Sød, sød missedrengfremlyses

Han mangler ikke noget af ørene

• Updated - - -

Men bliv endelig ved…han skal altså hjem. Han er noget af det sødeste

Hvis nogen har lyst, må man meget gerne lege med
ZZ??00

[TABLE=“class: searchres, width: 1004”]
[TR=“class: d0, bgcolor: #FFFFFF”]
ZZH500

Hvid med sort

Hankat, kastreret
Huskat
8000
18-11-2002

[/TR]
[/TABLE]

ZZX500

Sort med hvid

Hankat, kastreret
Huskat
4330
11-10-2004
[/TR]
[/TABLE]

• Updated - - -

[TR=“class: d1, bgcolor: #EEEEEE”]
ZZG450

Sort med hvid

Hankat
Huskat
8530
11-01-2002

[/TR]
[/TABLE]
ZZG480

Sort med hvid

Hankat
Huskat
8361
11-01-2002
[/TR]
[/TABLE]

Det kunne jo være den var ældre ?

tusind tak…alt er givet videre
en dyrlæge der kunne være han der har mærket mis er kontaktet
han ville kigge efter

Dyrlægen der har mærket og kastreret mis er så vidt jeg kunne forstå…fundet.
Det var ikke den vet. der har sagen der var på klinikken, men hende der var, mente dyrlægen var fundet.
De har haft meget travlt for det er jo vinterferie og som jeg kunne forstå det begyndte den i sidste uge, smiler!!!

ØV…alt der er prøvet er endt i intet. Det sidste halmstrå (en mulig ejer der bor i stjær…det er ca 6-8 km i fugleflugtslinie fra Skjørrring hvor mis gik rundt) var det heller ikke. Hendes kat var død for længst.
Og dyrlægen kunne ikke hjælpe.
Nu bliver et par internater spurgt om de vil hjælpe med at finde mis’ ejer

[QUOTE=kamikaze;1026906]ØV…alt der er prøvet er endt i intet. Det sidste halmstrå (en mulig ejer der bor i stjær…det er ca 6-8 km i fugleflugtslinie fra Skjørrring hvor mis gik rundt) var det heller ikke. Hendes kat var død for længst.
Og dyrlægen kunne ikke hjælpe.
Nu bliver et par internater spurgt om de vil hjælpe med at finde mis’ ejer[/QUOTE]

øv :frowning: - håber internaterne kan hjælpe

SÅ må der gerne krydses alt der krydses kan. En af veterinærsygeplejerskerne på klinikken har måske knækket koden.
Vi fokuserede jo på ZZ??00…og det var såmænd også rigtigt nok.
Vinni vidste heldigvis Tingskoven har haft et system hvor ZZ indgik…jeg kan ikke helt forklare det ,med de blev kontaktet og den dyrlæge der ordner dyrene for dem er også kontaktet OG…han havde fisme en kat sort med hvidt der havde mærket ZZG400. Ejer er kontaktet, men tager ikke telefonen…men måske er vi SÅ tæt på målet
HVIS det lykkedes kører jeg op på klinikken med en otellolagkage for det fortjener de. De har brugt TIMER på at finde mis og mange steder er undersøgt. Djursland, Snedsted, Århus, Stjær og flere
Det første Z er åbenbart ikke åprstallet som det er kotyme…så mis er heller ikke så gammel. Jeg kunne heller ikke forstå det, men måtte jo accepterer dokumentationen i hans øre fordi det første bogstav jo altid er årstallet…noget tyder på det er G istedet og så er det jo sidste år.
ÅÅÅÅHHHH jeg håber det lykkedes, for han er noget af den sødeste og dejligste missedrend der findes

• Updated - - -

…glemte…grunden til vinni først mårke knækkede koden igår er hun har haft ferie

:kryds:

Fantastisk, hvis det holder. :slight_smile:
:kryds::kryds::kryds:

ihh hvor spændende :slight_smile:

NU er det blevet endnu mere spændende og efter min mening lidt for meget:uha:

ÈN ting har vi på plads…næh egentlig flere
1…mis hedder Frans
2…mis er ordnet af den dyrlæge der er tilknyttet Tingskoven
3…mis har haft flere ejere inden for kort tid
4…hans første ejer er fundet
5…de der har haft ham sidst får ham IKKE tilbage
og på mandag ved vi om hans første ejer, som førøvrigt lød sød og omsorgsfulde…vil have ham tilbage.
De omplacerede ham med det klausus de skulle have det at vide hvis han skulle flytte…så de er sure på ejer no. 2
Ejer no. to ville aflive ham og en ven til han kunne ikke have det og fik han omplaceret…dog ikke et sted hans første ejer vil have han skal tilbage til. Så de hiolder lige familieråd og ringer på mandag om de vil have ham tilbage.
De omplacerede ham fordi de skulle flytte…men så vidt der forståes bor de nu et sted de godt kan have ham igen
Jøsses noget rod:thumbdown:
:thumbdown:

• Updated - - -

OG…øremærket var ZZG400 og ikke den form for øremærkning der er i det danske katterigister og katteregistret. Det er et eller andet med Tingskoven har haft deres system og ZZ er deres bogstaver og jeg antager G så er årstallet så Frans er lige blevet 7 år yngre for G er 2012 istedet gr Z der var 2005

JAMEN!

De kan da slet ikke omplacere ham selv uden Tingskovens viden -eller de kan selvfølgelig godt - men de må da ikke…

Sikke en rederlighed Frans er endt i :frowning:

[QUOTE=kamikaze;1028013]NU er det blevet endnu mere spændende og efter min mening lidt for meget:uha:

ÈN ting har vi på plads…næh egentlig flere
1…mis hedder Frans
2…mis er ordnet af den dyrlæge der er tilknyttet Tingskoven
3…mis har haft flere ejere inden for kort tid
4…hans første ejer er fundet
5…de der har haft ham sidst får ham IKKE tilbage
og på mandag ved vi om hans første ejer, som førøvrigt lød sød og omsorgsfulde…vil have ham tilbage.
De omplacerede ham med det klausus de skulle have det at vide hvis han skulle flytte…så de er sure på ejer no. 2
Ejer no. to ville aflive ham og en ven til han kunne ikke have det og fik han omplaceret…dog ikke et sted hans første ejer vil have han skal tilbage til. Så de hiolder lige familieråd og ringer på mandag om de vil have ham tilbage.
De omplacerede ham fordi de skulle flytte…men så vidt der forståes bor de nu et sted de godt kan have ham igen
Jøsses noget rod:thumbdown:
:thumbdown:

• Updated - - -

OG…øremærket var ZZG400 og ikke den form for øremærkning der er i det danske katterigister og katteregistret. Det er et eller andet med Tingskoven har haft deres system og ZZ er deres bogstaver og jeg antager G så er årstallet så Frans er lige blevet 7 år yngre for G er 2012 istedet gr Z der var 2005[/QUOTE]

Ja, se hvis jeg nu havde været lidt mere vågen, da jeg første gang læste den tråd - så kunne jeg måske have hjulpet :dokdok::dokdok: Beklager at jeg ikke havde læst tråden i detaljer.

Det er rigtigt, i hvert fald indtil et vist tidspunkt, at katte fra Tingskoven havde ZZ - det har min Mister nemlig også, han er årgang 2005.
Min Misling der også kommer ude fra Tingskoven har CTA, hun er årgang 2007.

Min gamle dyrlæge her i Skanderborg nævnte det engang, at kattene ude fra Tingskoven havde ZZ - så det må på et tidspunkt have været kendt blandt dyrlæger.

Det er også rigtigt, at katte ikke må omplaceres uden Tingskovens tilladelse - det står højt og larmende i kontrakten. Så det vil være fint om dyrlægen i Galten vil give Tingskoven besked, når der er klarhed over, hvor Frans skal bo i fremtiden - så må Tingskoven afgøre, om de vil kontakte ejer 1 for at indskærpe reglerne - reglerne er jo ikke til for sjov, men for at hjælpe kattene.

Dejligt at detektivarbejdet har båret frugt.

Jeg lover Tingskoven nok skal få besked. Tror endda de allerede har fået det, men jeg følger op på det mandag.
Den første ejer får det også at vide, det skal jeg nok sørge for. Mis kommer ikke ud fra klinikkend dør andet end han er vaccineret og testet for FIV og FeLV. Han havde ingen lopper, men har allerede fået ormekur og er behandlet for øremider

[QUOTE=kamikaze;1028113]Jeg lover Tingskoven nok skal få besked. Tror endda de allerede har fået det, men jeg følger op på det mandag.
Den første ejer får det også at vide, det skal jeg nok sørge for. Mis kommer ikke ud fra klinikkend dør andet end han er vaccineret og testet for FIV og FeLV. Han havde ingen lopper, men har allerede fået ormekur og er behandlet for øremider[/QUOTE]

Det lyder godt Britta - du er en engel!

Det var godt at få opklaret, hvis der skulle komme andre med ZZ. :ok:

Og så må vi håbe, alt ordner sig for Frans. Men mon ikke? :smiley:

Dejligt når det lykkes at knække koden:)
G er så 2011, ikke 12(det var H,i år er det J idet i bliver sprunget over)

Marina

åh ja, vi er jo kommet ind i et nyt år:)
Jeg vidste ikke I var et overspringsår (eller også havde jeg glemt det)
Kan se på Simba 49’s reg. papir som jeg sidder med han også har J
Lige om snart skal han være Gistrup-Gunderup-mis

Nu har Frans’ gamle hjem ringet til klinikken. De vil umiddelbart ikke have Frans tilbage, men vi skulle love Frans IKKE blev aflivet. Det er tydeligt hans gamle ejer (manden i huset) stadig har mange følelser for sin gamle kat)
Historien er kort…han havde Frans sammen med en kæreste og da de skiltes fik han Frans med. Den nye kæreste havde børn og de følte ikke tiden var til katten og Frans blev omplaceret.
Så umiddelbart er Frans ude efter et nyt hjem. Han har før været indekat og hans gamle ejer mener han sagtens kan blive det igen (efter min mening er det umuligt at sige)
Fakta er ham Franse-boy skal have en ny ejer og gerne hurtigt.
Frans er en SÅ sød mis, medgørelig, venlig og SÅ rolig.
Han vil ved omplaceringen være testet for FIV & FeLV, han er allerede behandlet for øremider og orm, han er kastrat og mærket, og bliver chippet da hans øremrkning jo har drillet en del. Han koster 800 kr