Snestormen er over os

Steffi har lige været ude og feje fortovene, lå fra 10 til 20 cm sne. Det sner også nu… og blæser, men ikke rigtig nok til at jeg ligefrem vil kalde det en snestorm.

Frederik har været ude en 15 mins tid, og gjorde meget højlydt opmærksom på sig selv, at nu var han altså ved havedøren og ville gerne ind… NU ! :slight_smile:
Hans pels har skyet sneen fint, og der var kun lidt på overfladen. Honey har lige vovet sig udenfor efter at terrasetrappen er blevet fejet fri, så må vi se hvor lang tid der går før han vil ind igen. Bastian krævede også at komme ud, stod og trykkede sig i døren og luskede over i sofaen igen :wink:

Her har det vel sneet en 10 cm. Og storm som storm den lader vist vente på sig. :tihi:

Men temperaturen er på plussiden, og det passer mig fint, da vi skal til julehygge i aften :slight_smile:

Tja, min julefrokost med dansepigerne er blevet aflyst - så tænkte jeg at jeg bare tog med til børnefødselsdag hos bonusbarnebarnet… Men nu har vi ringet og aflyst. Vi kan sikkert godt komme frem og tilbage (50 km hver vej) men det tager en krig og de små veje herude på landet er altså ikke ryddet. Og tænker lidt at der ikke er nogen grund til at udfordre skæbnen, når nu ikkevi ikke pinedød SKAL afsted.

Det sner stadig hos mig, der er nok kommet 10 cm og det fyger lidt. Men smukt er det, og mon ikke jeg skal ud og gå en tur lidt senere. Har allerede været ude og lege med kattene - de er nu faldet om på yndlingssovestederne.

Sneen vælter stadig ned her i Kongsted.
Det er ikke noget problem for Coon’erne, men Holly og Buster stak kun hovedet ud gennem kattelemmen. Så skulle de ikke længere :slight_smile:
Huset er stadig varmt fra i går, så jeg venter til i eftermiddag med at tænde op.

vi har højest fået 5-6 cm her i ishøj - det er mere fygning end snefald

Her i Randers sneer det nu og har gjort det siden 7-tiden. Det fyger også lidt, men slet ikke i en grad jeg vil kalde snestorm, men nu er jeg jo også inde i byen i et bebygget område. Tror sådan lige umiddelbart vi har fået 10-15 centimeter og jeg sidder lidt og overvejer om jeg skulle kravle i noget ordentligt tøj og så tilbyde Devi en lille snetur nu hvor der ikke er saltede fortove overalt :slight_smile:

Her sneer det kraftigt og har gjort det fra engang i nat. Der ligger rigtig meget så jeg håber snart at Anton vender blikket denne vej og kommer med sneskraberen.

Hvor er det smukt, Birthe :slight_smile:

Synes også der er faldet en del her - og ingen af kattene gider være ude.
Fie stod ved døren, men da jeg åbnede den skyndte hun sig at løbe væk :tihi:

Vi har snerydning her i foreningen, men de har ikke været her - heller ikke for at hente affald, så jeg tror traktoren måske er gået i stykker … meget ubelejligt.

Kan godt høre det blæser, for flyvemaskinerne kommer ind over os i dag - det gør de kun sjældent.

Her har blæsten lagt sig, der kommer dog et vindstød af og til… og det sner faktisk heller ikke så særligt meget mere…
Så mon ikke det var den “snestorm” :slight_smile:
Tror at jeg tager Disevuffen med en tur udenfor - måske helt op til torvet for at hente æbleskiver… Nannahunden HAR set hvordan vejret er - og det er efterhendes mening afgjort ikke et vejr at jage en hund ud i!!! :smiley:

Her har der ikke været snestorm, der er kommet ca. 10 cm sne og har blæst lidt, og jeg elsker det :smiley:

:lol:

Ja, der er da sne nok til det - HOLD nu fast, vi har fået meget - og jeg var ude at gå i ca. 3 timer - og jeg var så glad, at jeg var lige ved at boble over.

Det var SÅ dejligt ! :inlove:

[QUOTE=Blabl;995178]Vi har en 30-40 cm i haven, de steder hvor vi har ikke ryddet. Og det bliver ved og ved og ved og ved…

[/QUOTE]

:wehuu::wehuu:

Simone ??

Det der lyserøde Tut-hus - er det jeres ??

Hvor meget skal jeg give om måneden for at bo der ?? :kryds:

:slight_smile:

Tak for nogen rigtig smukke snebilleder - jeg elsker det !! :wehu:

Simone ??

Det der lyserøde Tut-hus - er det jeres ??

Hvor meget skal jeg give om måneden for at bo der ?? :kryds:[/QUOTE]

Ja, det er vores værksted. :smiley:

Men jeg tror altså ikke at du vil bo der. Det er ikke isoleret eller noget. :tihi:

Her på Vesterbro er der kommet noget mere sne i løbet af eftermiddagen, så det er helt hyggeligt :slight_smile:
Gårdmændene har ryddet én gang, men det kommer de vist til at gentage i morgen tidlig.

[QUOTE=Blabl;995300]Ja, det er vores værksted. :smiley:

Men jeg tror altså ikke at du vil bo der. Det er ikke isoleret eller noget. :tihi:[/QUOTE]

:inlove:

Jooooow, jeg vil - jeg har masser af varmt tøj - og jeg er en stille og rolig lejer… :engel2:

[QUOTE=Theomilou;995301]Her på Vesterbro er der kommet noget mere sne i løbet af eftermiddagen, så det er helt hyggeligt :slight_smile:
Gårdmændene har ryddet én gang, men de kommer de vist til at gentage i morgen tidlig.

[/QUOTE]

:ok:

SÅ fint… vi har masser og masser og masser af sne her hos mig - skal prøve at se at få taget et par billeder…

Jooooow, jeg vil - jeg har masser af varmt tøj - og jeg er en stille og rolig lejer… :engel2:[/QUOTE]

Så skidt da. Vi kan sige 10-12.000 kr/mdr … Kun fordi det er dig, Tut. :stuck_out_tongue: :cool:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg tager det !!!