Skildpadder

Nu VIL jeg lære at lægge billeder//videoer af mine skildpadder fra mobilen…så nu bliver jeg ved, til det lykkes for mig :tihi:

2 Synes om

Test…

Gav du nu alligevel op? :slight_smile: Er det på mobilen? For det har jeg ikke erfaring med. Så skal vi håbe på, at en anden vil forbarme sig over dig :slight_smile:

Jeg gør det ligesom jeg ville fra en computer. Gå op og tryk på ikonet for billeder og vælg “from computer”, vælg derefter “vælg arkiv” og så dit “fotobibliotek”, vælg derefter billedet og tryk på upload. Dette er fra iPhone og iPad. Sørg for at billedet du har taget er landscape og ikke portrait. Ellers vil det ligge ned.

:tihi:

Nej-nej, jeg har ikke givet op – jeg VIL finde ud af det! :tihi:

Svære ting tager tid, de umulige tager længere tid.

[QUOTE=Katho;1304251]Jeg gør det ligesom jeg ville fra en computer. Gå op og tryk på ikonet for billeder og vælg “from computer”, vælg derefter “vælg arkiv” og så dit “fotobibliotek”, vælg derefter billedet og tryk på upload. Dette er fra iPhone og iPad. Sørg for at billedet du har taget er landscape og ikke portrait. Ellers vil det ligge ned.
[/QUOTE]

:slight_smile:

Tak for hjælpen, jeg vil prøve på den måde.

I går aftes kom jeg så langt, at jeg kunne hente billeder//video – men jeg fandt ikke ud af at sende dem :ups::høhø:

:ups::ups:

:thumbup::thumbup::thumbup:

Man kan hvad man vil!

Hvor er den søøøød! :smelter: kommer helt til at savne mine gamle pilskadder…

Tak Trine – jaaaa, de er sååååå skønne de tre små.

Måske bliver jeg en dag nødt til at sælge et par stykker – for nu har jeg 4 kønsmodne hunner og 2 hanner, og jeg kan jo ikke have 50 skildpadder :hjerte:

Det er russere jeg har – var dine også russere?

Det første billede jeg lagde ind, er ikke dét æg den lå i – det er skaller fra et hønseæg, det er tænkt som et ekstra kalktilskud – men den ene unge kravlede ind i skallen og sov der hele natten :hjerte:

Det var første gang de fik æggeskaller.

Sådan ser Silke ud, når jeg spørger om hun er glad for skildpadder :tihi:

Dejligt du fik det til at virke. Det er så hyggeligt at se dine skildpadder :hjerte:

[QUOTE=Shana;1304396]Dejligt du fik det til at virke. Det er så hyggeligt at se dine skildpadder :hjerte:[/QUOTE

Tak skal du have – du kan tro, at jeg er glad for at have fundet ud af det :slight_smile:

Nu er næste projekt at finde ud af at lægge videoer ind – jeg har så mange små film de små bøller :hjerte:

:heart:.:heart:

Prøvede lige at slette det ene billede, men det fandt jeg ikke lige ud af…ha-ha

:heart:.:heart:

Prøvede lige at slette det ene billede, men det fandt jeg ikke lige ud af…ha-ha

:ups::ups:

Det går da rigtig godt --dobbelt op på billeder og indlæg :høhø::høhø:

Har du fået flere unger/skildpaddebørn?
Eller?
Hvor mange æg er der kommet “noget” ud af indtil nu ?

[QUOTE=Coon Danica;1304412]Har du fået flere unger/skildpaddebørn?
Eller?
Hvor mange æg er der kommet “noget” ud af indtil nu ?[/QUOTE]

Der er ikke kommet nye æg//unger endnu.

Polka lagde først 3 æg og et par uger senere 2 æg – af de 5 æg, kom de 3 unger jeg har nu.

Polka og Viggo ligger i et køleskab og sover – det har de gjort siden 8.11.2016.

Hannen der er far til ungerne vil helst parre Polka, så når hun vågner og er kommet i gang med at spise – så kommer hannen på besøg hos hende – så jeg er rimeligt sikker på, at der også bliver æg og unger til sommer.

Viggo som jeg har haft i 7 år, er også en hun – hurra!! – det er meget svært at finde en kønsmoden russerhun – men nu har jeg 4 :slight_smile:

Jeg var så heldig at jeg så et russerpar til salg i skildpaddegruppen på FB – så de flyttede ind d. 6.12. 16 – Otto og Olga – de er såååååå skønne :hjerte:

Hannen der er far til ungerne – LorteLeif – ja, det hedder han altså fordi han s*** på Viggo :tihi: – han går sammen med Skrumlet, som jeg overtog for et par år siden – stor, grim og klodset pga forkert pasning i 28 år hos tidligere ejer – men jeg elsker hende:hjerte:

Men…LorteLeif tænder åbenbart ikke på store klumpedumper :tihi: – han gider ikke at parre hende – men i samme sekund han bliver sat ind til Polka, så går der 10 sekunder så parrer han hende, så det runger i hele huset :tihi:

Så jeg glæææææder mig til Polka vågner.

Tut, du må optage deres parringer :smiley:
Det er lidt små perverst, men jeg elsker simpelthen lyden af en hanskildpadde der parre. :smiley: