Sne

I nattens løb er da der kommet lidt nysne, men de fyger mest ligenu. Vi har dog godt med sne i forvejen, så hvid jul får vi ihvertfald.

Vi har fået masser af sne her på østfyn :wehu:

Det sneer og vi har fået omkring 5-8 cm i løbet af natten :slight_smile:

juhu, så har det også sneet her :smiley: heldigvis ikke mere end jeg kunne skubbe døren til kattenes indhegning op. og kunne få ryddet sne ud til vejen.

Min teori om bedre vejgreb har holdt meget godt. Ikke alene slap jeg for skrækken for at ryge af vejen ved mindste vindpust - jeg kunne også holde en fart på ikke under 60 km/t helt til bygrænsen i København :thumbup: Der er faldet noget mere i København end i Slangerup-området, men det var stadig langt lettere at køre end bare i går morges.

stakkels mit postbud, som måtte kæmpe sig gennem næsten 1meters lag sne for at levere en cube til mine missere :smiley:

Men de siger tak gør de… Jeg er halvt sneet inde. der er godt nok kommet meget i nat … Heldigvis åbner min dør indad så kun halvt :smiley:

Jeg kiggede ud på bilen i morges og sagde til ungerne, at det næsten ikke havde sneet i nat.

Da jeg så skulle ud af døren, måtte jeg skubbe godt til - trods det, at Lasse og jeg havde ryddet i går aftes :tihi:
På den modsatte side af bilen lå sneen også i et kæmpe lag - der var bare ikke rigtig noget på den side jeg kunne se :tihi:

Stadig ingen sne her i det midtjyske :gruble:

Der drysser masser af sne og det fyger her i Gilleleje - og heldigvis har jeg juleferie og slipper for at skulle starte bilen eller med de offentlige transportmidler :thumbup:

Her sner det stadig og der er kommet masser :surrender1:
Og det lader ikke til at det stopper de næste mange timer :frowning:
Hilsen Lisbeth

Her sneer det en masse og fyger også en del. Vi har rigtig meget sne liggende nu.

I går så skærmen ved togene på Hedehusene st. sådan her ud:

Jeg er glad for, at jeg ikke skal nogen steder. Og det lykkes heldigvis Jesper at komme frem og tilbage hver dag.

Sådan her ser der ud i min have her kl 11 :thumbdown:

og snestormen er lovet …

øv bøv :thumbdown: