Hvor er det dejligt at høre at alt går godt
Godt at høre, at hun er kommet så fint over det.
Da jeg så overskriften i oversigten, tænkte jeg bare: Det kan ikke passe. Ikke igen! Jeg havde ikke lige set datoen
Men dejligt at høre, at hun har det godt. Håber også, at det går godt med dig?
[QUOTE=galath;994149]Da jeg så overskriften i oversigten, tænkte jeg bare: Det kan ikke passe. Ikke igen! Jeg havde ikke lige set datoen
Men dejligt at høre, at hun har det godt. Håber også, at det går godt med dig?[/QUOTE]
Undskyld - tænkte bare det var smartest at bruge samme tråd hvis nu nogen søgte på emnet endetarms proplap / endetarmsprolaps
hun er blevet trappet ud af parafinolie og vi er kommet så langt at hun har haft fri adgang til tørfoder de sidste 4 dage - sørger dog stadigvæk for at der altid står vådfoder med ekstra vand i selvom dyrlægen ikke mener det er nødvendigt mere (ja jeg giver løbende vådfoder så det ik står og bliver dårligt :høhø:) og vil fortsætte med at sørge for at de altid får vådfoder dagligt i håb om at kunne forebygge at det sker igen, om ik andet så for at forebygge blæreproblemer.
Jeg skal have fjernet stingene idag efter hun bed mig og jeg må tilstå jeg er temmelig nervøs fordi jeg pt ikke har ordentlig følelse i det yderste fingerled - håber det hjælper at få fjernet sting… Men ellers må jeg lærer at leve med en finger der føles sjov når man rører ved den der er ihvertfald en risiko for at ortopædkirugen har fået ram på noget af følelsen i fingeren - men hellere det end at jeg havde mistet fingeren helt så (det er der flere der gør hvert år pga kattebid)