Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

VELKOMMEN TIL CIRKUS AFTENSMAD! :face_with_spiral_eyes:
I aften prøvede vi at have kattene i køkkenet mens vi spiste. Døren har ellers været lukket, fordi især én ikke kan administrere friheden :face_with_hand_over_mouth:
Det foregik som følger…
Vi satte os ved bordet med hver vores tallerken mad. Coffe sad under bordet på stolen ved siden af mig og grappede ud efter min arm, hver gang jeg puttede en bid i munden. Deeeeet var sådan set rimelig forstyrrende og efter gentagne “NEJ Coffe” blev han sat på gulvet. Der var han i få sekunder og det hjalp ta daaaa ikke en skid. Så stolen blev flyttet ud på hjørnet af bordet.

Sær forestilling i Coffes øjne, men ok så måtte han jo hitte på noget andet…

:persevere: for fanden kat! :crazy_face:
Så blev han fisket ud og jeg var på vej til at lukke ham ud af køkkenet, men så forbarmede paps sig over den stakkels lille omsorgssvigtede og oversete fyr :roll_eyes: :joy:

Velbekomme :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Jamen, Lars for fanden! … :venter:

11 Synes om

Jamen altså lille stakkels forsømte enebarn :broken_heart:
Altså hans udtryk på det billede hvor han sidder på stolen :joy:

5 Synes om

Jeg tænkte præcis det samme :tihi:

6 Synes om

I går aftes var vi på sofa og så TV. Lars skulle i køkkenet og kom ind efter et øjeblik og satte sig hos mig. Han mente jeg burde tage en lang snak med mine katte. Jeg spurgte egentligt uforstående om hvad. Svaret var, at det fandt jeg nok ud af…
Jeg måtte derfor en tur i køkkenet og ja… :roll_eyes: Nogle havde haft det sjovt :partying_face:

22 Synes om

Man keder sig aldrig med sådan nogle baryler i huset :hoho:

7 Synes om

Og Lars mente ikke at han havde været medskyldig?

7 Synes om

Nej det er da ikke ham der lader døren stå åben til køkkenet, så de kan ligge på gulvvarmen :flojte:

11 Synes om

Det er jo tydeligt for en hver at kattene aner ikke hvordan det er gået til…Faktisk er det nok Lars der har tabt den.Så gad han ikke samle den op,og så giver han de søde små skylden TYPISK!! for en der ikke er kattemenneske. :joy:

10 Synes om

:grin: Når de laver ulykker er det DINE katte.

8 Synes om

Jeg sidder og følger med i balladen om Grønland på TV. Lars er ved at skifte cirkulationspumpe på fyret og derfor har Narnia åbnet sig.
Jeg hører Lars råber NEJ! og et øjeblik efter kommer Coffe med 700 km/t med den her… gennem kattelemmen så den bladrer…

Han har simpelthen stjålet en malerrulle :roll_eyes:

Den er nu forsvarligt aflivet og jeg har lagt den bag en lukket dør :joy:

26 Synes om

I keder jer da ikke med Coffe i huset :rofl:

5 Synes om

Omg :joy: glæder mig til at møde ham IRL

5 Synes om

Stort tillykke @_DK_Sugieh med den flottet titel at havde opdrætten en af de bedste bedst placerede killinger i jyraks topkatteliste… idgie fik en delt 1 plads kan jeg se… og herfejre hun det meden lur og spinne

12 Synes om

Mange tak :smiling_face_with_three_hearts: Ja lille Idgie har gjort det godt :heart:

22 Synes om

Stort tillykke med det fine resultat :flag:

2 Synes om

Stort Tillykke :trophy::trophy:

1 Synes om

Stort tillykke med jordens bedste og mest tossede skat

3 Synes om

Tak og i lige måde :wink::smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Hun har tydeligvis også en kommentar til fotografen :hoho:

7 Synes om