Mange tak Ja det blev en meget anden dag end forventet
En svær kål?? Ja, altså kål kan være en svær spise - men hvordan hænger det sammen med katte?? en meget forvirret øbo, som ikke forstår jysk slang
en svær kål kan bruges lidt forskelligt. En svær kål kan være en mand, der puster sig op og mener alverden om sig selv.(det kan afhængig af sammenhæng være både en positiv og negativ ting at sige) I denne sammenhæng som jeg skriver det, er det brugt kærligt om et par katte, der kan puste sig op og mene alverden om sig selv uden at det er luftkasteller
Edit: kål er måden Karl udtales på vendelbomål. Ex. stalkarl etc. håber det giver lidt mere mening
Vi griner allerede af hende… og vi kan virkelig se hvor meget hun larmer når hun udforsker…
2 af mine katte har forsøgt at dutte næse med hende og gik da de fik et hvæs… tænker det bliver en nem sammenføring
Hvor jeg glæder mig så meget på jeres vegne og til og høre mere om jeres oplevelser med hende
I var i hvert fald advaret
Jeg håber også på en gelinde sammenføring
Men mon ikke nok det ender godt 🫶🏻
Mon ikke det går smertefrit hvis bare Idgie får lov at bestemme farten ?
Hun er vist en lille bestemt dame
Det var vi… men nøj hvor synes de andre af mine katte at hun er sød og dufter godt… idgi er ikke imponeret… men alene tid med laura får hende til at undersøge alt
Det er hun… at ligge i min ældstes arm er vist det bedste sted at være i dag og mun datter ELSKER hende
Der følger pludselig et privilegie mere med efter Idgie er flyttet hjemmefra
Vi kan invitere de “gamle” med i storestuen og udestuen… selvom de også kan lave skarnsstreger, er det alligevel i relativt begrænset omfang
De nyder det og det gør vi også
Flappe ser meget opmærksom ud - han er sikkert en god hjælp
Hvor er han sød og dygtig ikke mindst
Selvfølgelig
Har Lars husket at takke ham for hjælpen ? For uden den var grillen nok aldrig blevet samlet
Mjoooo Flappe havde glemt at lægge værktøjet på plads, så det måtte de lige snakke lidt om