Sikke nogle FATTIGE mennesker!

Fatter ikke at folk kan være så hjerteløse:mad:

Hvis I har tatoveringsnummeret kan I finde frem til dyrlægen og høre hvilke internater, de har/har haft som kunder.
Måske kan I på den måde finde internatet…

[quote=Mislingen;104195]Fatter ikke at folk kan være så hjerteløse:mad:

Hvis I har tatoveringsnummeret kan I finde frem til dyrlægen og høre hvilke internater, de har/har haft som kunder.
Måske kan I på den måde finde internatet…[/quote]
Nemlig!
Første bogstav i øremærket angiver året, og det andet og tredie bogstav er nemlig koden for den dyrlæge, der har lavet tatoveringen.
Koderne kan se på Katteregistret med både navn, adresse og tlf.nr. på dyrlægerne.

Godt du forklarer, hvad jeg mener Mega :thumbup:
Her er link.

http://www.katteregister.dk/finddl.php

Hvor er det en trist historie- har virkelig ondt af den ældre dame. :ked:

Kan ikke forstå, at folk ikke lige kan kigge udover deres egen lille næsetip og gøre andre mennesker lidt glade…

Øremærket er naturligvis aldrig skrevet ned… Pokkers!

ARGH hvor ærgerligt. Ja et ordsprog siger jo gerne… en ulykke kommer sjældent alene…

Måske katten søger hen til den ældre dames gamle hjem og det er muligt at få fat i den og aflæse dens tatovering? Blot en idé jeg fik…

Åhhh, det var trist.

Har lige læst tråden igennem igen.

Boede katten permanent hos den gamle dame, eller pendlede den frem og tilbage mellem ejeren og damen?
Een ting er, at det passede ejerne udmærket, at den blev passet og fodret, men hvis situationen er den, at katten blev taget med på plejehjemmet, uden at ejerne forinden var spurgt, kan det måske være grunden til, de stillede sig så stejlt.

Måske mente de også, at katten, der var vant til at være ude, ikke pludselig skulle være indekat.

Katten skulle ikke være indekat - jeg hjalp dem med flytningen og bad dem holde katten inde i tre uger hvor de sideløbende lærte Mis at gå ud først i sele osv. Katten nød det og tog sig slet ikke af flytningen - jeg var svært imponeret over at en ældre kat bare lige kunne det.

Min kollega var ved at bygge en trappe til Mis, som katten kunne gå ud og ind af hans mors vindue på 1. sal. På den måde skulle den ikke igennem hele plejehjemmet før den kom ud/ind. Jeg har før haft sådan en trappe, og det er faktisk ganske let at lære dem (hvis man vil have udekatte:-))

Og ja - katten har pendlet mellem de to hjem. Fejlen er min kollegas - han handlede i uvidenhed, da han ikke vidste noget om mærkningen.

Men som jeg skriver, så var den hos moren det meste af tiden -inde - den gad ikke ud den kat her - og sov hos hende hver nat i sengen plus da den var syg holdt hun den på råd fra dyrlægen inde i en længere periode - står længere oppe - hvor ingen savnede Mis.

De må nok erkende, at denne kat er tabt for moren nu - det er meget synd - men øremærkningen er det altovervejende argument, som de er oppe imod, og det kan de ikke omstøde.

De skulle have tjekket det mærke straks - for syv år siden.

Desværre gjorde de det ikke…

MVH