Sne

hvor??? ikke her hos mig, jeg må bo det forkerte sted!!!

super…hvad så med horsens og vejle…jeg jobber i vejle pt…og har en 15.30-23,30 vagt i morgen torsdag

Det sner heller ikke her endnu, men det er koldt :slight_smile:

Her er et billede af Nicki med en istap som er halvt så lang som han er og han er altså en dreng på 14 :høhø:

Tænk, jeg sidder og ønsker det ville begynde at sne, men der kommer ikke noget…jeg elsker sne og finder det ekstremt hyggeligt (men jeg skal jo også bare være hjemme og har ferie!), så det er nok derfor:D

Men jeg føler naturligvis for alle dem, hvis juleferie starter med kaos:gruble:

Forstår bare ikke hvorfor Danmark generelt ikke er gearet til sne - alt går jo i stå hvert eneste år og sneen falder. Jeg mener, come on, vi bor i norden…hvor overraskende kan det blive??? (Togene kan ikke rumme folk, vejene kan ikke rumme sneen, vi mangler altid vejsalt osv osv)…:?::doh:

Hold op, hvor der kommer sne ned. Og blev så glædeligt overraske da der ringede på dørem her kl 21 30. Og min yngste lille bror , stod uden for . Han ville lige feje min indkørsel og fortov . Han ved hvor svær jeg har ved det , pga af min skulder og ryg .Og han ville kigge forbi i morgen også :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Men jeg skal nok ud i aften inden jeg går i seng en tur for at feje .
Og der nogen der har stjålet min pose med 25 kg salt :argh:
At folk ikke kan kende forskel på mit og dit:thumbdown:

Nu er det begyndt at sne i Slagelse

5230 M :slight_smile: Men mon ikke den også er nået til der, hvor du nu måtte opholde dig på nuværende tidspunkt.

Her i Givskud siger termometeret -8 grader, og det sner ikke. Jeg krydser fingre for, at det heller ikke kommer til det. Vi har rigeligt!

Venligst
Dorthe

Så er det begyndt at sne her i storkøbenhavn. - Ja det måtte jo komme.

Nu er det begyndt at sne lidt i Valby/Kbh, spændende at se hvor meget der ligger imorgen…

Nu også et par fnug her på Amager…

Det sner også i Tårnby nu :slight_smile:

Ja, jeg så det samme på dmi, yr.no og tv2 vejret, så mon ikke det holder. Selvom jeg nu også gerne ville have noget mere sne :slight_smile:

[quote=DK Thomani;518407]Det sner også i Tårnby nu :)[/quote]Ja, og jeg synes det tager til nu:)

Der er vist faldet en 10-15 cm her i løbet af natten. Og det sner stadig, men ikke kraftigt.

Her i Vojens slap vi ikke for sne. Der er kommet et pænt lag i løbet af natten. :S

:frowning: Og masser her i løbet af natten ,så nu vil jeg pga fygning og østenvind gå ud og GRAVE bagenden af min bil frem i carporten, og håbe at jeg kan torpedere mig frem gennem de høje fygebunker på marvejen ud til hovedvejen…:kryds:

Jeg synes sneen er fantastisk, men jeg kan godt forstå dem der bliver sneet inde og dem der skal pendle ikke synes den er så fantastisk igen.

Her er der vel kommet 20-30 cm. og det ser så smukt ud :slight_smile:

:rock::rock:

Her har det vist sneet hele natten og det sner stadig…

:wehu:

Absolut INGEN sne her i med midt-/vest-jyske :venter::venter: