Nej, det har jeg ikke -ked
Shiva P. “forsvandt” som bekendt, da hun var til parring hos Endlesscats, og Whoopi P. var meget syg, da hun kom hjem derfra. Hun kom sig aldrig helt.
Med dem forsvandt min poly-linie.
Nok om det!
Er det helt umuligt, at den blå pige kan være smoke?
Jeg synes nemlig, hun kunne se sådan ud (på billedet altså).
Hvordan er tæerne på cremebollen og brunetterne?[/quote]
Så - nu udfordrer du min stakkels hjerne, men ja, det er helt umuligt, da hverken mor ellr far er sølv/smoke.
Cremebollen har STORE traditionelle polylapper - vanteform, med den lille tå mellem de andre og tommeltotten.
det samme har den mørkeste brunette
den makrelstribede har traditionelle på det ene ben, men den mangler den lille tå i mellem på den anden. Men tommeltotten er lang.
Desuden har de alle en ekstra tå på bagpoterne…
Jeg kan godt huske Shiva P og historierne omkring hendes “forsvinden” -blåblå - der var jeg meget ny.
Jeg er mildest talt overrasket, pinky så virkelig ikke særlig stor ud!
Hjerteligt tillykke med dem alle.
Taget i betragtning af at de var så mange derinde er vægten fin og som du siger har de alle taget fint på allerede - hvor er det skønt!!
Tak til jer alle.
Nej Pinky så nemlig ikke særlig stor ud - så det var noget overraskende.
Phoebe skal føde fra mandag og er endnu mindre, der gætter jeg på max.2 …så hun får nok 10 -muhaha
Mor og børn har det godt - de tager fint på.
Nogen var smurt ind i bæ i dag - tror ikke hun havde husket at slikke dem bagi.
Så jeg har “slikket” og sikken de ku´ prutte.
Og så har jeg “serveret” børnenumser for hende, med jævne mellemrum i dag, så hun fatter ideen.!! -rulleøjne
Men ellers er hun meget obs på de små - og de må ikke pive, så er hun knurrende som et lyn hos dem.
Alt med måde, eller … Velbekomme siger jeg bare fra 7 stk., må håbe hendes mælk er god, for hun må godt nok få sin appetit stillet:-) Jeg ville gå hen og blive helt kræsen.
“Nogen var smurt ind i bæ i dag - tror ikke hun havde husket at slikke dem bagi.
Og så har jeg “serveret” børnenumser for hende, med jævne mellemrum i dag, så hun fatter ideen.!!”
Smør noget killingebæ på hendes ene forpote, og når hun så er i gang med at vaske sig, skal du holde en numse med bæ hen til hende. Så fortsætter hun på den.
Det plejer at virke -muhaha
Jeg gjorde det i hvert fald på “Musse”. Hendes første kuld blev taget ved kejsernit.
Efter et par dage med tændstikker i øjnene lykkedes det at få hende til at acceptere, at de små ækle dyr diede (det var jo rart at få lettet mælkepresset), men vaske numser: Nul, der satte hun grænsen.
Så var det, jeg smurte bæ på hendes pote (i stedet for smør og leverpostej på killingerne), og så fattede hun det.
Siden var hun en formidabel god mor -love
ØJ jamen så tror jeg at jeg skal til at være storslem… ville da elske at have en af hendes kokatte eller hvide snefnug hos mig
Men jeg skal huske at læse det med småt… man skal ikke risikere at ha hende med i en kuffert på ferie jo… joooo læste nok om hendes trusler da du tog på ferie G
Mor og børn har det godt - de tager fint på.
Nogen var smurt ind i bæ i dag - tror ikke hun havde husket at slikke dem bagi.
Og så har jeg “serveret” børnenumser for hende, med jævne mellemrum i dag, så hun fatter ideen.!! -rulleøjne
Men ellers er hun meget obs på de små - og de må ikke pive, så er hun knurrende som et lyn hos dem.[/quote:32tf8itn]
Jeg er bange for at det med småt, først bliver synligt, efter Karens velbefindende -høhø Det er noget med usynligt blæk or´sår´n…
Der dukker ihvertilfald flere og flere punkter op på min kontrakt. Bl.a det med altid at skulle medbringe Karen på ferier. -vred -regler