Stort tillykke med hinanden til Idgie og Lines familie Jeg glæder mig til fortsat at følge hende herinde
Ej hvor fedt @line_refsgaard at hun skal bo hos jer - så kan vi fortsat følge hendes narrestreger. Jeg er dog lidt i tvivl om jeg skal sige tillykke til dig (man kan jo være i tvivl om det er en fordel at få den laban indenfor dørene el. tillykke til Luise for at slippe af med hende
Hvornår flytter hun ind?
Det er ikke helt fastsat endnu
Det afhænger vel af, hvornår terrorsikringen er færdiggjort…?
Tænker det samme og ikke mindst når hun skal bo sammen med Piraten herfra, for han er en orintaler i forklædning, men ved at Line og Patrick stortrives med de charmerende baditter, der køre med 120 i timen 23 timer i døgnet
Vi er helt sikker på at piraten glæder sig til at se om han kan skubbe hende i murbaljen vi bruger til et lille springvand… det er lykkes ham med så mange andre af vores katte… og vi har aldrig været i tvivl om at vi trives bedst med de meget kreative og så også lige 1-2 meget stille og rolige katte til…
Stort tillykke
Støjsenderen, skrigeskinken, urostifteren, ballademageren, kælepotten, knåsfisen og alt der hører til når man hedder Idgie
Flytter hjemmefra næste søndag Hun kan ikke lande bedre sted!
Vi fejrer hendes JW på lørdag i Ikke-Herning
Hvor bliver det godt Stort tillykke med hende @line_refsgaard
Vi er så glade, men er så sikker på at piraten og flint vil forgude hende… så vi glæder os til at hun kommer og vi kan grine og smile lidt ekstra
Idgie jager fluer så vi er ved at blive åndssvage I går aftes røg hun i vandskålen
Jeg forudser en meget fornærmet missepige, hvis hun bliver vippet i baljen af en af knejterne
Alt kan ske i Herning, sådan plejer man at sige Men meget kan nu også ske i Ikke-Herning
Vi kørte i morges til Hornsyld. Idgie, Frank og mig. Vi samlede Pernille og hendes to katte op, og afsted det gik
Vi ankom i regnvejr og jeg ved ikke helt, hvordan det går til, men vi er ikke samlet ret mange minutter, før vi igen hulkede af grin over Idgie var med, for at fejre hendes JW og Frank var med som fyld
Det eneste jeg havde i udsigt var en hyggelig dag med certifikater når dagen var omme. Idgie er gået i voksen klasse og så er konkurrencen anderledes. Frank har aldrig været den store vinder på scenen, han gør mest folk glade
Dagen gik sin vante gang, vi hyggede, grinte og sludrede med mange publikummer og udstillere Afslappet hygge!
Idgie og Frank skulle til samme dommer. Så mens den ene var på bordet sad den anden og brølede i venteburet bagved Frank fik at vide, han havde gjort sit job godt ift. Idgie. Jeg er sikker på han blev meget stolt
Både Idgie og Frank gik derfra med en NOM
Nu ved jeg jo Idgie er en pæn kat, så jeg tænkte at en BOX kunne være en mulighed Frank har rigtig mange NOM, så jeg havde ingen forventninger om mere til ham
Men sådan gik det slet ikke
Idgie endte som BOB 4 og Frank… blev BOX!
Jeg kom uden forventninger og tog hjem med to katte, der igen bare havde taget r**en på mig
Altså endnu en dag med alt det der gør glad helt ind i maven omgivet af de skønneste mennesker
Hun kan godt være stille en gang imellem, men det går bedst med en bemærkning til det meste
Imponerende. Stort tillykke.
Mange tak Ja de er nogle svære kåle de misser
Stort tillykke med de fine resultater
Til begge to
Dejligt de sådan overraske
Mange tak Ja det blev en dag med masser af “flødeskum”
Stort Tillykke
Mange tak og i lige måde da! Flotte resultater også jeres vej
Endnu engang tillykke, det er bare så flot