Fedt Luise, tillykke med det ![]()
![]()
Sådan! Stort tillykke
![]()
I aften afleveres alle fire på feriekoloni. Jeg er så spændt på, hvordan de tager det
Under alle omstændigheder er der taget alle mulige og umulige forbehold for hvis nu… ![]()
Lars og jeg glæder os til en uge i varmen med stikket trukket ud
![]()
Det er virkelig lækre forhold
De har også det store “familieværelse”
Men der er masser af gulvplads, mange “hyldemeter”, rent, varmt og en dejlig rolig atmosfære
(deres løbegård er lukket de første par dage)
Idgie var øjeblikkelig rundt men de tre store synes måske ikke det var helt så sjovt ![]()
Jeg er imidlertid ikke i tvivl om de bliver passet i hoved og hale ![]()
Hvor ser det godt ud. Mon ikke, at de nok skal klare det fint allesammen? ![]()
Hvor er det, at de bliver passet?
Gad vide om det er noget familie du ikke kan lide du har hypnotiseret til at tage dem her det næste stykke tid ![]()
Ej, spøg til side, men det var jo næsten en kommentar der lå lige til højrebenet ![]()
De bliver passet i Aalborg kattepension og Lone havde fornøjelsen af Idgie i Plantorama
Så hun er selv ude om det
Jeg er spændt på om, hvis det bliver aktuelt igen, at der er alt udsolgt ![]()
Øj.
Det må være Sugiehs fætter! ![]()
Ha ha ha ja. Jeg oplevede også enormt mange maskede. Men giver god mening når det har været briternes favorit i herrens mange år. Så har de rige pensionister taget deres siam med når de flyttede derned
Jeg fik lov at kæle for en lille pige, ikke særlig gammel men drægtig
Der bliver gjort et eller andet, for der var et par afmonterede drenge, men der er tydeligvis også nogle der ikke er ![]()
Det var et nedlagt/forladt indkøbscenter, hvor der var nogen der fodrede. Jeg vil skyde på der var omkring 10-15 misser samlet. De var ikke håndtamme, men heller ikke helt vilde. Det var et kuld på tre kulsorte langhårede, måske 4-6 mdr. De havde en fest ![]()
Så er vi alle hjemme igen
Jeg kan virkelig anbefale Aalborg kattepension! Det har været en rigtig god oplevelse ![]()
Ude er godt, hjemme bedst… både for folk og fæ ![]()
Trods et godt stort værelse og lækker løbegård, er der trods alt bedre plads til at strække ud hjemme, og det gør de så ![]()
Idgie
Flappe
Ulla
og Frank
Dejligt og læse ![]()
Men spændende og det her ske næste gang
![]()
Jeg kan fortælle, at Ulla selv åbnede ud til løbegården, så onsdag aften da de skulle lukkes ind for at blive inde, havde de barrikaderet lågen med et skab
De havde tyret rundt med deres legetøj, så det lå langt ude på gangen og både Flappe og Idgie ville rigtig gerne med ud i gangarealerne for at komme på eventyr
(det bruger de heldigvis ikke derude) men hun skulle være vaks, for som hun sagde, så er de hurtige ![]()
Trods alt måtte de gerne komme igen ![]()
![]()
Håber 1 dag gik godt ![]()
Jo tak den gik fint
Det var nærmest som jeg bare havde været på en lang ferie
Der var nogle få ændringer rent teknisk, men ellers var jeg “bare” på arbejde ![]()
![]()














