Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Altid :face_with_hand_over_mouth:
I weekenden tog Coffe og jeg til Kolding. Vi havde selskab i bilen af en burmeseropdrætter og to “slægtninge” :wink:
Coffe skuffede en del, da jeg tidligere har påstået at han står lidt lavere i tomgang end sin storesøster. Bevares, I hallen var han sød og relativ stille, men han sparede formentlig op til køreturene :flushed:
Nå men… Både lørdag og søndag fik han super flok kritik af dommerne, men som forventet er han altså for mørk på kroppen til sin alder :woman_shrugging: Så han blev begge dage slået helt ærligt og redeligt af pænere katte :woozy_face:
Men han hyggede sig gevaldigt i sit bur og ville gerne hilse forsigtigt på flere publikummer og andre hænder og det tæller også i den samlede pulje :smiling_face_with_three_hearts: Jeg hyggede mig med både kendte og mindre kendte udstillere så på bundlinjen har det været en herlig og hyggelig weekend, ligesom det plejer :clap:t2::smiling_face_with_three_hearts::partying_face:

Lidt magelig er man vel… :face_with_hand_over_mouth:

Hvor længe skal jeg hænge her :roll_eyes:

20 Synes om

Ej at man kan få sig selv til at sige der findes pænere katte. :venter: Dengse er smuk og lige som han skal være. Knægten hedder COFFEE, han hedder ikke Macchiatto. :tihi:

10 Synes om

Exactly my words - hvad havde man forventet…? :venter: :grin:

6 Synes om

Hvor er i søde :smiling_face_with_three_hearts: men skal vi gå i detaljer, så er han jo egentligt blå :flojte: OG stadig den bedste jeg tog med hjem :wink:

8 Synes om

Har du aldrig hørt om blå kaffe, hva’? Hvor tror du lige at Madam Blå kommer fra? Eller nowet… :crazy_face::crazy_face:

10 Synes om

Min udsigt :smiling_face_with_three_hearts: En tandstik er ekstrem spændende når den vipper lidt :joy:

22 Synes om

Sikke et Bromance øjeblik :face_with_hand_over_mouth:

7 Synes om

Jeg var nok mere ovre i noget Lady og Vagabonden-agtigt… :smirk:

15 Synes om

Mest Lars og lidt mig har brugt det meste af weekenden i køkkenet. Der er kogt 20 l suppe og lavet 18 leverpostejer. Huset har fået en overhaling, der er ryddet op og præfabrikeret fra fryseren og der er ren r*v at trutte i mht. vasketøj :partying_face:
Men… hvem der bare havde været kat… :smile:

19 Synes om

Man bliver jo udmattet af al den aktivitet :grinning:

5 Synes om

De passer bare på og ikke og være i vejen, nu er det så også galt :wink:

Du så måske hellere de have alle have haft en pote i alle leverpostej
De havde på skift rørt i de 20 liter supper samt smagt på det :grinning:

6 Synes om

De fik noget af det plukkede kød af benene fra suppen… Det var gååååååt :smile:

9 Synes om

Far og søn :heart:

De kan godt være rolige af og til :face_with_hand_over_mouth:

24 Synes om

:smelter: nårh så søde altså :smelter:

2 Synes om

I går eftermiddag, hvor der var pivkoldt, men sol, forsøgte vi igen… 2-3 minutter, så var det nok :smile: Ulla og Coffe var ude, de to “gamle” behøvede ikke :face_with_hand_over_mouth:

19 Synes om

Når man lige laver snigeren og smider bukserne inden man går i seng :smile:

20 Synes om

Ja det er vel, hvad der kaldes højrehængt :sunglasses: :joy:

Mandag deponeres de fint ved Vet :heart:

16 Synes om

Fint at han lige får luftet kuglerne,imens de stadig er der :joy:

4 Synes om

Det er de ikke mere :+1:t2: Frank sover den ud og er nu ægte kastrat :smiling_face_with_three_hearts: Frank bliver desuden boende her, ham kan jeg ikke sende ud i verden :heart:

23 Synes om

Hvordan går det med ham :slightly_smiling_face:

2 Synes om