Jeg er på nogle områder ret enig i @Lovehjerte betragtninger om de piger er ret kloge…
Og så er der de tidspunkter, hvor de bare er udfordrende
Kompromis når man nu ikke må være på bordet under aftensmaden… hendes begejstring er til at overse
Når man forsøger snigeren…. for øjeblikket efter at stå på komfuret
Men så længe du griber efter kameraet i stedet for at redde lampen, kan det jo ikke være helt skidt
Lamperne skal nok holde, men jeg har flyttet blomsterne på gulvet
Når man er en nysgerrig lille sjæl og ivrig jæger, så ender man med at ligne en amatørbokser dagen derpå
Jeg burde måske tilføje, at under 10 min efter bien havde stukket, måtte jeg hive hende ned af en vindueskarm. Der var lige en hveps, der skulle hapses
Det er ikke pænt at grine af hende, men hendes almene tilstand taget i betragtning så…
Hun ligner simpelthen jeg ved ikke hvad
Det er tæt på Finn ville gøre store øjne @Lovehjerte
Ja, de kunne blive et skønt par, de to.
Vi varmer op til lørdagens show i Køge
Jeg går all in på temaet “I bølgen blå” Ulla og Frank har i hvert fald været i vandet
Flappe er helt ude af den, han skulle ikke i bad
Efter opvarmning kommer “kampen”
I går nat! ringede mit vækkeur kl 3.15. Misserne var ikke klar til at stå op på det tidspunkt, og jeg var slet ikke
Men har man sagt A må man nødvendigvis sige B så jeg gik i gang med at sværte hovedet til
Kamilla havde joket lidt med vi skulle være matroser, men så stak det af i min hjerne, og jeg endte med at ville være havheksen Ursula
Da klokken var 4.01, så jeg sådan ud
Bilen var pakket fredag aften så da misserne var i kassen gik turen mod Århus, hvor Kamilla samlede mig op, og vi kørte til Køge
Vi ankom til hallen, fik stillet op, sludret med mange andre udstillere, tjekket dommere osv. ligesom vanligt Pivhyggeligt og sjovt som altid
Da der var to shows på dagen, havde vi lidt at se til, men intet stress
Ulla var eneste ungdyr i kat IV, så det var en “billig” NOM. Til gengæld var der BIV hos de blåmaskede siamesere! Det sker nærmest kun med flere års mellemrum, og den snuppede Ulla!
Da vi nåede til sceneshowet og kampen om BOB, blev Ulla valgt som BOB 4 i et knaldhårdt panel, så forventeligt, men stadig vildt stolt af min pige
Andet show endte nøjagtig ligesådan og Ulla fik så megen fin ros af dommeren
Men ét er flotte resultater, noget andet er missernes fornøjelse ved at være med til sådan et menageri. Frank og Ulla er simpelthen en god kombi De hyggede sig i buret, ville gerne snakke med publikum, opførte sig pænt og ordentlig ved dommerne
Det var i det hele taget en herlig dag
Vi pakkede sammen og kørte mod Jylland, hvor jeg ramte Bælum kl 23.40. Fuldstændig færdig som popsanger
Misserne havde lige et heftigt rally, inden de også gik til ro
Stort tillykke til Ulla med det fine resultater
Og til dig med hende
Og hvor er du fin
Stort tillykke med de flotte resultater - og med det temperament har hun en stor udstillingskarriere foran sig.
snyder billederne, eller var du den eneste udklædte…?
Jeg tror vi var tre udover arrangørerne Så lidt “tamt”
Shit det har da også været en lang dag
Men så flotte resultater, tilykke endnu engang