Sjove hemmeligheder om dig selv

Min far var fodermester på Klejsgård da jeg var barn. Ejeren hed Hansen og boede i den smukke hovedbygning. Da jeg var 5-6 år, stjal jeg en sodavand nede i fru Hansens kælder. Det var en ananassodavand, og jeg drak den ude i svinestien, hvor jeg var rimelig sikker på der ikke var nogen der så mig. Jeg havde ingen oplukker, så jeg slog flaskehalsen i stykker.

Hvert år arrangerede fru Hansen en stor juletræsfest for alle børn og voksne på gården, men det år havde jeg slet ingen lyst til at komme med. Jeg havde den sorteste samvittighed flere år efter, og turde aldrig mere kigge fru Hansen i øjnene.

Hmmm… :gruble:

Jeg er nok lidt en nørd hva angår elektronik… :ups: Især med mobiler… Skal helst have en ny hvert halve år… for så er den gamle blevet for kedelig… :tihi:

Jeg er blevet fuldstændig bidt af at lave billeder i PSP :smiley:

Jeg forkæler vist Oliver temmelig meget… :ups:

I folkeskolen i 9.klasse blev jeg mobbet meget voldsomt af pigerne fra min klasse fordi jeg kunne snakke med drengene, uden at rødme og fnise… Selv min bedste veninde valgte at mobbe mig… :thumbdown:

Jeg har meget svært ved at have pige venner den dag i dag…

Da jeg var lille svingede jeg så voldsomt med toiletpapiret på vej hjem fra købmanden, at plastikken omkring gik i stykker og alle toiletrullerne fløj ud over det hele… Midt i et kryds… :ups::smiley:

Som barn samlede jeg alle de døde dyr (fulge, sommerfulge, snegle osv) jeg kunne finde, og lagde dem i små æsker, og holdt begravelse for dem… :høhø: Til sidst sagde min mor dog stop… Det var vist da jeg kom med stor fed due… :tihi:

Jeg er totalt afhængig af MMO spil (World of warcraft, Guildwars, Star Wars: the old repuplic) :stuck_out_tongue:

OG så er jeg dybt fascineret og afhængig af Gilmore Girls. Det er noget jeg ALDRIG bliver træt af!

Jeg blev fyret fra mit allerførste job som bogopsætter på skolebiblioteket fordi de mente jeg lavede for lidt. Jeg kunne da ikke gøre for at alle de spændende bøger der skulle sættes på plads nærmest skreg til mig om at blive kigget i inden :ups:

Selvom der ikke var mange penge i mit barndomshjem insisterede min mor på at der skulle være råd til at sende Tina i Musikskole. Så jeg lagde ud med 3 år på blokfløjte, derefter to år på kirkeorgel (ja, et rigtigt kirkeorgel :høhø:) og endelig 2 år i mit helt rette element med sangundervisning. Sangen førte mig videre til 1 sæson i bykoret og 6 år som korist og solosanger i det lokale kirkekor.

Jeg er for øvrigt den eneste der nogensinde er blevet fyret fra kirkekoret, da jeg fyldte 20 mente menighedsrådet jeg var blevet for gammel i forhold til resten af koret af 10-15-årige :ups:

Har jeg mon flere hemmeligheder? Hmmmm…har vist tidligere afsløret at jeg har været i tv et par gange :tihi:

Jeg kan godt lide at vaske op, men hader at tørre det og sætte på plads.

Jeg kan også godt lide at vaske tøj , men gider ikke hænge det op, for at tage det ned senere og lægge det på plads :tihi:.

Jeg synes det er sjovt at støvsuge og pudse vinduer :gruble:.

Når jeg er med nogle ude at handle slår jeg tiden ihjel ved at sætte tingene på deres plads og så der står lige mange hvert sted og lige ud for hinanden :tihi:.

Jeg er bange for trapper med mellemrum i mellem trinene og de der jerntrapper hvor der er huller i trinene og jeg lider af højdeskræk så det siger spar 2 :ups:.

Nå ja, og når jeg cykler eller går for mig selv, så snakker jeg med mig selv og danner historier i mit hoved :D.

Da jeg var mindre samlede jeg på penalhuse xD.

Jeg hader rod, men elsker orginasteret rod :stuck_out_tongue:

[QUOTE=En forhenværende bruger;785888]Jeg kan godt lide at vaske op

Jeg synes det er sjovt at støvsuge og pudse vinduer :gruble:.

Jeg hader rod [/QUOTE]

Det ku’ jeg godt nok aldrig have regnet ud … :cool:

Suk, suk. Det var sorgens dag, da jeg i første klasse fik briller. At jeg i flere år efter blev moppet med dem - brilleabe - gjorde jo ikke tingene meget bedre. Bøjle på tænder var der også mange, der havde, men det var ikke noget, man blev populær af skulle jeg også hilse at sige - for dét havde jeg også… Gad godt have gået på jeres skoler, hvor det var sejt!

Jeg fik først briller da jeg kom i gymnasiet. Havde jeg fået dem i folkeskolen havde sangen været en helt anden, er jeg sikker på.

Hehe osse mig. Jeg skrev det i min dagbog dengang med STORE bogstaver fordi jeg var så glad over at sku’ ha’ briller…

Jeg har så stadigvæk ikke noget imod mine briller, bortset lige fra når de dugger L

Nåh ja og så er jeg bange for springvand…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;785944]Hehe osse mig. Jeg skrev det i min dagbog dengang med STORE bogstaver fordi jeg var så glad over at sku’ ha’ briller…

Jeg har så stadigvæk ikke noget imod mine briller, bortset lige fra når de dugger L

[/QUOTE]

:tihi:

Nej, jeg er også stadig rimelig glad for mine briller…bortset fra at det kan være noget upraktisk :høhø: Men sådan udseendesmæssigt er jeg glad nok for at have briller. Jeg ville bare ønske, jeg havde råd til flere, så jeg kunne skifte mellem nogle stykker :smiley:

Nej, jeg er også stadig rimelig glad for mine briller…bortset fra at det kan være noget upraktisk :høhø: Men sådan udseendesmæssigt er jeg glad nok for at have briller. Jeg ville bare ønske, jeg havde råd til flere, så jeg kunne skifte mellem nogle stykker :D[/QUOTE]

Du kan bare bestille nogle flere her: https://www.zennioptical.com/

Priserne starter fra 6,95 dollars for en brille :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;785888]Jeg kan godt lide at vaske op, men hader at tørre det og sætte på plads.

Jeg kan også godt lide at vaske tøj , men gider ikke hænge det op, for at tage det ned senere og lægge det på plads :tihi:.

Jeg synes det er sjovt at støvsuge og pudse vinduer :gruble:.

Jeg er bange for trapper med mellemrum i mellem trinene og de der jerntrapper hvor der er huller i trinene :ups:.

Nå ja, og når jeg cykler eller går for mig selv, så snakker jeg med mig selv og danner historier i mit hoved :D.

Jeg hader rod, men elsker orginasteret rod :p[/QUOTE]

Nr 1 og 2, 4, 5 og 6: Enig!
Er du sikker på, at du er Fisk - eller måske er du også Hest i den kinesiske version :?

Nr 3, tag lige og smit mig med den virus, hva’ :tihi:

Trapper med hul i, uha ja, jeg vidste faktisk ikke, at jeg havde højdeskræk, før jeg forsøgte at klatre op i vanterne/vevlingerne (besøg på et stort sejlskib) - jeg blev klogere på mig selv dér :ups:

Og nr 5, ja, kender det, det har jeg fra min mor - har længe drømt om en lille laptop eller nowet, så jeg faktisk ku’ få skrevet det ned, når det er der - for mig er det nemlig, når jeg kører i bus eller venter på samme, jeg cykler ikke mere i Kbh i dagtimerne (pga den stærke biltrafik, og ikke mindst andre cyklister).

Min mor drømte om den fremtidens dag, hvor man kunne sætte et stik til hjernen, som så spyttede en seddel med tanke-notater ud. Meget kan man sige om hende, men fantasien fejlede ikke noget.

Enig…
Jeg fik målt nærsynethed i 5., og da jeg ikke var meget for briller, sagde skolelægen, at jeg blot skulle sidde langt fremme i klasselokalet - ligesom drengen med høreapparat. No prob.

I 7. gik den ikke længere, og jeg var selv meget paf, da jeg pludselig kunne se skarpt, over, hvor meget, der før havde været udflydende og “usynligt”.
Men briller måtte man ikke mobbe for i min skole. Ejheller hudfarve.
Officielt heller ikke hverken fysiske eller psykiske handicaps, men det skete nu alligevel: En dreng med kunstig hånd, familien med de debile børn, alle dem, der kom i hjælpeklasse.

Nogle af dem kunne så komme med i flokken ved at være fysisk stærke og mobbe andre:
Usynlige “handicaps” a la kloge-Åge og Klodsmajor, tja, jeg har sagt det før: Der var fri jagt.

Hm, sjove hemmeligheder - næh, så speciel er jeg vist heller ikke :ups:

Som ganske ung spillede jeg en del amatørteater b l. a. sammen med Per Pallesen, men jeg indså ret hurtigt, at det ikke var der min fremtid lå, :?- - - men sjovt var det:tihi::juhu:

Cats og Conni

Jeg gik på en fin privat skole med et kendt sangkor som det nærmest var obligatorisk at være med i.

Jeg deltog selvfølgelig også, men efter blot et par gange blev jeg trukket til side og fik at vide at jeg ikke behøvede at deltage mere.

[QUOTE=DK SismoCats;786067]Jeg gik på en fin privat skole med et kendt sangkor som det nærmest var obligatorisk at være med i.

Jeg deltog selvfølgelig også, men efter blot et par gange blev jeg trukket til side og fik at vide at jeg ikke behøvede at deltage mere.[/QUOTE]

:tihi:

sådan i den mere hemmeligheds agtige afdeling -
jeg har haft lange fingre og smadret ruder som meget ung teenager
jeg var håbløst forelsket i en fyr der var 12 år ældre da jeg var 15.
jeg kom til at tude første gang jeg så boog og elliot ( tegnefilm) i en alder af 25 ca.
jeg håber på kun at få drenge hvis jeg en dag får børn.

Nej hvor sjovt… Spiller selv Sims2 men spiller ikke så tit mere, da det tager flere dage, når først jeg kommer i gang :ups:

Min hemmelighed er faktisk ikke så hemmelig endda. Jeg kunne IKKE lave mad i madlavningstimerne i skolen, og dengang ønskede jeg at blive gift med en kok, så jeg slap for at lave mad.
I dag kan jeg så godt lave mad, men jeg fik da et ønske opfyldt… Jeg er gift med en kok :wehu: (han har så også lært mig en hel del i madlavningens tegn)

[QUOTE=Anne Korsbakke;786862]Nej hvor sjovt… Spiller selv Sims2 men spiller ikke så tit mere, da det tager flere dage, når først jeg kommer i gang :ups:

Min hemmelighed er faktisk ikke så hemmelig endda. Jeg kunne IKKE lave mad i madlavningstimerne i skolen, og dengang ønskede jeg at blive gift med en kok, så jeg slap for at lave mad.
I dag kan jeg så godt lave mad, men jeg fik da et ønske opfyldt… Jeg er gift med en kok :wehu: (han har så også lært mig en hel del i madlavningens tegn)[/QUOTE]

Derfor har jeg det ikke installeret :tihi:

Det har jeg, men KUN på Twiggy (min bærbare) - og den bruger jeg ikke ret tit. Har - så vidt jeg ved - alle spillene installeret… nej ikke Pets. Gad ikke de skide hunde blev ved med at ødelægge min have.

En gang imellem tager mig og tøsen en Sims weekend, hvor vi sidder med hver vores maskine ude i køkkenet, og så bliver der spillet igennem :tihi:

Havde omkring 200 sutte - min far lav dem … Har stadig nogen af dem, sjovt minde …

Brugte sut til jeg var 6-7 år …

Ønskede jeg var en dreng da jeg var omkring de 12-13 år …

Har kastet en saks i foden på min bror …