Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

I går havde Ulla en mus med ind til de små :woozy_face: Den tog jeg fra hende… nu har hun været ude og hente en ny en :crazy_face: og jeg har lukket døren! :face_with_hand_over_mouth:

Flappe må godt men ikke røre :smile:

17 Synes om

Nu er du mest eksperter i katte i forhold til mig, men er det ikke lige tidligt, de små skal på fast føde :joy: :wink:

2 Synes om

Det var også min umiddelbare tanke :rolleyes: Men det er der åbenbart flere der har en holdning til :face_with_hand_over_mouth:

6 Synes om

Hvor er hun en dygtig mor :heart:

2 Synes om

Endnu en opgave for storvildstjægeren :crazy_face:
1stk snog, hun dog tøvede lidt med at tage :face_with_hand_over_mouth: Jeg fik den reddet sikkert ud af indhegningen og genudsat i læhegnet. Den var stor og fin :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Killer-Ulla! :smiling_imp:
De er livsfarlige, de små damer. :face_with_spiral_eyes:

2 Synes om

Jo deeeeet :woozy_face::smile::smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

På kanten af… :face_with_hand_over_mouth:

17 Synes om

Ornitologen på ekskursion :crazy_face:

19 Synes om

Tja… nu bliver musene ikke fanget længere, de bliver bare inviteret indenfor at bo :woozy_face:
Ulla kom med en mere hun slap fri, den bor nu i gangen et sted :roll_eyes: Jeg gjorde et ihærdigt forsøg på at fange den, men der er alt for mange sprækker i et gammelt hus :persevere:

13 Synes om

Da Isis kom med levende mus til mig, der rendte ind under skabe og reoler, fandt jeg den perfekte metode til at fange dem. En høj slank vinkasse, med lidt sammenkrøllet avispapir i bunden. Lig den langs fodpaneletl den ene de af skabet/reolen og jag musen ud fra den anden ende med et kosteskaft eller lignende. Musen vil indstiktivt rende ind i kassen og gemme sig og så er det bare at bære kassen udenfor og slippe musen løs. Det virkede hver gang :blush:

10 Synes om

Det er bare et super godt råd! Tak :blush:

3 Synes om

Ellers må du have fat i en af de der musefælder der fungerer på samme måde som en kattefælde :slight_smile:

2 Synes om

Eller lige forklare hvad en kat’s job også er

Med mindre Ulla syndes de legetøj de små har, er for kunstig
Og de skal have natur legetøj :slem:

5 Synes om

Tror hun går ind for Rudolf Steiner :sunglasses::smile:

6 Synes om

Musen valgte at lægge sig til at dø på vores lille badeværelse i nat :woozy_face:

10 Synes om

Lars har været i Sverige og haft en lille pakke med hjem :face_with_hand_over_mouth:

12 Synes om

Lars? Nåh… ham der ikke kan li’ katte :wink:
Men han kan måske godt li’ dreamies :yum:

6 Synes om

Altså jeg åd Bobs hundekiks som barn, så måske det er sådan noget :joy:

4 Synes om

Haha ja hvem ved😅

2 Synes om