Sne i morgen?

:wehu::wehu::wehu:

De lover lidt slud/sne i morgen.

Jeg kan ikke gøre for det, men jeg glæder mig altzå som et lille barn.

:snemandsdans:snemand

Ej helt ærligt!! Nu hvor jeg ingen scooter har mere, så skal jeg GÅ ud og handle. Og så siger du til mig at der kommer sne? Æv bæv du :smiley:

Det gør jeg også… Elsker og se sne falde …:slight_smile:

:julepolka

:sorry::sorry:

Jamen… der er da intet så hyggeligt som at gå i nyfalden sne - det knirker noget så dejligt - og du tager da bare dit eget lille snefnug Joey med - jeg er sikker på, at han vil synes, at det er
sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwt .


:wehu::wehu::wehu::wehu:

Man fristes jo næsten til at sige “kom jul, kom SNE kom gaver” :tihi:…jeg elsker snevejr, det er så mediativt og smukt.

Sne er bare så smukt, og stilheden er vidunderlig :slight_smile:

Og så er der bare intet som synet af en hund eller kat i deres første sne :smiley:

ja jeg er også en sucker for sne.

Jeg ved ikke…der er sgu noget magisk ved sne synes jeg :slight_smile:

Så er det lige før man begynder at tro på julemanden igen…

:thumbup: Jeg elsker osse sne… det ligger en dyne over alt det grå og kedelige

Også elsker min hund det, så vi skal ud og lege :wehu:

Jeg har fri imorgen så der må gerne sne for min skyld. Så kan jeg sidde indenfor i varmen og kigge på de fine fnug :slight_smile:

:hjerte::hjerte:

Nemlig… Silke kommer jo ikke ud - men hun sidder troligt hvert år og tæller snefnuggene der farer forbi uden for vinduerne…

Gud, hvor jeg dog elsker den kat…

:wehuu:

Hurra…siger jeg bare.

Jeg er vild med sne…:vandski:

Nemlig… Silke kommer jo ikke ud - men hun sidder troligt hvert år og tæller snefnuggene der farer forbi uden for vinduerne…

Gud, hvor jeg dog elsker den kat…

:wehuu:[/quote]

Du må lave en lille sneboldt som Silke-skat kan få ind og kigge på :smiley:

:høhø::høhø:

Det gør jeg faktisk hvert år - jeg kan slet ikke lade være - jeg er bare SÅ barnlig… og ikke en gang bange for at indrømme det…

:fløjte::fløjte:

Gud, hvor jeg dog elsker den kat…

:wehuu:[/quote]

Jeg sidder her og bliver så varm om hjertet over den sætning
Therese TUT…:hjerte:

jeg gad godt se hvordan willow reagerer på sne. Gid jeg havde en stor indhegnet have Gg

Jeg gad godt se mine to tosser tumle rundt i sneen :slight_smile:

Jamen… der er da intet så hyggeligt som at gå i nyfalden sne - det knirker noget så dejligt - og du tager da bare dit eget lille snefnug Joey med - jeg er sikker på, at han vil synes, at det er
sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwt .

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

Ej, jeg elsker faktisk sne. Og jeg glæææææææder mig til at se hvordan joey reagerer når der er nyfalden sne. Sidst der var sne var han en lille hvalp, og der elskede han det :smiley:

Men men men, det jo ikke sjovt at rende i sne i snor, så det bliver en tur på marken så han kan fræse rundt :smiley:

Det gør jeg faktisk hvert år - jeg kan slet ikke lade være - jeg er bare SÅ barnlig.

:fløjte::fløjte:[/quote]

Det gør jeg også :tihi:

Og jeg er ihvertfald ikke barnlig, jeg sørger bare for årstidens aktivering til mine 3 luksusdyr :høhø:

Jeg elsker normalt også sne, men sgu’ette ikke når jeg skal afsted på cykel på arbejde :doh: Næh du, giv mig læsevis af sne til jul, hvor man har fri og rigtigt kan nyde det :thumbup:

[quote=Gry Gressbakken;284672]jeg gad godt se hvordan willow reagerer på sne. Gid jeg havde en stor indhegnet have Gg

Jeg gad godt se mine to tosser tumle rundt i sneen :)[/quote]

Så må du samle ind i vasketøjskurv, så de kan se det våde hvide kolde noget :slight_smile: