Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Jeg er på nogle områder ret enig i @Lovehjerte betragtninger om de piger er ret kloge…
Og så er der de tidspunkter, hvor de bare er udfordrende :woozy_face::joy:

17 Synes om

Vi er ved at rykke rundt på nogle skabe, og håndværkerteamet er på pletten :woozy_face:

19 Synes om

Mens Flappe går all in på de traditionelle håndværksfag, har Ulla T slået sig på designbranchen :smile:

19 Synes om

Kompromis når man nu ikke må være på bordet under aftensmaden… hendes begejstring er til at overse :roll_eyes:

Når man forsøger snigeren…. for øjeblikket efter at stå på komfuret :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 Synes om

Vi tager lige en omgang nyheder i sofaen :smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

Der har formastet sig en flue ind i lampen :woozy_face: No wonder ting går i stykker med jævne mellemrum :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 Synes om

Men så længe du griber efter kameraet i stedet for at redde lampen, kan det jo ikke være helt skidt :hoho:

4 Synes om

Lamperne skal nok holde, men jeg har flyttet blomsterne på gulvet :smile:

5 Synes om

Når man er en nysgerrig lille sjæl og ivrig jæger, så ender man med at ligne en amatørbokser dagen derpå :roll_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

Jeg burde måske tilføje, at under 10 min efter bien havde stukket, måtte jeg hive hende ned af en vindueskarm. Der var lige en hveps, der skulle hapses :dokdok:

19 Synes om

Det er ikke pænt at grine af hende, men hendes almene tilstand taget i betragtning så…
:lol:
Hun ligner simpelthen jeg ved ikke hvad :joy::joy::joy:
Det er tæt på Finn ville gøre store øjne @Lovehjerte :face_with_hand_over_mouth:

16 Synes om

Og så blev det søndag aften :smiling_face_with_three_hearts:

Så kom den sidste også :heart:

17 Synes om

Ja, de kunne blive et skønt par, de to. :joy:

2 Synes om

Vi varmer op til lørdagens show i Køge :+1:t2:
Jeg går all in på temaet “I bølgen blå” Ulla og Frank har i hvert fald været i vandet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Flappe er helt ude af den, han skulle ikke i bad :flushed::pensive:

14 Synes om

Efter opvarmning kommer “kampen” :wink:
I går nat! ringede mit vækkeur kl 3.15. Misserne var ikke klar til at stå op på det tidspunkt, og jeg var slet ikke :yawning_face:
Men har man sagt A må man nødvendigvis sige B :woozy_face: så jeg gik i gang med at sværte hovedet til :face_with_hand_over_mouth:
Kamilla havde joket lidt med vi skulle være matroser, men så stak det af i min hjerne, og jeg endte med at ville være havheksen Ursula :smile:
Da klokken var 4.01, så jeg sådan ud :woozy_face:

Bilen var pakket fredag aften så da misserne var i kassen gik turen mod Århus, hvor Kamilla samlede mig op, og vi kørte til Køge :slightly_smiling_face:
Vi ankom til hallen, fik stillet op, sludret med mange andre udstillere, tjekket dommere osv. ligesom vanligt :slightly_smiling_face: Pivhyggeligt og sjovt som altid :+1:t2:
Da der var to shows på dagen, havde vi lidt at se til, men intet stress :clap:t2:
Ulla var eneste ungdyr i kat IV, så det var en “billig” NOM. Til gengæld var der BIV hos de blåmaskede siamesere! Det sker nærmest kun med flere års mellemrum, og den snuppede Ulla! :smiling_face_with_three_hearts:
Da vi nåede til sceneshowet og kampen om BOB, blev Ulla valgt som BOB 4 i et knaldhårdt panel, så forventeligt, men stadig vildt stolt af min pige :smiling_face_with_three_hearts:
Andet show endte nøjagtig ligesådan og Ulla fik så megen fin ros af dommeren :smiling_face_with_three_hearts:

Men ét er flotte resultater, noget andet er missernes fornøjelse ved at være med til sådan et menageri. Frank og Ulla er simpelthen en god kombi :heart: De hyggede sig i buret, ville gerne snakke med publikum, opførte sig pænt og ordentlig ved dommerne :blush:
Det var i det hele taget en herlig dag :smiling_face_with_three_hearts:
Vi pakkede sammen og kørte mod Jylland, hvor jeg ramte Bælum kl 23.40. :yawning_face: Fuldstændig færdig som popsanger :smile:
Misserne havde lige et heftigt rally, inden de også gik til ro :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 Synes om

Stort tillykke :flag: til Ulla med det fine resultater
Og til dig med hende

Og hvor er du fin :blush:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med de flotte resultater - og med det temperament har hun en stor udstillingskarriere foran sig. :thumbup:

1 Synes om

snyder billederne, eller var du den eneste udklædte…?

3 Synes om

Jeg tror vi var tre udover arrangørerne :stuck_out_tongue_winking_eye: Så lidt “tamt” :wink:

4 Synes om

Shit det har da også været en lang dag :scream:

Men så flotte resultater, tilykke endnu engang :denmark::tada::blush:

1 Synes om

Det der stroganoff med mos… det kan Sugieh åbenbart også godt li’ :woozy_face:
Især når man sidder på skødet af Paps :gruble:

16 Synes om