Sjove hemmeligheder om dig selv

[QUOTE=Mette Mejdahl;788484]Og hvorfor undrer det mig ikke at du har lavet noget så sært? :stuck_out_tongue:
[/QUOTE]
Sært? Det var ski´ hyggeligt, var det :slight_smile: Vi var kun 2 piger i klassen, og Laurie var en bette vissen pind i størrelse 32 som kun var der fordi hendes kæreste var der (han var til gengæld stor!!) Det har sandelig sin egen charme at pumpe jern til go´e gamle Eric Clapton og Cocaine for fuld udblæsning den første time man er i skole hver dag :slight_smile: Er du vimmer alle de veltrænede handyr jeg så hver dag, lige fra morgenstunden:høhø:
VH
Susanne

Hov, nårh ja, jeg må jo hellere dele noget selv så :tihi:

Ehm…

[ul]
[li] Jeg var som barn stor fan af… Linie 3 og håbløst forelsket i Anders Bircow :ups:[/li][li]Truede min klasselærer med en kniv i 10. kl. under en overlevelses tur… :gal: (har gudskelov sidenhen lært at tøjre temperamentet!)[/li][li]Tuder ufrivilligt, når jeg bliver virkelig sur eller føler mig uretfærdigt behandlet :ked:[/li][/ul]

Ja, det var vidst de værste - egl. er jeg lidt som en åben bog… :zzz:

/Mette

Se DET synes jeg så er virkelig sært :stuck_out_tongue:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;788491]Se DET synes jeg så er virkelig sært :stuck_out_tongue:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hahaha JA - meeeeeeeget sært!! :lol:
/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;788490]Hov, nårh ja, jeg må jo hellere dele noget selv så :tihi:

Ehm…

[ul]
[li] Jeg var som barn stor fan af… Linie 3 og håbløst forelsket i Anders Bircow :ups:
[/li][li]Truede min klasselærer med en kniv i 10. kl. under en overlevelses tur… :gal: (har gudskelov sidenhen lært at tøjre temperamentet!)
[/li][li]Tuder ufrivilligt, når jeg bliver virkelig sur eller føler mig uretfærdigt behandlet :ked:
[/li][/ul]

Ja, det var vidst de værste - egl. er jeg lidt som en åben bog… :zzz:

/Mette[/QUOTE]

Nu har jeg vist fortalt det herinde før, men jeg var forelsket i Thomas Eje. :ups:

En anden historie jeg lige kommer i tanke om…
(Det er bestemt ikke en hemmelighed, men jeg synes den er sjov)
Jeg havde problemer med ørene som barn, havde bl.a. dræn og fik fjernet polypper. I den forbindelse fandt man ud af at de der problemer, havde givet mig svært ved at høre dybe toner.

Pludselig gav det mening, at min far syntes jeg aldrig hørte efter! :klapper:
Selvfølgelig var det ikke sådan at jeg var komplet døv over for alt han sagde. Men hvis han sagde noget, og jeg f.eks. havde ryggen til, hørte jeg kun mumlen, og tænkte at det jo ikke kunne være henvendt til mig.

Hehe jeg har så drukket både øl og kaffe og været ude og spise sammen med Anders Bircow (dog altså ikke kun ham og jeg…), helt tilbage da de var rimelig ukendte og spillede på Jacobs BBQ, hvor jeg kendte end er kendte Jacob (uha det er en meget længere histori men den skal ikke ud i den åbne del af forummet :uha:) - og Anders kom tit hos David som jeg arbejdede hos. Han var rigtig flink. Vældig hyggelig og sjov at være i selskab med. Uha, det var tilbage i 1983

[QUOTE=Tea;788510] Pludselig gav det mening, at min far syntes jeg aldrig hørte efter! :klapper:
Selvfølgelig var det ikke sådan at jeg var komplet døv over for alt han sagde. Men hvis han sagde noget, og jeg f.eks. havde ryggen til, hørte jeg kun mumlen, og tænkte at det jo ikke kunne være henvendt til mig.[/QUOTE]

Det er faktisk lidt pudsigt. Det var noget af det samme med min søster, hvor det ikke var tonerne der var problemet men at hun havde noget lignende 80 % nedsat hørelse på det ene øre, så hun hørte kun ordentligt efter når man sad til højre for hende. (nok også derfor jeg tit fik lammere for at “hviske med vilje” når jeg sad til venstre:?)

[QUOTE=Susanne W;788466]Jeg havde dagligt vægttræning på skemaet, da jeg gik i skole i Tucson. Jeg havde skolerekorden i “squats” med 200 lbs og “bench press” med 100 lbs! Den dag idag fatter jeg ikke hvordan jeg overhovedet kunne holde mig oprejst med en vægtstang, der vejede 90 kg på nakken - for slet ikke at tale om hvordan jeg kunne gå ned i knæ OG rette mig op igen og få den anbragt i holderen uden at nogen kom til skade - men det kunne jeg…! Sikke mange bøffer, jeg havde den gang :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Susanne man rejser sig da bare op, det skal man jo :stuck_out_tongue: det gjorde jeg med 110 :tihi: (ok jeg trænede nok også mere intensivt :tihi: “kun” vægtræning 6 gange om ugen :tihi: )

Squad er en forbandet sjov styrkeøvelse :smiley: Totalt yndlingsøvelse! :slight_smile:

[QUOTE=Tea;788510]Nu har jeg vist fortalt det herinde før, men jeg var forelsket i Thomas Eje. :ups:
[/QUOTE]

Aahhh hahaha - hvor ér det dejligt at høre at jeg ikke er alene med en sær smag :klapper: :thumbup:

:tihi: i '83… der var jeg 3 år gammel :ups:

Men Iiih hvor ville jeg have været vildt misundelig, hvis jeg havde kendt dig som 10 årig :smiley:

Jeg støvede alle biblioteker igennem for at finde lyd og video optagelser af dem, fra deres første shows - tror nok at jeg bla. fandt noget fra Jacobs BBQ og “Tv i Teltet” :ok:

Af andre sære ting i min “Linie 3 periode” kan nævnes:

[ul]
[li]Betalte engang min lillesøster 20 kr., for at gå hen til Anders’ søster (som min mor og stedfar sagde havde en bestemt butik på Fanø - om det så var rigtigt aner jeg jo ikke! :tihi:), og sige at hun skulle hilse Anders fra hendes storesøster :klapper:[/li][li]Jeg skrev til Linie 3’s fan klub (tænk at de havde sådan én! :tihi:), og fik en fint signeret billede tilbage fra dem…[/li][li]Og ja… jeg ringede så også til oplysningen og fik oplyst Anders Bircow’s hjemmeadresse, som jeg sendte et laaangt brev til om, hvor fantastisk jeg synes han var og at jeg ikke håbede at hans kone ville blive sur over at jeg var forelsket i ham (FFS - manden kunne have været min far!! :dokdok::ups::klapper:)… Anders kvitterede med at sende et stort billede af sig selv retur med en hilsen bag på hvor der stod: "Til dig fra mig! :slight_smile: " - Jeg var selvfølgelig fuldstændig rundt på gulvet over at han vidste at jeg eksisterede! :wehuu:[/li][/ul]
Det er simpelthen SÅ sjovt at tænke tilbage på idag :lol:

/Mette

Jeg suttede på tommeltot indtil jeg var 10 og fik et kæmpe overbid af det. Tandretterdamen sagde, jeg skulle holde op, og så gjorde jeg det - bare sådan. Senere rettede hun mine tænder med en bøjle, og det var mægtigt hyggeligt, fordi jeg så en gang om måneden fik lov at tage til København alene som 13-14 årig. Bøjlen var bare lidt dum, da jeg begyndte at kysse piger - også som 14-årig… :rødme:

Og så til noget helt andet. Engang i midt-halvfjerserne var jeg til en koncert på Århus Stadion. Det var på Rebilddagen, så der var der hængt et Stars and Stripes op udenfor. Vietnamkrigen var knapt nok slut, så lige præcis det flag var naturligvis enormt provokerende. Jeg fjernede det derfor - til de omkringståendes store fornøjelse - og gemte det i min skuldertaske. Senere blev det brugt som dug ved festlige lejligheder - og en enkelt gang hejst op i flagstangen hos en DKP’er, så han kunne kigge på det, da han vågnede med tømmermænd efter en fest… :wink:

Og Ann K - nice. :ok:

Jeg er engang blevet smidt ud fra et berygtet værtshus i Horsens, fordi jeg kylede min øl i synet på en provokerende pige :cool:

denne her tråd er altså genial !!!

Helt enig :ok:

/Mette

Ja det er jo ikke egentlige hemmeligheder, i hvert fald ikke for dem som kendte mig back then :wink: Jeg var 8 år da mit kattehjerte første gang blev testet, vi havde selv kat, og da jeg så opdagede en mormis der havde valgt at få killinger i vores busk, gav jeg hende omgående, en rædsel af en ny, meget piget bluse, min mor lige havde købt til mig, DET faldt ikke i god jord.

Det værste var at min far ringede til kattens værn og aftalte at de skulle komme mens jeg var i skole, uheldigvis var en lærer syg så jeg kom hjem netop som de gassede killingerne, jeg talte ikke til mine forældre i 14 dage efter det. I dag kan jeg se fornuften i det, men som 8 årig var det simpelthen det værste forræderi over for katten og over for mig.

rigtig super genial tråd faktisk

Jeg ville gerne have bøjle for det havde min søster, så jeg bøjede noget loddetråd og gik med for at se smart ud HAHAHAHA
Jeg sov engang i en dukkebarnevogn, som jeg havde taget af stellet og bukket siderne ned, så jeg kunne sove inde under kalechen for det var så skøn.
Jeg har engang spise en læbepomade fordi jeg syntes den duftede så dejligt.
Jeg har også haft en bamse Nalle som jeg snusede til indtil jeg var 15 år, han var gået helt fra hinanden, men han var altid med.
Nu har jeg min hovedpude som jeg har med mig overalt, og jeg sover aldrig uden den, og den er med selv i udlandet på ferier GRIN.

Hm… ja… jo…

Da min bedste levede måtte vi her ikke få nogen former for dyr, for min bedste kunne ikke tåle dyr. Det resulterede alle de vildt løbende katte blevet taget ind på mit værelse hvor jeg forsøgte at holde dem skjult for mine forældre, jeg kælede og hygge med dem. Og i følge min mor kunne jeg tæmme selv den vildeste vildkat. En dag havde jeg glemt at lukke en ud fra mit værelse inden vi skulle i byen :frowning: så det resulterede i at jeg selv kom til at tørre op efter den da den jo have skidt over det hele på min værelse :thumbdown: Ja, var jo ik klogere i an alder af 7-8 år.

Vores nabo havde også kat den fik da også kattekillingere som den lå med nede i deres udvendige kælder, så når vores nabo ikke var hjemme sneg vi os derned for se killingerne selv om vi ikke måtte for hverken naboen eller mine forældre :ups:

Så da jeg desværre mistede min bedste overgav mine forældre sig endelig og vi fik en af killingerne efter vores nabo’s kat. :juhu:

[QUOTE=Quanti´s;788649]
Nu har jeg min hovedpude som jeg har med mig overalt, og jeg sover aldrig uden den, og den er med selv i udlandet på ferier GRIN.[/QUOTE]

Jeg gør det samme. Kan KUN sove med min egen hovedpude.

NEMLIG Hovedpuden SKAL være ens egen…:slight_smile:

Jeg er faktisk meget sød, men :sshh: sig det ikke til nogen!