Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Og her ses så endnu en af de elegante siamesere, jeg har her i huset :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 Synes om

ULLAAAAA

Alt før 3:34 er sekundært(stadig lidt sjovt), men derefter illustrerer Peter Gaardbo meget godt, hvordan det af og til lyder her hjemme :sunglasses:
og se den gerne til ende :laughing:

4 Synes om

Ulla har fået sit første bad :slightly_smiling_face: Det tog hun ligeså cool som sit første show :heart:
Frank fik et solidaritetsbad (han lugter af hankat :woozy_face:)
Men tre katte i bad på under 30 minutter, det er jeg svært tilfreds med :blush:

21 Synes om

Hun burde ruskes! :stuck_out_tongue_winking_eye: 3 timers afbrudt søvn… Tak Ulla og Flappe :yawning_face::yawning_face::yawning_face:

19 Synes om

Denne natteråwer blev NOM :smiling_face_with_three_hearts::+1:t2:

21 Synes om

Hende her satte dommeren på prøve :smiling_face_with_three_hearts: Men en anden smuk pige rendte med en fortjent NOM, nærmest med et knurhårs bredde :clap:t2::smiling_face_with_three_hearts:
Men jeg synes nu stadig hun ser ret godt ud :wink::smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Nå men vi var færdige med at sove kl 1.45… :yawning_face::stuck_out_tongue_winking_eye: Der har været parkour-rally lige siden :expressionless:

Køjesenge er en glimrende rekvisit i den forbindelse :joy::joy::joy:
Jeg begynder efterhånden at tvivle på min egen dømmekraft, eftersom jeg bevist har valgt at tage de to med på samme tid :woozy_face:

17 Synes om

Jeg tager lige en gang nyheder i sofaen mens vi venter på gulvet bliver tørt :slightly_smiling_face:
Nogen har alligevel savnet Moaaaar :smiling_face_with_three_hearts:

De to små er også gået kolde efter de i dén grad har fået strukket ud :smile: De tørste to timer i går spænede de bare fra den ene ende af huset til den anden :joy:

16 Synes om

Man skal huske at læse samlevejledningen ordentligt :flushed:

eller se det hele fra en anden vinkel :wink::smile:

17 Synes om

Det er godt Nuts mor kan holde styr på den slags :blush: Jeg er nemlig en torsk til det :stuck_out_tongue_winking_eye:
Men tillykke til Nuts, Rosie og Ulla T med det første halve år :clap:t2::denmark::smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Ææælsker det fjæs :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Men det er da praktisk jeg ikke har flere katte :joy::smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Der er masser af plads indenfor den gule markering …

10 Synes om

Ja der kan godt være et par killinger :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Hun ser ikke engang skamfuld ud :roll_eyes:
Frank er gået, han ved godt det er en skidt disposition :stuck_out_tongue_winking_eye:

I dag har hun “kun” rullet sig i indhegningens mest jordede, burrede og tidslede hjørne :woozy_face::smile:

14 Synes om

Manden der ikke er til kat :sunglasses::smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Han ser også en smule irriteret ud :cool:

2 Synes om

Gæt en leg og modellen på “racerbilen” :joy::joy::joy:

De fik lov at være med i dag, men det tog også næsten en halv time…. Jeg er ødelagt af grin :joy::smiling_face_with_three_hearts:

13 Synes om

Gider du godt slukke for det der pjat? Det er jo både vådt og koldt :expressionless:

17 Synes om

I dag er det endda så varmt, nogen kryber indenfor :smile:

16 Synes om