Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Det går helt fint, han er som han plejer :slightly_smiling_face: Stadig hankat oveni hovedet, men det brænder langsomt af (håber jeg :wink:)

12 Synes om

Coffe får hagemassage af Lars :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Det her sker ikke så tit den her tid :smiling_face_with_three_hearts: Der er sket noget, som jeg simpelthen ikke kan gennemskue. Frank har set sig sur på Flappe. Ulla er sur på Coffe, det kan jeg sagtens forstå og Flappe er blevet super provokerende overfor Ulla :roll_eyes: Så alt i alt er der lidt spændte forhold :persevere:
Vi monterer netdøren til lillestuen om ikke så længe, så Ulla og Frank kan hygge sig med børnene. Flappe og Coffe må så lære at komme overens, hvilket jeg er sikker på de sagtens kan, Coffe er bare udpræget enebarn :crazy_face:

16 Synes om

Nå ja… Selma flytter ind til påske, så Coffe får en at gasse af med :sunglasses:

25 Synes om

Smukke Selma! :heart_eyes:

4 Synes om

Når man kommer op i alderen, kan man godt få lidt besvær med navne - er det en af Annes? For jeg synes at huske, at hun for nylig har klaget over, at du ikke længere ville (turde?) aftage hendes siamesere? :wink:

9 Synes om

Nej hun er ikke fra Anne :smile: der skal lige gå en generation eller to før jeg tør de gener igen :wink::smile:
Hun er sjællænder :slightly_smiling_face:

12 Synes om

Story tillykke. Hvor er hun fin, den lille lillamaske. :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Stort Tillykke med hende :heart:, du må da fortælle hvor på Sjælland :smile:, er jo ved at dø af nysgerrighed, selvom jeg ikke er smedens kat :joy:

3 Synes om

Stort Tillykke med hende :hjertehop:

4 Synes om

Næhhh tillykke :heart_eyes_cat:

4 Synes om

Stort tillykke til jeg alle med huset nye beboer :flag:

3 Synes om

Selma er fra Pia Holmberg/Otium. Hun bliver ingen stor showkat, men hun har noget af det jeg skal arbejde med… kropsfarve. Desuden har hun et virkelig dejlig temperment :smiling_face_with_three_hearts: Hun er en meget feminin pige, og jeg tror hun vil blive en glimrende kommende missemor, der kan lave godt afkom sammen med en Sugieh-kat :crossed_fingers:t2::smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om