Skattekat Design genopstår!

Kan I huske dengang jeg syede alt til katte og var ‘‘Autoriseret bananreparatør’’?
Alting, om det var en kattehule, udstillingsgrej eller hankattebukser, tog laaang tid at udføre og til sidst, havde jeg ikke længere overskud til at holde biksen gående :flushed:
Men nu har jeg fået en ny idé til en kattehule, jeg er ret sikker på, jeg kan overskue at fremstille … dermed relancerer jeg Skattekat Design og åbner op for bestillinger :rock:

15 Synes om

Ha ha håbede ellers lige dine sutsko genopstod… de var så søde

Ps har du egentlig solgt din skabelon videre så andre laver dem (hvor de kan købes)

4 Synes om

Hvor er du sød :blomst:
Jeg har selv alle mine skabeloner, men på et tidspunkt var der en svensker som havde købt en af mine sko og kopierede dem (og flere af mine designs :rolleyes2: )
Jeg har stadig nogle sutsko (de små) på lager … det kunne være, jeg skulle tage billeder af dem og sætte ind her :gruble: … selv om denne tråd absolut var ment som en joke :surrender: :tihi:

5 Synes om

Det ved jeg godt, men jeg elskede bare de sutsko

Havde også en hule jeg havde købt, som blev slidt op. De var bare så lækre de ting du lavede…

Men skattekat designe glemmer man aldrig helt…

5 Synes om

Har dine drenge egenlig prøvet en af dine sutsko. Kunne næsten forestille mig at det kunne være et yndigt syn

3 Synes om

Her: Kodakmoments
Jeg har også haft en af de store sko liggende ovenpå oliefyret og jeg ved de begge har ligget i den, men har vist ingen billeder …

4 Synes om

Og nu hvor du viser den, kan jeg godt huske det…
Men han er da sim skabt til en sutsko

4 Synes om

Har du lavet en tråd med sutsko? :ups:

Jeg er fan af kattehulen :tihi:

1 Synes om

Nej … ikke endnu :flushed:

Benet har det ad i dag, så ved ikke om det kan klare at rende op og ned af trappen (skoene befinder sig på 1. salen) for at finde ting frem til fotografering … :surrender: … måske …

2 Synes om

Den del af salg kender jeg godt… Det er en pine :see_no_evil: