Sne

Ingen sne endnu i Vojens, og det må rigtig gerne blive væk :slight_smile:

[quote=Lundkvist;518220]ja DET bliver så for DIN regning…ret egoistisk hvis du spørger mig

jeg synes det er sørgeligt hvis jeg ikke kan komme ud og hjælpe dem
som har behov for hjælp
og at de skal være alene, og måske skal sidde en halv nat og vente på hjælp på grund af vejret…der sidder rigtig mange mennesker derude som er afhængig af hjælp…så den snestorm behøver vi ikke…os der kører ud risikere i forvejen liv og lemmer ved at trodse vejret og køre ud…[/quote]

:ok:

Helt enig !!

Og det skrev jeg oz i et indlæg lidt længere oppe…

:slight_smile:

Ingen sne i København endnu, og det må hellere end gerne blive væk ::argh:

Jeg håber ikke sneen forhindrer os i at fejre jul med familien :frowning:

Jeg napper det… men nej !!! det er ikke sjovt med alle de alvorlige problemer, det skaber for trafikken og for liv og lemmer

:s:S

Der er sikkert mange, der ikke kan komme af sted til familien i julen og det er trist.

:S[/quote]

Selvom man kører med 10 km/t. kan man ikke bremse på vores vej. Og den munder ud i en ret trafikeret vej, så det er med livet som indsats at køre den vej ud :surrender1:

:s:S:S

Ja, det er ikke sjovt for nogen af os at bevæge os ud når det er så glat - det ER faktisk med livet som indsats…

Helt enig !!

Og det skrev jeg oz i et indlæg lidt længere oppe…

:)[/quote]

jeg kører i slow motion…skal først på job i morgen… men jeg glæder mig stadig ikke…

har valgt at tage min medicin til 2 dage samt sovepille med…jeg kan jo være nødt til at overnatte hvis jeg ikke kan komme derfra…heldigvis er det et supersted jeg er… men jeg har en vagt et andet sted juleaften…og 8 timer til en timeløn på 380+ kr, det vil da være træls at skulle afmelde

her er det ikke begyndt endnu…og det må gerne holde sig væk…
hader sne, kulde og is… send det til nordpolen…eller hvor de nu mangler den form for vejr

:S Ja som Lisbeth skriver sner det nu her nede på Sydhavsøerne…gider det ikke når man SKAL på job i morgen tidlig og først har fri når kl er 17 og det garanteret har sneet hele dagen :thumbdown:

Jeg er også lidt bekymret for vores juletur til Sverige d 24…min mor siger at det VÆLTER ned i Skåne …jeg VIL altså holde jul med familien deroppe :ked:

Ankicoon…har endnu ikke gjort mig fortjent til en enigknap…men ENIG…håber du når helskindet frem og tilbage

Jeg giiiiider ikke mere sne og bruge så lang tid på at komme til og fra job.
Glæder mig til juleferien. Når man bare sidder hjemme er det jo hyggeligt nok.

Så sneer det godt her nede igen, men vi har kun -2 grader , men det er begyndt at blæse .
Håber ikke vejret bliver slemmere , for Sejr skal tage turen hjem i morgen fra sjælland. Har sagt til ham at hvis det bliver slemmere så må han blive der over . Men det vil han ikke høre tale om:S

Hvis jeg absolut skal have vintervejr - som IMO hører hjemme på postkort - vil jeg hellere have sne end sort is, som vi har haft de sidste dage. Med sne har jeg i det mindste lidt vejgreb på vinterdæk :slight_smile:

Her sner det så der ligger et pænt lag allerede nu og det er så småt begyndt fyge.
Det er ikke særlig koldt… -1,8 g

Ih hvor jeg glæder mig til forår og sommer…
Hilsen Lisbeth

Ingen sne her i Århus endnu og “kun” -6 grader :slight_smile:

Erklærer mig enig med Eva, ingen sne her i Århus endnu, men min måler viser -4.6, ikke at det er ret meget bedre -tihi

Ifølge tv2østjyllands seneste vejrmelding får vi slet ikke sne på disse kanter. :frowning: (Skanderborg - århus)

Gid det også ville være sådan her.

Ifølge DMI og yr.no, så skulle det allerede sne her, men der er ikke kommet noget endnu. Det må også gerne blive væk!
På DMI’s radarbillede ser det ud som om, at det sner lige syd for Vejen.

Fra pålidelig kilde er det også begyndt at se i Holbæk nu.

Så er sneen også nået til Odense.

min første tanke da jeg fik øje på tråden - øv ingen sne i odense, også selvom metelogerne bliver ved med at love det.

så til alle jer der ikke gider alt det sne - FLYT TIL ODENSE - jeg kan høre at vi ikke har fået en brøkdel af det i andre har fået.

VI VIL HAVE SNE her også :sorry: jeg elsker sne, til trods for jeg i eftermiddags kom næsten 1 time for sent til en aftale pga bybusser og sne…