Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Gad vide om han gerne vil med i skole :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 Synes om

Søndag for fuld smadder :heart:

21 Synes om

4 på stribe :heart:

20 Synes om

Det er nogle sjove TUC kiks vi har… de springer helt selv på gulvet :flushed:
Ulla er MEGET forundret over, hvordan de kan det :gruble:

Men hun vil gerne hjælpe med at samle dem op igen :dokdok: :smile:

19 Synes om

Her hjemme syr vi ikke nullerputter, vi syr sommerhatte :woozy_face: og ja jeg mener vi :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

18 Synes om

Hvem der bare var kat… men nogen må jo tjene til jeres livs ophold :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 Synes om

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal kalde hende…
I går rendte hun med en halv omelet jeg skulle have haft med på madpakke. I aften stjal hun en vingummiregnorm…
Lars skal på jagt i morgen tidlig, men jeg er alligevel ikke sikker på de andre vil acceptere hende som
Apporterende jagthund, uanset hvor meget hun selv forestiller sig det :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 Synes om

Jeg har sendt Lars på kursus i Ballerup, så nogen må jo varme min dyne :sunglasses:

24 Synes om

Jeg bliver nødt til at sige… det er hendes egen skyld hun bliver holdt :joy: Hun er frygtløs, legesyg og har megalomane vrangforestillinger om, hvor lækker hun er, når hun bagholdsangriber for 438 i dag :stuck_out_tongue_winking_eye:

18 Synes om

Smukke, vanvittige, sjove, og søde Ulla T :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

Friske andefjer fra aftenens jagt. Dét er godt post og herligt legesager :smile::+1:t2:

22 Synes om

Tak endnu en gang for skønne historier. :heart_eyes: :hugs:

1 Synes om

“Vi” er ved at ordne skab… :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 Synes om

Når man har et gammelt utæt hus og der er stormvejr.
Det blæser i dækket, så spindelvævet bevæger sig :woozy_face: (jeg må vist rundt med kosten :face_with_hand_over_mouth:)

17 Synes om

Men først efter halloween, det er jo gratis udsmykning … og underholdning! :metal:

4 Synes om

Ulla er i dag blevet Junior Winner :smiling_face_with_three_hearts::tada::trophy::partying_face:
Jeg er så stolt af den bette støjsender :smile:

22 Synes om

Tillykke igen igen. Det er så flot
:puuuuust:

1 Synes om

Stort tillykke til Ulla med titlen Junior Winner :flag:
Og tillykke til dig med Ulla :flag:

1 Synes om

Det er så stort! Kæmpe stort tillykke endnu en gang :smiley::heart::tada::denmark:

1 Synes om

Det var sjovt… det tog lang tid… og det var med tungen lige i munden, for at undgå smadret gods og underlige udtryk :rolleyes:
Resultatet blev rimeligt :grin:

Jeg er simpelthen så pavestolt :smiling_face_with_three_hearts: af hende. Jeg ved godt hun er min, men både Anne og Kamilla har lidt aktier i hende i kraft af Pip og Oddy :slight_smile: Så de skal også have et klask på skulderen over deres afkom :thumbup:

21 Synes om