Skurkattene 9 1/2 uge

Nuttetfaktor over 100,på dem allesammen:love2:

Jeg kan godt forstå din beslutning om at stoppe opdræt,jeg siger det mindst en gang om ugen,når jeg har killinger.
Men jeg har lige planer om et kuld til:yikes:
Tine

[QUOTE=Marsini;895999]Jeg synes jo ikke, der er nogen af dem, der er særlig perseragtige, men jeg er nok også lidt forudindtaget om, hvordan en perser ser ud :D:D:D

Kan godt se en lighed med datidens perser, men synes nu de ligner mest det de er, nemlig blandningskatte :)[/QUOTE]

helt enig, de er totalt nuttede, men persere er de ikke - hverken den ene eller den anden slags. de ligner hverken de moderne eller de klassiske persere.

men når nu du har taget den triste beslutning at stoppe så bliver du da nødt til at beholde mindst en :D, de ser da oversøde og frække ud

Kors hvor er de skønne! :hjerte:

Smukke, smukke misser alle sammen :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jamen, jamen stopper du, det er der jo ufatteligt mange, der gør, hvor skal man snart finde ordentlige persere her i DK, hvis alle de yngre stopper, og de gamle falder naturligt fra :S

HOLD NU OP hvor er de søde!

Og ja… jeg synes så osse de er pænere end “rigtige” persere. De her har hele perserens NUTTETHED men … med lige lidt mere næse :slight_smile:

Og så de KNURHÅR altså… All over The Place :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Der er jeg enig…

Men de er da noget at det skønneste!
Især hende Freya!

Er jeg nu igen ved at falde for en Prop-og-Bertha duo - den ene har skønnere knurhår end den anden…