Skandale i katteverdenen! :-O

Ad omveje er det kommet mig for øre, at en massiv skandale er undervejs i katteverdenen!
Den vil involvere ellers velrennomerede navne og vil uden tvivl forandre hele kulturen som vi kender den idag!!!

Nedenfor står en af de indblandede frem med sin viden - noget man nok må beundre i disse tider!


[B]JEG HAR TAGET DOPING!!!
[SIZE=1]
Udtaler Koratkillingen Oddy… og fortsætter:
Det er sket gennem hele mit liv og under omstændigheder, så jeg ikke har kunne undgå det…

Her ses det øjeblik, hvor Oddy bryder sammen og betror sig til sin massør Nanny Nanna

[/SIZE][/B]
[B][SIZE=1]

[SIZE=2]Oddy fortæller ALT!!!
Han nævner de kliniker, som har medvirket til hans brug…
Københavns Dyrehospital poppelstykket, hvor det lykkedes at skaffe de væsentlige remedier til at kunne fortsætte og ikke mindst udvide brugen…
Fasanvejens Dyreklinik, Skovslunde Dyreklinik, og Dalgårds Dyreklinik har alle spillet en stor rolle i mulighederne for at skaffe flere dåser…

På spørgsmålet om HVORFOR??? Svarer han blot at det var fordi det var så hyggeligt, smagte godt og gav masser af energi…

Her ses et billede fra dengang, hvor Oddy var afhængig:

[/SIZE][/SIZE][/B]
[B]

[SIZE=2]Oddy er idag ude af sit brug, det sker kun en sjælden gang at han falder tilbage i vanen…
Så jeg er fuld af tiltro til at han nok skal klare sig!

Men hvad med alle de andre killinger og ungkatte derude, som ikek har samme karakterstyrke som oddy… som tvinges til et dagligt brug… hvor opdrættere og ejere jagter den næste dåse, kun for at kunne fortsætte brugen???
Det er dybt bekymrende synes jeg!
Og som sagt, så er der rigtig mange blandet ind i denne skandale!
opdrætterre køber raks væk den ene dåse efter den anden… nogle har endda noget stående, så de altid kan fylde det i derres stakkels sagesløse katte og killinger…
Det er dybt foruroligende!!!
Jeg er dog bange for at man ikke vil kunne komme problemet til livs!
Heller ikke selv om jeg nu med dette indlæg og med Oddys betroelser har gjort opmærksom på de skandaløse forhold :frowning:

Historien i virkeligheden…
Camilla har købt KMRkillingemælk i dåser hjem fra en engelsk webside…
Normalt giver den slags ingen problemer, men lige netop dette firma har været en smule forsigtige og derfor tjekket hvad der lovligt kan indføres i DK.
Camilla fik derfor en mail om at : [/SIZE][/B]Thank you for your order unfortunately we have just been advised that your authorities are declining some orders and destroying them…
[B][SIZE=2]
Derefter følger et link omkring import af receptpligtig medicin og euforiserende stoffer til DK…
Camilla har nu derfor anerkendt, at hun ikke vil forlange tilbagebetaling/erstatning, HVIS forsendelsen bliver standset i den danske told - udfra en betragtning om at KMR Killingemælk på dåse formentlig ikke er klassificeret som receptpligtig medicin eller doping…

Men… man ved jo aldrig [/SIZE][/B]:muhaha:[B][SIZE=2]

:lol:

[/SIZE][/B]

:lol: :lol: :lol:

Har han også spist hestekød? :venter:

Det har Oddy endnu ikke fortalt om… men han kommer løbende med nye oplysninger, så hvis jeg hører om det, skal jeg naturligvis nok informere de relevante parter!

:klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper:

:klapper:

Hm… Mon man kan sniffe det?? :lol:

:lol:

Tak for smilet :smiley:

Det fås jo da i pulver, så du kan da prøve :muhaha:

Åh nej da, stakkels Oddy… Det må være svært at stå frem.
Flot at han er kommet ud af sit MISbrug

[QUOTE=12345;1030817]Åh nej da, stakkels Oddy… Det må være svært at stå frem.
Flot at han er kommet ud af sit MISbrug[/QUOTE]

Det er da en MISforståelse at påstå at der er tale om et MISbrug :stuck_out_tongue:

LOL jamen mælkepulver ER meget farlig,det kræver jo recept og alt muligt her i Danmark…nånej min fejl LOL

Jeg tilstår gerne, at jeg blev en smule paf over forretningens henvisning til dansk importlovgivning for receptpligtig medicin og dopingmidler:what: Dén havde jeg ikke lige set komme:tihi: Efter at have forsikret dem om, at jeg ikke ville stille dem ansvarlig for de danske myndigheders handlinger, fik jeg lov at købe hele deres lager af små dåser flydende KMR - 12 dåser!:ok:
Hvis nogen skulle være interesseret. er forretningen www.hyperdrug.co.uk - det eneste sted jeg kunne finde flydende KMR i rimelige mængder. Andre steder havde højst 5 dåser, hvilket gjorde portoen ganske høj.
Jeg kommer gerne med en update om leveringen, når jeg ved mere. HVIS pakken bliver standset af myndighederne, bliver jeg naturligvis ærgerlig - men nu er jeg da advaret om risikoen;)

hyper-drugs LOL så bad du da selv om de tænkte på doping LOL cool firma navn.

Pssst… ellers kan han få en dåse her :slem: :muhaha: :cool: Vi har stadig et par stykker på lager :uha: :sladder:

Det er nok meget fornuftigt med sådan en “Standard disclaimer”. Det kan være svært nok at sætte sig ind i egne nationale regler om alt muligt, så hvilket firma orker at sætte sig alle andre landes også…

Men en herlig billedhistorie kom der ud af det. :klapper:

Lol!!!

Ellers så jeg i et indslag på tv i går, at Danmarks Idræts-Forening har taget et nyt våben i brug: Vidner! Så det kunne jo være, at nogle af kattene omkring Oddy kunne overtales til at vidne imod ham? Eventuelt mod tilbud om immunitet, så der ikke sker dem noget, hvis det skulle vise sig, at de selv har deltaget i de vilde KMR-orgier?

:ohdear: