Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Flappe fryser med anstand, men der er 10 solstråler, så det er svært at lade være :face_with_hand_over_mouth:

Idgie har fundet ud af, at man gør noget med græs… Hun tager en ordentlig mundfuld og ryster det derefter ud af munden igen, for at tage ny mundfuld og gør det samme :joy:

16 Synes om

Min store elegante hankat :woozy_face::smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Der er intet så elegant som en ‘syameser’. :sunglasses::sweat_smile:

4 Synes om

Synes også han er vældig øndig :face_with_hand_over_mouth:

4 Synes om

Jeg spurgte nogle i går, hvad dette er et billede af?

Det er et meget nærbillede af Idgies tunge, når hun tygger i telefonen mens jeg forsøger at fotografere hende… :crazy_face:
Havde jeg købt hende, var hun blevet returneret :face_with_hand_over_mouth:

16 Synes om

Begge mine gnaver også i telefonen. Den er dum og jeg skal lade den være, synes de. Basta. Dumle lægger sig jævnligt på den så jeg ikke kan finde den. Det har hjulpet mig til at få en lavere skærmtid på telefonen. :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

6 Synes om


Hun er sådan set en pæn kat… men i guder hun er udfordrende :smile:

19 Synes om

Frank har en klar holdning til en kold, blæsende og regnfuld dag i februar :smile:

19 Synes om

Jeg er med Frank! :cold_face:

3 Synes om

Men det er vel alligevel snart tid til Speedos for den unge mand?

2 Synes om

Ja den tid nærmer sig :woozy_face:

1 Synes om

Men ser du… Pr. 10/3 er jeg fastansat i receptionen på Lungemedicinsk afd. :partying_face::partying_face::partying_face: Så nu må du gerne synes jeg har job :smile:

18 Synes om

Tillykke - ikke mindst til lungemedicinsk afdeling! :+1:

6 Synes om

Tak :blush: Det var pænt sagt :heart:

1 Synes om

Nope - bare ærligt… :wink:

2 Synes om

Stort tillykke endnu engang! Du fortjener det. Ikke mange har mod på at starte på en helt ny uddannelse :wink:

4 Synes om

Så var de alligevel klogere, end de først gav udtryk for :wink: Tillyke med det, Luise.

5 Synes om

Tillykke :confetti_ball:

1 Synes om

Stort tillykke med jobbet :flag:
Sikke dejligt og læse :blush:

1 Synes om

Stort Tillykke med jobbet :heart:

1 Synes om