Slimpropper ER gået - Pinky fik 7 killinger i nat! Hurra

Hold da op, 7 smukke killinger. -forelsket
Hjertelig tillykke med dem alle og et stort tillykke til misfar og mismor.

Kanoen billeder -storrespekt

Bare det var mig -ked, her kommer der ingen killinger før Vilhelm finder ud af han er en hankat (han bliver 2 til oktober)

Tusind tak allesammen - jeg er ski´ lige så stolt som missemor -upssa

Jeg har nærstuderet dem lidt så her kommer ( med ret til kønsskifte )

Creme - dreng
Blå - pige
Sort Blotched tabby - pige
Sort makrel tabby - pige
Blå tabby1 - pige
Blå tabby2 - dreng
Blå tabby3 -pige

Og efter at have nærstuderet dem, så JO - de er alle polydactyle 4WD.
OG de har allrerede taget fint på allesammen -forelsket

Og Mega.
Jeg troede faktisk du stadig havde poly´er… Sådan en kan man da ikke undvære? -pote

Alle 7

Den creme

Blå ( solid?)

Sort makreltabby

De 3 blåtabby

Sort bl. tabby

Wauw poly…vi skal da lave en bytter…den blå der, ser skeppe skøn ud…
Hvordan er deres poly tær fordelt :slight_smile:

anna, som tæller timerne til terminsdagen på torsdag

www.antocat .com

STORT tillykke med de -katcry -fløde1 -playkitty1 -catsleep -kattedans -kitty -kat3 killinger - noget af en præstation -thumbs

-partytime -partytime -partytime -partytime

Den blå der, er jeg osse spændt på…
Deres tæer er mest som på det sidste billede, men nogen har ikke tåen imellen tommeltot og tommelfinger. Det har Pinky heller ikke ( se den første hvor de 3 blå tabby er på ), og den ene har små ekstra kløre helt yderst på forpoterne.
De har alle ekstra på bagpoterne 4WD.
Men Pinky kan ikke lide de hyler, så vi må vente med at studere dem nærmere… Hun er jo trods alt mor -thumbs

Og Anna - jeg har efterladt nogen poly´er i puljen til dig osse -engel

hejsa poly…nu skal du jo ikke gå hen og få ejerskabs følelser over den lille blå…vel :-)…lad nu bare dens mor og jeg snakke om dens fremtid … -høhø

anna
www.antocat.com

Til lykke med mislingerne.

Jeg har siddet og regnet på hvor mange hunner jeg mon skal parre for at få 7 killinger ud af det:-)

på det punkt er jeg godt nok ikke forvent, har lige nu to kuld, ialt fem, og det er skimsme flot for den ene har hele fire.

Håber alt går godt med de små og deres mor

-LOL

Hvad er da normalt for en Aby ?

Og Tak

ah, et sted mellem to og fire. Men det passer måske også bedre til deres høje aktivitesniveau:-))
Jeg ville flytte hjemmefra hvis jeg havde syv, gør et måske snart med “kun” fem, de er fire uger nu, så det varer ikke længe før jeg har riveben og bidetæer og intet stående nogen steder:-)

Hi hi -høhø Husk billeder af riveben og bidetæer - vil se!! -xxrotflmao og selvfølgelig MED killinger på billederne

Det er ikke morsomt, det er hærværk…

Fordelen med de der med de tynde ben og høje aktivtetsniveau, er at de ikke smider så meget pels man falder og brækker benet over flyvske totter. Se nu blev jeg glad, intet er så galt uden det er godt for noget:-)

STORT TILLYKKE med resten også…

Hele 7 -uha

Poly, hvad er det du giver dem? Altså de drægtige hunner? Du kan bare noget med at få kæmpe kuld… -hæhæ

Og de ser bare super skønne ud… Bliver spændende at følge dem [bigloony]

Tror det er noget med luften herude… -mai

Jeg tror du giver dem godt med gødning efter de er blevet gravide… -høhø

Nej, det har jeg ikke -ked
Shiva P. “forsvandt” som bekendt, da hun var til parring hos Endlesscats, og Whoopi P. var meget syg, da hun kom hjem derfra. Hun kom sig aldrig helt.
Med dem forsvandt min poly-linie.

Nok om det!
Er det helt umuligt, at den blå pige kan være smoke?
Jeg synes nemlig, hun kunne se sådan ud (på billedet altså).

Hvordan er tæerne på cremebollen og brunetterne?

Stort tillykke med det flotte kuld, glæder mig til at følge dem -thumbs