden synes jeg faktisk de er vildt søde og sjove. Men, det ændrer desværre ikke på, at jeg skal have hjælp til at sætte dem op Det er noget med for korte arme og ben og for meget fyld foran til at være i vejen