Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Han tror det er Luise der spiser dem, de er sikkert i hendes varetægt når de forsvinder fra skuffen/skabet …

4 Synes om

Se nu er det jo sådan, at morgenritualet er blevet sådan, at der er “knalder” til kattene når vi drikker morgenkaffe :smile: Det er kun Frank der får dem af mig :smile:

7 Synes om

Ja dem spiste jeg også…bonus for at lufte hunden :grin:

2 Synes om

[quote="Skattekat, post:441,
Han tror det er Luise der spiser dem, de er sikkert i hendes varetægt når de forsvinder fra skuffen/skabet …

Selvfølgelig @Skattekat det er da det hun gør,
hundekiks eller kattegodbidder er vel et fedt num num num😋

2 Synes om

Ok, og resten spiser du så selv???
Og hvad så med de andre katte og stakkels Lars, de får ingenting?
arh… det er altså synd. :wink: :joy:

3 Synes om

Nu skal det hele jo ikke gå op i killinger :smile:
I hvert fald blev trioens sommerferie til Sjælland boycottet grundet udstillingsformen og vi besluttede os for en tur til Wroclaw i Polen i stede for. Der er også næsten lige langt :crazy_face:
Anne samlede mig op fredag kl 8 og vi mødtes med Kamilla ved Århus. Vi har altid kunne pakke bilen op med, hvad der svarer til indholdet i en mindre lejlighed :face_with_hand_over_mouth: Men vi kunne godt se, at med katte i store bokse grundet den 12 timers lange tur, måtte vi have en tagboks på. Så langt, så godt. Da vi ankom til Århus og skulle have Kamilla og spøgelset med, kunne vi godt se vores Tetris-skills bare ikke var nok. Kamilla måtte hjem efter en SturdiBag til Annes killing, som blev installeret på Kamillas skød ud og hjem :crazy_face:

Min plads.

Pladsen i overskud :smile:

Vi kørte mod Polen og 15! timer senere ankom vi til Hotel GEM lige i kanten af Wroclaw med kun 9 km til hallen. :+1:t2: Hotellet var super fint. Virkelig venligt personale, gode værelser og lækre badeværelser, fortrinlig morgenmad. Der var bare lige den detalje, at oddsene for 30 grader i september er så små, at jeg ikke havde tænkt på aircondition :roll_eyes: så vi frøs på intet tidspunkt :hot_face:
Lørdag morgen mødtes vi kl 6.30 til morgenmad, jeg havde været klar siden kl 5 :woozy_face: Kørte til hallen og tjekkede ind. Det var en flot og stor hal. Der var ringopstilling og stole til rådighed :clap:t2: Skulle vi have haft med selv, havde vi siddet på gulvet :smile:

Jeg havde Frank og Flappe med. Jeg havde ønske om certifikater, men begge drenge har simpelthen lagt sig gevaldigt ud efter det er masser af killingefoder til rådighed :roll_eyes: så jeg viste det var sådan lidt Bob Bob :face_with_hand_over_mouth:
Da Flappe kom til dommer, kiggede han på ham og sagde: “once upon a time, he had a tubeformed body” :joy::joy::joy: og min kommentar blev skrevet på hans certifikat “We have kittens at home” :joy::joy::joy: Flappe fik udelukkende en NOM fordi han var alene :face_with_hand_over_mouth: han tabte naturligvis og helt reelt på scenen til en russer :clap:t2: At dennes ejer så desuden var en rigtig sød dame, gjorde det bare endnu mere ok :blush::+1:t2:

Frank fik også et certifikat, og tabte NOM til en Thai.
Dagen var forbi og vi kørte i Aldi og provianterede til aftensmad på værelset. Energi var der ikke mere af :yawning_face::sleeping:

Fortsættes…

16 Synes om

Søndag startede ligeså tidligt og vi var ved hallen i god tid, så vi kunne holde i skyggen sidst på dagen :smile:

Flappes dag var en gentagelse af lørdag, men en NOM blev det til :smile::+1:t2:

Frank derimod, skulle til en dommer, det gerne vil have lidt ekstreme katte og de skal ikke have for meget på sidebenene. Frank kan ikke leve op til nogle af de parametre, selvom han ikke er helt så tyk som Flappe :face_with_hand_over_mouth: Så jeg ville være yderst tilfreds med et certifikat, og jeg havde sat mig op til at snakke for min syge moster for at få det :crazy_face:
Men det var ikke nødvendigt… Frank fik så megen ros af dommeren. Han var simpelthen vild med hans øjenfarve, øjenfacon, hage, størrelse (selv med lidt ekstra isolering) hans kropsfarve og temperament :smiling_face_with_three_hearts: Så Frank slog både en russer og en Rex og fik NOM :flushed::clap:t2::heart:
Han tabte på scenen til en anden Rex, men for pokker, hvor er jeg stolt af ham :smiling_face_with_three_hearts:

Showet var forbi og vi pakkede sammen og tog tilbage til hotellet. Vi kørte ind til byen og fik en omgang durum ved et lille spisested, hvor vi sad udenfor og spiste og blev blæst igennem af storbyens larm :smile:
Vi gik i en lille købmand og handlede lidt snack til turen hjem.
Derefter var det godnat, for vi havde bestemt os for at køre kl 6 mandag morgen.

Vi landede i Bælum kl 18.30 helt kvæstede efter en lang og dejlig katte”ferie” :heart:

20 Synes om

Stort tillykke med resultaterne :flag: til dine drenge :blush:
Og ja til dig og min mand også :flag:
Tak for fortælling :blush:

1 Synes om

Tillykke med flotte resultater :thumbup:
Jeg elsker det billede af Flappe med medalje og colgate smil :heart_eyes: :joy:

4 Synes om

Vi har længe gået og tumlet med, at få lavet nogle skjulere til bakkerne. Løsningen har været lige for snuden af os :smile:
Nu er vi i gang med bænken og alle har en fest :joy:

15 Synes om

Nu er hullet lavet og der står en stor bakke i hver ende. Bænken skal males igen, men det må komme når antallet af pilpoter er reduceret :smile:
Alle har været inde og godkende projektet :blush::+1:t2:

16 Synes om

Sikke en smart ide :smil:

Men :wink:

Hvad med som nogle har af børn på dørkarmen en håndtryk :slem:

Hvad med en pote tryk af alle katten i har og får

3 Synes om

Der skal aldrig våd maling i nærheden af dem, så længe jeg lever :joy::joy::joy:

3 Synes om

Så flot med bænken, som bakke skjuler og rigtig god ide :smiley:.

3 Synes om

Han er altså en herlig dreng :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

What’s cooking?

4 Synes om

Det er simpelthen det mest geniale vi længe har gjort! :+1:t2:
Vi har aldrig haft så lidt grus på gulvet, det ligger inde i bænken og resten tager måtten foran :clap:t2:

17 Synes om

Mor og far var i weekenden på getaway :heart: Turen gik til Haslev på show med overnatning :slem:
Onkel Flappe var babysitter og det er så vidt vides forløbet ganske godt :face_with_hand_over_mouth: Ungerne var naturligvis sikker på, det hele var til ære for deres nysgerrigheds skyld :face_with_hand_over_mouth:

Vi kørte hjemmefra lørdag morgen kl. 4 og direkte i showhallen :slightly_smiling_face:
Det var Ullas første show i næsten et år, så hun skulle lige afklimatiseres med en god oplevelse :slightly_smiling_face:

Dagen gik, vi var til bedømmelse, både Ulla og Frank fik god kritik og deres certifikater :clap:t2: men sørme om Ulla ikke fik en NOM over en anden blåmasket siameserpige :clap:t2::heart:
Så hendes dag blev pludselig længere :crossed_fingers:t2:
På scenen blev en Japanese bobtail BIS og så var dagen forbi :slightly_smiling_face:

Vi skulle overnatte i Herlufmagle, og det var et meget spændende sted :face_with_hand_over_mouth:

Søndagen var næsten en gentagelse af lørdag. :slightly_smiling_face: begge fik fin kritik og Ulla endnu en NOM :clap:t2:
På scenen tabte hun til en Rex, der blev BOB 1, så det var en værdig modstander :smile:

Det var en virkelig god weekend, fuld af gode oplevelser, hygge, grin og en smule flødeskum :smiling_face_with_three_hearts:
Det var tydeligt at en børnefri weekend var daaaaaaarjlig :smile:

19 Synes om

Stort tillykke med bedømmelserne og resultaterne :flag: for både Frank og Ulla :blush:

1 Synes om

Vi har voksentid :smiling_face_with_three_hearts: De små er simpelthen sendt i børnehave :crazy_face: Ulla mener i øvrigt ikke hun har flere børn, så de går ikke sammen længere.
Vi er møre, meget møre :woozy_face: og glæder os til om små 3 uger :smiling_face_with_three_hearts:

Frank ligger nærmest i nakken af mig :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om