Sjove hemmeligheder om dig selv

har du en eller anden sjov hemmelighed om dig selv som de folk du omgås idag ikke ved noget om, det kan være noget du har gjort tidligere, måske en hobby el noget andet.

jeg har da en ting som folk bliver noget chokkeret over når jeg fortæller dem det, for de folk der kender mig idag virker det slet slet ikke som noget jeg kunne ha gjort el noget.

da jeg var 10-12 år gik jeg faktisk til ridning og var en rimelig habil rytter og gik op i det med liv og sjæl og brugte rigtig meget af min fritid ude på rideskolen, se det er der ikke mange der tror om mig.

en dag blev den hest jeg red på meget skræmt og rendte afsted med mig over eng og marker og uanset hvad jeg gjorde ville hesten ikke stoppe, til sidst hoppede jeg af den og siden da har jeg været bange for heste

Ja, at jeg engang var frygtelig genert :høhø:

Jeg har en lille hobby, som er at lave AMVs :slight_smile:
er stoppet med at upload dem, det er bare for min egen skyld :smiley:
Jeg er helt vildt dårlig til det :smiley:

Da jeg gik i folkeskolen, hadede jeg alt hvad der havde med maskinsyning at gøre, i håndgerning :argh:

[QUOTE=Blunky;785560]Jeg har en lille hobby, som er at lave AMVs :slight_smile:
er stoppet med at upload dem, det er bare for min egen skyld :smiley:
Jeg er helt vildt dårlig til det :D[/QUOTE]
Hvad er det? :?

Da jeg gik i 3.-4. klasse, gik jeg til skak. :høhø:
Ikke nok med det, blev jeg ungdomsmester i klubben! :ok:

  • I dag er jeg virkelig elendig til det.

[QUOTE=Tea;785583]Hvad er det? :?

Da jeg gik i 3.-4. klasse, gik jeg til skak. :høhø:
Ikke nok med det, blev jeg ungdomsmester i klubben! :ok:

  • I dag er jeg virkelig elendig til det.[/QUOTE]


Et link til den sidste jeg uploadede :slight_smile:

[QUOTE=Blunky;785587]rain - lion king.avi - YouTube
Et link til den sidste jeg uploadede :)[/QUOTE]

Jeg tror stadig ikke jeg fatter det 8men jeg er nok osse tungnem L)

Hvad står amv for? Jeg så din film, men fattede stadig ikke helt konceptet :ups:

Nå… om mig…

Jeg samler på dukker. Asiatiske kugleledsdukker som koster en halv nyre pr. stk L
Lige for tiden er det sat lidt på stand by, men jeg kan mærke at jeg begynder at savne dem.

En af de små

En lidt større

Min Alan Rickman-lookalike (ja, den var ret dyr…) - på en 70 cm krop.

Altså det jo ikke nogen hemmelighed hvis man fortæller det :wink:

det da rigtigt, men mon ikke alle har nogle små sjove hemmeligheder de vil dele ud af,

Jeg har engang gået til blokfløjte, og Jesus hvor var jeg dog også dårlig til det :smiley: det ihvertfald ikke noget jeg render rundt og skilter med at jeg har gået til…

Alle kender vel billedet fra Mekanisk Musikmuseum, hvor det ryger et toilet ud af vinduet - ned i hovedet på et par politibetjente, der heldigvis når at springe væk…
Jeg kan sværge sandfærdigt på at :

1 Det aldrig var meningen at toilettet skulle falde…

og

2 De, som tabte toilettet, var også dem, der råbte højest for at advare politibetjentene…

Jep… jeg var BZ’er :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;785604]Jeg tror stadig ikke jeg fatter det 8men jeg er nok osse tungnem L)

Hvad står amv for? Jeg så din film, men fattede stadig ikke helt konceptet :ups:

Nå… om mig…

Jeg samler på dukker. Asiatiske kugleledsdukker som koster en halv nyre pr. stk L
Lige for tiden er det sat lidt på stand by, men jeg kan mærke at jeg begynder at savne dem.

En af de små

En lidt større

Min Alan Rickman-lookalike (ja, den var ret dyr…) - på en 70 cm krop.[/QUOTE]

Det står for Anime Music videos :slight_smile:
Normalt bruger man animes :slight_smile: Og det har jeg også gjort, men jeg holder mig til gode classiskere :slight_smile: Så i virkeligheden burde det ikke hedde amvs. :slight_smile:
Men det kalder jeg det :smiley:

Uh, ja også en sidste hemmelighed… Jeg elsker manga’s/animes :slight_smile:

Jeg er faktisk ret vild med at spille SIMS. Men har det ikke installeret pt, da det er en tidsrøver…

I folkeskolen var jeg altid den udsatte fordi man havde rødt hår og frejner :? det er da stadigvæk sine spor den dag i dag, er utrolig bange for at træde forkert hos folk, og jeg er ENORM genert, selvom det overrasker de fleste :wink:

Gik også til skak i 6 klasse og var egentlig rigtig god til det, den dag i dag kan jeg slet ikke finde ud af det hehe :wink:

Jeg elskede at lave mad, og ville gerne være kok.

Når mor og far ikke var hjemme, måtte jeg ikke bruge ovn og komfur, så jeg bagte brød i micro-ovnen, bestående af salt, sukker, mel, vand og frugtfarve. Det blev ret gummi-agtigt!

som barn drømte jeg om at have briller - synes det var sejt.

Haha Me to :smiley:

Jeg har gået til blokfløjte, trompet og trommer.

Da jeg var lille samlede jeg på bamser - og de skulle alle sammen være i min enmandsseng, der var altså ikke særlig meget plads til mig!

Jeg har engang stjålet spicegirls billeder fra en i min SFO fordi jeg kun manglede de 2 for at have hele samlingen (de blev så stjålet fra mig. LOL) :ups:

Jeg brugte sut indtil jeg blev 6 :ups:

Min bedste skoleveninde og jeg havde nogle stik af sutsko, som vi havde på i skole når vi var “stukket af” hjemmefra :tihi:

Det gjorde jeg også, og blev nærmest lykkelig, da det viste sig at jeg skulle have briller. :høhø:

:høhø::høhø:

Jeg drømte om at få bøjle på…
For det syntes jeg alle havde…
Og så skulle det være sådan en med nakkebånd ( Ved ikke hvad det hedder)
For det havde den sødeste fyr på skolen og hans var der broderet på!!! :thumbup:
Så sejt!!!
:klapper::klapper: