Altid
I weekenden tog Coffe og jeg til Kolding. Vi havde selskab i bilen af en burmeseropdrætter og to “slægtninge”
Coffe skuffede en del, da jeg tidligere har påstået at han står lidt lavere i tomgang end sin storesøster. Bevares, I hallen var han sød og relativ stille, men han sparede formentlig op til køreturene
Nå men… Både lørdag og søndag fik han super flok kritik af dommerne, men som forventet er han altså for mørk på kroppen til sin alder Så han blev begge dage slået helt ærligt og redeligt af pænere katte
Men han hyggede sig gevaldigt i sit bur og ville gerne hilse forsigtigt på flere publikummer og andre hænder og det tæller også i den samlede pulje Jeg hyggede mig med både kendte og mindre kendte udstillere så på bundlinjen har det været en herlig og hyggelig weekend, ligesom det plejer
Ej at man kan få sig selv til at sige der findes pænere katte. Dengse er smuk og lige som han skal være. Knægten hedder COFFEE, han hedder ikke Macchiatto.
Mest Lars og lidt mig har brugt det meste af weekenden i køkkenet. Der er kogt 20 l suppe og lavet 18 leverpostejer. Huset har fået en overhaling, der er ryddet op og præfabrikeret fra fryseren og der er ren r*v at trutte i mht. vasketøj
Men… hvem der bare havde været kat…