Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Tør ikke tænke på, hvor mange gange jeg efterhånden har spurgt til farve - og jeg er da vist ikke blevet blacklistet endnu… :thinking::see_no_evil:

9 Synes om

Min weekend har været brugt i en showhal i Århus.
Selma havde sin debut og klarede alt det ståhej ret pænt. Hun kastede flere foragtende blikke efter dommeren, men var ellers helt ok :face_with_hand_over_mouth:
Frank var som altid den gode dreng, blev nomineret i ordinær bedømmelse begge dage og som veteran delte han en 3. plads om lørdagen (fordi han ikke trak maven ind) :face_with_hand_over_mouth: det havde han lært til søndag, hvor han blev nr. 1, dog tabte han på scenen til en brite.
Coffe var med søndag og gjorde god figur og fik også mange fine ord med på vejen, der var det dog en ABY der trak det længste strå.
Hele weekenden blev brugt på at snakke, grine højt og hygge med alle de andre kattetosser :smiling_face_with_three_hearts: Jeg fik ikke taget et eneste billede :woman_shrugging::roll_eyes:
Selma blev knipset af en veninde :partying_face:

26 Synes om

Hvor er hun smuk og yndig og elegant :heart:

4 Synes om

Stort tillykke med resultaterne :flag:

1 Synes om