Sjove hemmeligheder om dig selv

Jeg blev holdt udenfor i skolen, og jeg blev meget stille og indesluttet.

Min mor ville altid have mig til at gå i røde kjoler, så jeg hader rød, og jeg hader kjoler.

Jeg hadede at blive passet af min faster, men jeg blev det indtil engang i 4. klasse.

Jeg har haft samlet på bamser, men for nogle år siden skilte jeg mig af med de fleste af dem.

[QUOTE=Lotte;787100]
Ønskede jeg var en dreng da jeg var omkring de 12-13 år … [/QUOTE]

Da jeg var mindre var jeg altid HELT korthåret/drengeklippet (fordi jeg suttede på mit hår hvis det var langt nok og det syntes min mor vist var pænt ulækkert…) så alle tro’de jeg var en dreng. Det passede mig glimrende, for jeg ville osse helst være en dreng. Hvis nogen der ikke kendte mig, spurgte hvad jeg hed, svarede jeg altid at jeg hed Lars (jeg var ikke opfindsom nok til at hitte på et navn med et andet forbogstav end mit rigtige, men jeg gik osse tit i en T-shirt min mor havde fået lavet hvor der stod L H J (mine forbogstaver) på, og så skulle det jo passe.

Jeg spillede fodbold med mig selv i vores lillebitte baggård, og så råbte jeg forskellige navne så det lød som om vi var flere der spillede…

Jeg lavede en strikkeskole da jeg var omkring 12 år for min søsters veninder. Det kostede 25 øre om ugen at være med og jeg havde 6 elever. Jeg byggede mit eget dukkehus i et gammelt chatol og tapeserede væggene og fik lave døre imellem rummene. Jeg fik frugtknopper i en tidlig alder fordi jeg altid spiste frugt før det var helt moden. Jeg har det på samme måde idag, frugt er bedst lige inden det er modent med undtagelse af bananer.

Jeg fik mit første job da jeg var 10 år men blev fyret da jeg var 11 da direktørens datter brokkede sig over at hun ikke måtte få et job før hun var 12. Jeg blev genansat da jeg var 12 og var der til jeg var 15 år.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;787140]Da jeg var mindre var jeg altid HELT korthåret/drengeklippet (fordi jeg suttede på mit hår hvis det var langt nok og det syntes min mor vist var pænt ulækkert…) så alle tro’de jeg var en dreng. Det passede mig glimrende, for jeg ville osse helst være en dreng. Hvis nogen der ikke kendte mig, spurgte hvad jeg hed, svarede jeg altid at jeg hed Lars (jeg var ikke opfindsom nok til at hitte på et navn med et andet forbogstav end mit rigtige, men jeg gik osse tit i en T-shirt min mor havde fået lavet hvor der stod L H J (mine forbogstaver) på, og så skulle det jo passe.

Jeg spillede fodbold med mig selv i vores lillebitte baggård, og så råbte jeg forskellige navne så det lød som om vi var flere der spillede…[/QUOTE]

Jeg lyder meget som dig …

Jeg blev klippet kort håret, og farvede mit hår blåsort, og rendte i sort tøj - og det var stort, fordi jeg var stor, men købte det altid i en nummer større …

Ingen kunne se jeg var en pige, alle sagde “ham” “han” osv til mig …

Det stod på i 4-5 år, også ændret jeg mig totalt, og lod håret gro, købte pigetøj, dog stadig i sort :wink:

Men nu, er jeg en rigtig pige, der elsker pynt i håret, nederdel, fint tøj til piger! :wink: og elsker min naturlige røde hårfarve og det lange hår :slight_smile:

Men det er os ændret efter jeg har tabt mig osv :slight_smile:

  • Nu kan jeg slet ikke fordrage hvordan jeg så ud dengang, var så oggly!!!

Jeg er nogenlunde tilfreds med hvordan jeg ser ud i dag :slight_smile:

Ja for folk der kender mig irl, er det ingen hemmelighed men for alle jer i cyberspace er det nok :wink:

Jeg har siden 2002 været fan af Nik og Jay, har fulgt deres karriere og mødt dem et utal af gange :slight_smile:

De ved godt hvem jeg er og snakker sommetider privat med Jay i telefonen. ( min veninde har hans privat nummer)

Jeg er også helt væk i sims og har været det siden sims 1.

Jeg var en del af “b-boys slænget” (dvs. b-boys stalker) Alle vidste hvem man var - både drengene og alle de andre fans, jeg havde alle adresser, telefon numre osv osv.

Jeg ELSKER Thomas Helmigs musik. Der er intet som hans musik der kan få mig til at falde ned når jeg er sur, og gøre mig i godt humør igen.

Min storebror har været med i flere afsnit af de unge mødre.

Jeg var i avisen da jeg gik ud af børnehaven fordi vi dansede mavedans. Min mor var så stolt hun nok have 10-20 eksemplarer af billedet.

Jeg er mega bange for nåle, faktisk så bange jeg begyndte at tude og hyperventilere en dag MIN MOR blev vaccineret, fordi hun sagde av.

Jeg ville gerne være skater …
både tøj og køre på skateboard …i en alder af 15…

Jeg gik til porcelænsmaling i folkeskolen - og blev smidt ud :cool:

Jeg var hip hopper fra jeg var 14 til jeg var 17… Altså sådan BIG TIME hip hopper… Dansen, tøjet, sproget - ALT. Hold kæft hvor var min familie trætte af mig…:tihi:

Mette s. Ej nu bliver jeg nysgerrig :slight_smile: hvem er din bror?

Allerede i en tidlig alder havde jeg en meget veludviklet sans for retfærdighed.

Jeg iværksatte en strejke da vi gik i 3.klasse (vi er tilbage i 1977) fordi vi ikke måtte forlade klassen for at pudse næse … og alle var ligesom forkølede.

Jeg fik alle til at tage en køkkenrulle med, som vi demonstrativt satte på vores borde :venter: og så meddelte jeg læren at vi STREJKEDE :tihi:

Kim Schou-Larsen. Han er sammen med Camilla med datteren Nanna. De var vidst kun med i første sæson, og ikke så mange. :slight_smile:

[QUOTE=DK Lindvig;787870]Allerede i en tidlig alder havde jeg en meget veludviklet sans for retfærdighed.

Jeg iværksatte en strejke da vi gik i 3.klasse (vi er tilbage i 1977) fordi vi ikke måtte forlade klassen for at pudse næse … og alle var ligesom forkølede.

Jeg fik alle til at tage en køkkenrulle med, som vi demonstrativt satte på vores borde :venter: og så meddelte jeg læren at vi STREJKEDE :tihi:[/QUOTE]

Genialt! haha :smiley:

Mette s. Dem kan jeg godt huske :slight_smile:

ja jeg har så en hemmelighed mere som er mere uskyldig end folk først antager, men altså jeg har været i kløerne på politiets antiterrorkorps

Hihi, Johnny!!! Den er du vidst nødt til at uddybe :smiley:

jeg har vel været omkring de 20 år og havde i tyskland købt mig en attrap-pistol som man kunne købe nogle “patroner” til så den kunne sige BANG som et rigtig pistolskud og selvfølgelig skulle jeg prøve hvordan den virkede, så jeg gik ud på vores altan og skød 2-3 “skud” af. over på den anden side af vejen boede så en ældre dame som var blevet bange og hun havde så ringet til politiet og fortalt dem at jeg havde skudt hendes køkken i sænk, så de var jo rykket ud. måske nok fordi vores overboere var nogle slyngler af rang og var meget kendte af politiet, så de har jo troet det var dem der var gået amok.
da de var usikre på hvor det var henne holdte de så vores opgang under observation og da min lille bros så kom hjem og gik ud på altanen med sin cykel og derefter hentede sin cykelpumpe gik politiet helt op i spåner, for de troede at hans cykelpumpe var et gevær og så rykkede de ind i fuld kampunifom og bevæbnet til tænderne.
først havde de jo overfaldet overboerne som jo var uskyldige denne gang, dernæst gik de ned til os og ringede på, først ville jeg ikke åbne, men da jeg kunne hører de tog ladegreb på deres våben måtte jeg hellere lukke op, jeg nåed eknap at røre ved dørlåsen før døren blev sparket ind og ind stormede 8 kampklædte betjente fra antiterrorkorpset plus 2 civilbetjente, de var helt vilde og meget ophidsede ,
hvilket osse er forståeligt. det værste var dog at den ene civilbetjent var hoppet ind i en berberisbusk da han havde set min lillebror med cykelpumpen, han var mere end sur for han havde torne overalt og de sad bare fast, han lignede næsten et pindsvin og det fik mig til at grine hvilket ikke var klogt, for han blev meget mopset
. nå men det endte med at de tog min “legetøjspistol”. selvslap jeg for turen på stationen, da de jo godt kunne se det kun var drengestreger. dog slap jeg ikke for en bøde eller rettere 2 bøder. en for overtrædelse af fyrværkeriloven og en for at ha grinet af betjenten, ialt 3500 kr. bagefter hørte jeg aldrig mere fra dem.

Tsk, tsk, tsk Johnny dog, hvad ligner det sådan at grine ad ordensmagten :tihi:

Jeg havde dagligt vægttræning på skemaet, da jeg gik i skole i Tucson. Jeg havde skolerekorden i “squats” med 200 lbs og “bench press” med 100 lbs! Den dag idag fatter jeg ikke hvordan jeg overhovedet kunne holde mig oprejst med en vægtstang, der vejede 90 kg på nakken - for slet ikke at tale om hvordan jeg kunne gå ned i knæ OG rette mig op igen og få den anbragt i holderen uden at nogen kom til skade - men det kunne jeg…! Sikke mange bøffer, jeg havde den gang :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=kira v;786606]
jeg håber på kun at få drenge hvis jeg en dag får børn.[/QUOTE]

Hahahaha :klapper:
Det er ski da først EFTER du har mødt Agnes du har det sådan :lol:
Men jeg kan ikke fortænke dig det det - hun ér dælme strid! :argh:
(sagde moar’en til "Agnes 1 1/2 år og i trods alderen!)

Haha Funny :tihi: - de små knægte har såmend været forbi til “kaffe” her i hytten, fordi min søster var deres “promotion manager / barnepige”. Kan meddele at de så noget sjove ud i hovederne over deres møde med en ægte tyr! (ja, som i en han-ko - som vi har gående på marken overfor vores hus om sommeren)

Selv er jeg Take That fan - helt fra “way back in the old days” :thumbup:

[QUOTE=Susanne W;788466]Jeg havde dagligt vægttræning på skemaet, da jeg gik i skole i Tucson. Jeg havde skolerekorden i “squats” med 200 lbs og “bench press” med 100 lbs! Den dag idag fatter jeg ikke hvordan jeg overhovedet kunne holde mig oprejst med en vægtstang, der vejede 90 kg på nakken - for slet ikke at tale om hvordan jeg kunne gå ned i knæ OG rette mig op igen og få den anbragt i holderen uden at nogen kom til skade - men det kunne jeg…! Sikke mange bøffer, jeg havde den gang :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hahaha - ALT for sjovt!! :klapper:

Og hvorfor undrer det mig ikke at du har lavet noget så sært? :stuck_out_tongue:

/Mette